21 Eylül 2008 Pazar

MİMLENDİM 'Bir Kadın Ne İster'





Canım arkadaşım Mehtap beni mimlemiş. Konumuz ' Bir kadın ne ister?' ...

* Bir kadın en başta '''Güvenmek ister'''.

* Sevilmek ister.

* Önemsenmek ister.

* Hatırlanmak ister.

* Sadakat ister.

* Aşık olmak ister ve bu aşkın ölünceye kadar sürmesini ister.

* Anlayış ister bu anlayışın bir anlık değil ömür boyu sürmesini ister.

* Affedilmek ister.

* Kadınlar Şımartılmak ister çılgınlık ister, süprizleri sever.

* Güzel olmak ister.

* Bu güzellik ömrü boyunca kalsın ister.

* Kadınlar renk ister hem hayatlarında hem çevrelerinde.

* Kadınlar dinlenilmek ister.

* Evlilik yıldönümü ve doğumgünleri unutulmasın ister.

* Bir kadın anne olmak ister ve doğurduktan sonra vücudu bozulmasın ister.

* Hapur küpür yemek fakat kilo almamak ister.

* Küçükken evcilik oynamak ve büyüyünce de evlenmek ister.


Bende sevgili arkadaşlarım Beenmaya'yı ve HtC'ciğimi mimliyorum. Bakalım size göre kadınlar ne ister... Kolay gelsin.


SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ.

40 yorum:

siirimsi dedi ki...

ne guzel
bu mim işi
sizi bağlamış...

bence de kadınlar çok şey ister ve hepsini de hakkeder
az bile..)

hTc dedi ki...

Canım çok güzel yazmışsın, karikatürler de harika. En kısa zaman da toparlayıp yazacağım=) Öpüldün kocamann

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım benim yazıma bayağı benzemiş.Seninki resimlerle 2. boyut kazanmış.Aynı düşüncelere sahipiz demekki:)))
Helede biz ne isteriz:)))
Çok öptüm canım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Kadınlar aslında sadece değer verildiğini hissetmek ister belkide:)Diğerleri nasılsa devamı gelir:)

Ferhanca dedi ki...

Suna Tanaltayın sözü çok güzeldir..

"kadın kulağı ile sever, erkek gözüyle"

canım çok öptüm..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, bencede canım. Kadınlar herşeyin iyisini fazlasıyla hakediyor değilmi. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, canım bekliyorum en kısa zamanda. Bende çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet çok benzeriz. Evet ne isterizzz :)Bende çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, haklısın önce değer. Gerisi gelir sonradan. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, çok doğru bir sözmüş bu değilmi. Çok öptüm bende.

Mehtap dedi ki...

Süpersin ya!..İşte budur.Kadın çok şey mi istiyor.ellerine sağlık.öptüm bende canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol tatlım. Kadın çok şey istemiyor. Aslında biz azıcık şeylerden mutlu oluyoruz işki bunu görebilsinler değilmi. Bende öptüm canım.

Unknown dedi ki...

isitoyruz da ne kadarını alabiliyoruz önemli olan o yoksa iste dur ne olacak:))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, haklısın canım. İstiyoruz ama alamıyoruz sanırım . Ne olacakkk :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ağzına sağlık çiçeğim..
ama :
hak istenmez A-LI-NIR !!!

SCGLR CNM

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bir Dut Msalı, haklısın hak istenmez alınır. Almasını bilmek lazım :)
Sevgiyle kal canım.

HAYAT dedi ki...

sen bizim söyliyceklerimizin hepsini söylemişin zaten :)))

Mutluveumutlu dedi ki...

"Hapur küpür yemek fakat kilo almamak ister."
Bu cümle çok hoşuma gitti :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Aslında yüz yıllardır çözülmeye çalışılan bir mevzu bu. Çok güzel bir yazı. Karikatürlere de bayıldım.:))

beenmaya dedi ki...

ben bu konuda daha önce ilham perisi tarafından da mimlenmiştim ahani belki unutulur falan diye yazmamıştım daha kaytarırım sanıyordum ama şimdi sende mimleyince kaçarı yok yazmak şart oldu :))

Adsız dedi ki...

Yuregine saglik Cnm.
Kadinlar cok sey ister dogrudur, fakat bana gorede en onemli seylerden birisi guven duygusudur..guveni kazandigin vakitse digerleride gelir

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği'M son madde çok hoşuma gitti:)Cidden pek hevesliyiz ne varsa:)

LoLa dedi ki...

hehe bu karikatürlerden bi arkadaşın bloğundaki mimde de var bayıldım valla harika hepsine tümden kalpten katılıyorum :D

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

şu en baştaki foto varya bayılıyorum öyle manzaralara:) hayranlıkla kaybolana kadar izliyorum öylesine tonton çiftleri.bizde diyorum ümite böyle olurmuyuz acaba yıllar sonra :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, aslında söylenecek çok birşey yok dimi. Kadınların isteği o kadar az ki :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, o cümle benimde çok hoşuma gitti. Keşke öyle olsa :)) Ve hiç kilo almasak değilmi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, evet çözülmeye çaslışılıyor ama çözülemiyor. Zor bir problem değil aslında. Zorlaştıran içinden çıkılmaz duruma getiren erkekler değilmi. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya kaçarı göçeri yok canım yazacaksın :)
Bekliyorum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, güven en önemlisi. Güven olmazsa diğerleri asla olamaz. En baş temeli tamamlandımı gerisi gelir bencede. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, şişşştt öyle deme bence çok şey istemiyoruz yaaa :)
Az ve öz istediklerimiz :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, bencede çok hoşler karikatürler. Umarım bu yazıyı renklendirmemi sağlamıştır. Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, amin canım. Senle ümitte öyle olacaksınız inşallah. Önemli olan istemek değilmi. Birde doğru erkeği bulmak. Öpüldün canım.

K®HAN dedi ki...

bir kadın ne istemez ki :)
buyrun...
http://korhanya.blogspot.com/2008/09/terek.html

yorum yok...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Korhan, merhaba. Kadınlar aslında çok şey istemez ama çok görünür nedense. Sevgiyle kalın.

K®HAN dedi ki...

ya aslında....

yorum yok :)

Adsız dedi ki...

e sanırım doğum günü ve bilimum yıldönümlerinin (tanışma yıldönümü, kırmızı ayakkabının beğenilmesinin yıldönümü, çıkma, ilk bakışma, ilk seni seviyorum vs vs..) hatırlanılması ve daha da önemlisi sürprizlerle kutlanmasını ister..
e tabi bi de herşeyin bu kadar abartılmamasını ister ki haklıdır;)
sevgilerimle..
ÇoCuK

Lalegül dedi ki...

Merhaba muhabbet çiçeği,
çok güzel olmuş yazın yine.Ama istekler kadından kadına da değişir..Temelde dediğin gibi güven,sonra ne bileyim hayatı bütünüyle paylaşma isteği..Her zaman her durumda..Birde şey sanırım, yalnızken tartışabiliriz belki ama, başka insanların yanında beni kırmaması bana sahip çıkması gerekir,haksız bile olsam.Yalnızken ikaz edebilir sonra..Takım ruhu yani..Tek yürek olma durumu..Yoksa, diğerleri çok da önemli değil..Temelde kadında insandır sonuçda..Erkeğin empati yapması yeterli..
Muhabbetle kal arkadaım..

K®HAN dedi ki...

buğra noktayı koydu arkadaşlar.

ve haklı.

size de abarttırmalı bişeyi heaa.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra merhaba, bence de herşeyin bu kadar abartılmamasını ister :))) Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, tabi canım kişiden kişye değişir kadın istekleri. Ama her kadının en başta istediğidir güven, paylaşım, huzur. Gerisi kendiliğinden gelir. Sevgiyle kal .