15 Eylül 2008 Pazartesi

MİMLENDİM...

Canım arkadaşım Lolam beni mimlemiş. Konumuz ev yaşamında nefret ettikleriniz?
Ev yaşamında nefret ettiklerim çok sayılmaz aslında. Ya da şimdilik pek başıma gelmiyor bilemem. Sıralayalım bakalım :-)


*Çok titiz bir insan olduğumdan dolayı ben temizlik yaparken karışılmasından ve sildiğim yere basılmasından nefret ederim :) Ben yerleri silerken mümkünse herkes otursun isterim :-)


*Evde çok fazla gürültüden hoşlanmam. Mesela yüksek sesle bağırıp çağırılmasından ya da televizyon sesinin çok fazla açılmasından hoşlanmam.


*Dağınıklıktan nefret ederim. Özellikle mutfak ve banyoda.


*Eve ayakkabılarla girilmesinden çok ama çok nefret ederim.

İşte buna benzer özellikler beni birazcık sinirlendirebilir :-)
Bende sevgili dostlarım ¢αиıѕı ve Lalegül'ü mimliyorum. Kolay gelsin.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN.

28 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne kadar çok ortak benzerlik var:)
İyi haftalar şekercim:=)

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
demek beni mimledin.Hemen gidip yazıyOrum..Ama senin sevmediklerine yanen katılıyorum inan..Sevgiler..

Ferhanca dedi ki...

Benim titiz çiçeğim:)))
çok öptüm:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
söz veriyorumm:
gürültü yapmıyacağım,
siz silerken yere kesinlikle basmıyacağım :)
banyoyu,hele mutfağı aaaslaaa dağıtmıyacağım.
oldu dimi ??
anlaştıkk.
:))))
yüreğine sağlık..
svglr NuNu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, sende bendensin o zaman desene :)) Sanada iyi haftalar canımcım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, bekliyorum canım mim cevabını. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, öyleyim yaa sorma :))
Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bir Dut Masalım, anlaştık canım :))
Sözünü tutacağından hiç şüphem yok :)
Sevgiyle kal.

Aylin Ünlü dedi ki...

Kesin daha fazla hijyen içeren madde vardır:)

siirimsi dedi ki...

merhaba,
benzer bir yazı ben de yazdım, hayatın içinde temizliğe ve eşyalara kendimizden ne çok verdiğimizle ilgili...
Gerçekten, bir durup düşünmek lazım, bize kazandırdıkları, getirdikleri ve götürdükleriyle titizliğin yaşamımızdaki olumsuz etkisi neler olabilir?
Bence biraz da pis olmayı becerebilsek, daha iyi olurdu. da nasıl?..)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet var bence :) Ama bak sende benden farksız değilsin. Sende çok titizsin :)
Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum,aslında fazla titizlikte iyi değil. Biraz pis olmak lazım ama ben asla beceremiyorummm . Sanırım bunun formülü çok zor. Sevgiyle kal canım .

Lalegül dedi ki...

Sen dağıtabiirsin arkadaşım..Özgürsün.AMA YİNEDE FAZLA ZORLAMA DERİM..ne yapalım huy bu..

Unknown dedi ki...

selamç...bayağı bir hemfikiriz şu temizlik konusunda..hele ıslak zemindeki izler..bastılarmı cıyak cıyak bağırıyorum valla..
sevgiler bırakıyorummm ennn kocamanından..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, istesemde dağıtamıyorum. Dağıtsam bile 5 dk sonra kendimi toplarken buluyorum :)
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gmnülüm, sende bendensin demek :)) Bende herkes öğrendi basmıyorlar ıslak zemine. Tabi ilerde evimde eşimede öğretmem gerekecek :)
Sevgilerini aldım, bende kocaman bırakıyorum sana sevgilerimi.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bende temzilik yaparken kimseler dolaşmayacak ayak altında yoksa bütün apartman benim bağırmalarımı dinler :D

Unknown dedi ki...

valla aynı ben:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sende şu silme konusunda bendensin.Basmayın silerken yaa dimi ama :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, biliyorum sende titizsin benim gibi. Boşunamı iyi anlaşıyoruz :) Benzeşiyoruz işte canım benim. Öptüm.

hTc dedi ki...

Ya biz bu temizlik takıntısıyla napıcaaaz:D:D

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bende bu konuda mimlendim canım:))Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, canım ne yapsak bilmem ki :)) Sende bendensin galiba :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, senin yazınıda bekliyoruz o zaman. Sevgiyle kal. Öptüm bende.

HAYAT dedi ki...

senin nefret ettiğin her şeyden bende nefret ediyorum:))

Mehtap dedi ki...

Nefretlerimiz ortak canım.sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, benzeriz desene o zaman :) Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, bendensin sende :) Titiz hanımlar belli oluyor hemen :)
Öptüm.