24 Eylül 2008 Çarşamba

HASTAYIMMM :(


Merhaba dostlarım, 2 gündür çok rahatsızım. Midem beni öldürdü. Pazartesi iş yerinde başlayan ağrımı birtürlü dindiremedik. İzinde alamadım o gün çünkü birsürü dersim vardı. Eve geldiğimde ağrımdan duramıyordum. Annemlerde hala dönmediği için evde bakan yok tabi.

Sürekli yattım. Salı günü işe gittim sabah yine ağrım çok. İş yerinde herkes bir önceki güne göre nasıl olduğumu sordu. Cevap vermeme gerek kalmadan çok kötü görünüyorsun çiçeğim dediler. Bayan müdürümüz sen git dinlenme odasına yat saat 8:30 oluncada doktora git dedi. İş yerinden canım arkadaşım ''müdürüm doktordan sonra eve gitsin dinlensin biz idare ederiz'' dedi. İş yerimdeki arkadaşlarımı çok seviyorum. Sonra beni eve gönderdiler.

Önce doktora gittim tabi. Muayene oldum. Birsürü gerekli gereksiz ilaçlar yazdı. Eve gelip dinlendim. Tabi bugün işe gideceğim.

Neyse ki bugün daha iyiyim. Şiddetli üşütmüşüm midemi. Tabi havalar serinledi biz Adanalılarda serin havayı özlediğimizden açıyoruz pencereleri üşümek hoşumuza gidiyor :)

İşte böyle dostlarım. Aman havalara dikkat şu sıralar nezlede çok yaygın. Tüm öğrencilerim foşur foşur nezle. Bana da bulaşacak diye korkuyorum.

Benden şimdilik bu kadar. İşe gitmeliyim :)

SEVGİYLE KALIN...

22 yorum:

Mehtap dedi ki...

canım çok üzüldün.Çok geçmiş olsun.Ankara inanılmaz soğuk ama Adana'ya şaşırdım doğrusu.Bu havaların bu durumu normal değil.Aşırı sıcaklardan, aşırı soğuklara birden geçiş hemde eylül başında.hepimizi çarptı.Bizlerde de boğaz yanması,boğaz gıcığı var.Çocuklarda öyle.Dikkat etmek lazım ama.Bağışıklık sistemini güçlendirici önlemler almak şart.sevgiler canım.öpüyorum.kendine dikkat et.

HAYAT dedi ki...

geçmiş olsun cnm.havaların değişimi hepimizi hasta etti alsında bir anda gelen yağmur ve arkasından soğukluğu bizi mahvetti.

beenmaya dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun. aman ha dikkat et kendine. valla bu havalar yüzünden nasış giyineceğimizi de şaşırdık. birde işyerindeki klimalar hasta ediyor bizi sürekli...tekrar çok geçmiş olsun...

Ferhanca dedi ki...

çok geçmiş olsun..
aman mide deme bana çok iyi bilirm çekilir ağrı değil..hoş insanın neresi ağrırısa canı orda oluyor..
kendine iyi bak ..tam oldu buraya kendine iyi bak:)))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

tekrar geçmiş olsun çiçeğim umarım bugün herşey daha güzel olur..

öpüyorum cnm...

hTc dedi ki...

canım çok üzüldüm, çok geçmiş olsun. Bu hava değişimi herkesi hasta ediyor. Dikkat et kendine. Öpüyorum kocaman.

meleklerim ve ben dedi ki...

Geçmiş olsun canım..Havaların bir anda soğuması hastalıklara davetiye çıkarttı resmen.
Acil şifalar diliyorum,kendine iyi bak.
Sevgiler.

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

Geçmiş olsun...

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
geçmiş olsun, diyorum.
Ramazan ve hastalık zor oluyor değil mi?
Kendine iyi bak arkadaşım tamam mı.

Aylin-Berrin dedi ki...

Muhabbet Çiçeği'm çok geçmiş olsun,umarım daha iyisindir,evlerimiz yakın olsaydı bakardım ben sana:/Üzüldüm gerçekten,çok öpüyorum,dikkat et kendine,aldanma havaya...

Aylin Yaprak

Unknown dedi ki...

canım çok geçmiş olsun aman çiçeğimiz solmasın:)))

Beter Böcek dedi ki...

Geçmiş olsun, bu ara herkes aynı dertten muzdarip, bende de mide ağrısı vardı, geçti çok şükür.
Bir an önce iyileşmeniz dileğiyle, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Cnm cok buyuk gecmis olsun..dikkat ed ve kendine cok cok iyi bak acil sifalar diliyorum sevgiler

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canımcım,
Çok çok geçmiş olsun.Mideden sorunu olan anlar.Dikkat et kendine emi:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim. Daha iyiyim çok şükür ama tamamen atlatamadım henüz. Hepinizi çok seviyorum. Sevgiyle ve sağlıklı kalın emi :)

Melek* dedi ki...

bende o foşur foşur hapşuranlardanım elimde selpak salya sümük geziyorum ...sanada acil şiflar versin Allah inş.
sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Melek, merhaba.Teşekkür ediyorum ve sanada acil şifalar diliyorum. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

canımcığım çok geçmiş olsun kendine iyi bak.sevgiler.bu arada sobeledim seni haberin olsun.kendini iyi hissedince cevaplarsın.sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, sağol canım. Daha iyiyim şükür. Sobelediğin konuda önceden sobelenmiştim ben. http://muhabbetcicegi.blogspot.com/2008/09/mimlendim.html
Öpüyorum canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Dikkat et canım benimde hastalanmam yakındır bilirsin beni.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sağol canım. Aman dikkat et hastalık salgın şu sıralar. Öptüm seni.

Adsız dedi ki...

Sevgili Muhabbet Çiçeği tatildeydim yeni geldim göz gezdiyordum bloguna geçmiş olsun iyileşmişsindir kesin. Seni daha yeni ekledim bloguma beni eklemişsin sağolasın.Sevgiler.