27 Eylül 2008 Cumartesi

ONDAN, BUNDAN :)

Merhabalar, bir haftayı daha bitirmiş bulunuyoruz. Ve tatile başlıyoruz bugün :) Aslında bizim iş yeri bayramda bile açık. Ne kadar saçma değil mi… Nöbetleşe kalacak personel. Arefe ve bayramın ertesi günü cuma 2 öğretmen görevli. Bekar öğretmenleri görevlendiriyorlar. Sinirlendik bayağı bir biz bekar öğretmenler. Haksızlık değilmi. Hemen evlenmem lazım :)

Cuma ben görevliydim ama şehir dışına çıkacağım için başka öğretmene görev verdiler şimdilik kurtuldum ama diğer bayram kurtulamayacağım. Bayram günü hizmetliler gelecekmiş. Tam bir saçmalık bence bayram günü yazık değilmi o personele ve bayram ertesi ve arefe günü öğrenci gelmeyeceği halde öğretmenin gitmesi hiç mantıklı gelmiyor...

Sağlığım daha iyice çok şükür. İlaçlar yaradı. Bugün Mersin’e gidiyorum. Önce ablama, yarında yazlık eve. Bayramı orada geçireceğiz. 1 aydır canım annemi ve babamı görmüyorum. Çok özledim ikisini de. Bayram dönüşü dönüyorlar neyse ki. Bugün koskocaman sarılacağım ikisine de.

Bu akşam ^^Komedi Dükkânı’na^^ gideceğim. Mersin’e geliyorlar. 3 gün önce Adana’da gösteri vardı ama biz Mersin'dekine bilet almıştık. Bu gece inşallah bol bol gülüp stres atacağım. Bayılıyorum o programa.


Tam bir komedi bu Tolga Çevik değil mi :) Sizlerle paylaşacağım bugün ki gösteriyide inşallah bayram dönüşü.

HERKESİN BAYRAMINI ŞİMDİDEN KUTLUYORUM.
GÜZEL BİR BAYRAM GEÇİRMENİZİ DİLERİM.
HEPİNİZ SEVGİYLE VE MUTLU KALIN OLURMU :)

35 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Çiçekcim, senin de bayramaın kutlu olsun..

bo bol eğlenirsin umarım..sevgiler.

Aylin Ünlü dedi ki...

İyi bayramlar şimdiden sana da MUhabbet Çiçeği,komedi dükkanına gelmiyoruz biz,bizim yerimizede bol bol kahkahaları patlatın:)

beenmaya dedi ki...

valla bende bugün ve pzt çalıştığımdan bir yere gidemiyorum :(( neyse iyi bayramlar canım...

beenmaya dedi ki...

ha bu arada komedi dükkanı'na henüz gitme şansı bulamadım ama eğer mahşer-i cümbüş'e gitme şansın olursa kaçırma derim :))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Sağol canım sanada hayırlı bayramlar.Çok saçma ya tatilde çalışmak biz çalışmıyoruz mesela.sonuçta Milli Eğitim'e bağlıyız.Bu nedenle okulla aynı tatillerimiz.Sizin etüt biraz saçmalamış.Neyseki sen yırtmışın bu durumdan:))Komedi dükkanından haberler ver bizlere.Sevgilerle canım öptüm.

aquamarine dedi ki...

hayırlı bayramlar canım sana da.
valla bence de haksızlık. kimse de itiraz etmiyo mu ya. evli değiliz diye niye bize yıkıyosunuz diye. grev yapın grev:))
komedi dükkanından görüntüleri bekliyoruz cnm. öptüm...

Mehtap dedi ki...

İyi bayramlar canım.İyi eğlenceler.Komedi dükkanından bize de bol bol kahkaha getirirsin artık.Öpüyorum seni.sevgilerimle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sağol tatlım. Bol bol eğlendim. Adanaya döndüğümde anlatacağım. Tekrar iyi bayramlar. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,senin yerinede bol bol güldüm canım. Keşke gelebilseydiniz sizde. Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, olsun tatlım bende çalışacaktımda son anda kurtuldum :) İyi bayramlar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, özel sektörler saçmalık yapmada ustadır değilmi:) Sen kurtuluyorsun. Darısı bana. Ama sende bu tatilleri iyi değerlendir artık böyle uzun tatil sana zor. İyi bayramlar canım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, acil evlenmemiz lazım :) Yoksa bu haksızlık hep olacak :)
İyi bayramlar tatlım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım sağol canım. Bol kahkaha ile döneceğim. İyi bayramlar. Çok öpüldün canım.

Lalegül dedi ki...

Günaydın Muhabbet Çiçeği,
ben şunu merak ettim..Bayram günü çocuğunu çalıştıracak kadar hırslı anne babalarda var demek ki..Bu da çok ilginç.Vay çocukların haline.Hepsi zombi olacak bu gidişle..
Sana iyi tatiler arkadaşım.Kal sağlıcakla, sevgiyle..

Unknown dedi ki...

beni çağırmadan gittiğine inanamıyorum komedi dükkanına:))iyi eğlenceler,iyi bayramlar...

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,saygı ve sevgilerimi sunarım.
Cenk

-sağlığınızın iyi olmasına sevindim

HAYAT dedi ki...

komedi dükkanı tam bir film zaten bende severek izliyorum:)
SENİNDE BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN ÇİÇEĞİM ....
İYİ BAYRAMLAR

Ferhanca dedi ki...

Çiçekcim , bayramaın kutlar yeni günlerin, sana gönlünce dilekelrinin gerçekleşmesini umarım.. sağlık mutlukuk diliyorum çok öptüm..sevgiler selamlar.

şengül dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun.Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın Bayramın Kutlu Olsun


seninive ailenin bayramını kutluyorum canım çok öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, öyle aileler çok canım.İyi bayramlar sanada . Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, keşke canım yaa. Süperdi:)
Öpüldün kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

WarhaWk, sizede iyi bayramlar diliyorum. Sevgiyle kalın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, bencede komedi :)
Sanad aiyi bayramlar tatlım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, o güzel dileklerin için sağol canım. Sanada güzellikler getirsin bu bayram. Çok öptüm. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm,teşekkür ederim o güzel yorumun için. Tüm güzel dileklerin senin içind eolsun canım. Çok öptüm.İyi bayramlar.

Adsız dedi ki...

MUTLU BAYRAMLAR DILIYORUM ARKADASIMA SEVGILER

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

Bayramın sizlere hayırlar ve güzellikler getirmesi dileğiyle bayramınız kutlu olsun

Adsız dedi ki...

selamlar sevgiler...
umarım dilediğiniz gibi bi bayram geçirmişsinizdir..
sevgilerimle;)
ÇoCuK

zeyno dedi ki...

Muhabbetçiçeğim ben yine burdayım.. Sizsiz olmuyormuş hayat.. Yeniden merhaba demek istedim sana da..

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

sen tatile gittin geldin bak kaşla göz arasında:) biz kaldık buralarda izin bile yapamadım :(

nice güzel bayramlar diliyorum tatlım sana inşlh uzun uzun bayramlar kutlarız hep birlikte...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, sağol canım arkadaşım. Umarım iyi bir bayram geçirmişsindir. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gül Bahçesi, teşekkür ederim. Umarım sizde iyi bir bayram geçirmişsinizdir. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ederim. Sende iyi bir bayram geçirmişsinir dileri.Sevgiyle kal çocuk :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zeynocum, hoşgeldin canım benim. Bizsiz olmuyor demek. Sensizde olmuyordu hoşgeldin yeniden.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sen kazan şu KPSS yi gel bak ben ne güzel geçirtecem sana o bayramları. Döndüm ben bugün daha.Çok çok öptüm sizi.