5 Eylül 2008 Cuma

GERİ DE KALAN GÜZEL BİR HAFTA

Merhabalar, yoğun ve yorucu bir haftayı geride bıraktım. Yeni bir iş ve yeni bir hayat başlangıcıydı :) benim için bu hafta.

Sanırım herşey yoluna giriyor hayatımda. Böyle devam etmesini diliyorum. İş yerimden çok memnunum. Öğrencilerimi çok sevdim. Bu hafta daha çok ilkokul öğrencileri vardı. Ben büyük öğrencilerin Fizik ve Fen Bilgisi dersine girdiğim gibi ilkokulların da Fen Bilgisi derslerine giriyorum. İlkokul 1-2 ve 3 öğrencileriyle etkinlik saatlerimizde sek sek, langırt, masa tenisi, ip atlama, köşe kapmaca vs... oyunlar oynadık hep öğretmenler ayağımız da topuklu ayakkabılarla :)) Ve birsürü çizgi filmler izledik :) O kadar tatlılar ki anlatamam. Çok sevdim hepsini.

Toplam 9 öğretmeniz. Aile ortamı gibi yeni iş yerim. Umarım ilerleyen zamanlarda sorun yaşamam.

Pazar günleri tatilim. Cumartesi günleri pek çalışmayacağım. Sanırım nöbetleşe çalışacağız. Bana sıra ayda 1 gelir gibi.

Bu sene size bol bol öğrenci diyologlarımı anlatacağım sanırım. Çok komedi öğrenciler var :)

Bu hafta yoğun ama çok güzel bir haftaydı.

Benden şimdilik bu kadar.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

30 yorum:

Unknown dedi ki...

herşeyin yolunda olması ne güzel..hocam yoğunluk güzeldir.....ben bunu daha önce demişmiydim..muckk..:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağolt atlım. Evet daha önce demiştin yoğunluk iyi diye :))
Benden daha kocaman Muckkkss :)

Adsız dedi ki...

Cnm. Hayirli gecelerin olsun..Senin icin hersey yolunda gitmesine cani gönülden sevindim.
Ins. hep böylede devam eder, Sevgilerimi birakiyorum o Güzel gönlüne.
Her sabah uyandigin günes Yüregine dokunsun Ve yüzünden Tebessümler hic eksik olmasin Iyi geceler

Bendeniz.. dedi ki...

işini ve çocukları sevmen çok önemli canım,gönlüm rahat ediyor gelecek nesilleri size emanet ederken:))
mutlu olmana sevindim,bu kadar ihmal edilmemizin bari bir sebebi olsun dimi:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, çok teşekkür ederim canım benim.O güzel sıcacık sevgini aldım. Öptüm kocamanda.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BenDenizcim,işe başlayınca gerçekten yoğun oluyorum. İşten gel özel derse git. Sonra eve gel yemek yap, temizlik yap :) Annemler henüz tatilden dönmediler çünkü. O yüzden çok yoğunum. İhmal bu yüzden yani :)
Keşke her öğretmen benim gibi olsa . Gerçekten gelecek nesil iyi ellerde olur. İşimi çok seviyorum. Öpüldün.

beenmaya dedi ki...

herşeyin iyi gidiyor olmasına sevindim. umarım hep böyle devam eder ve bize de senin keyifli anlarını buralardan okuyup paylaşmak ve sevincine ortak olmak düşer :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BeenMaya, canım çok teşekkür ederim. Umarım böyle devam eder dediğin gibi. Öpüldün çok canım.

hTc dedi ki...

Canım ne güzel böyle küçük, sakin iş ortamlarında çalışmak=) Ben 1000 kişilik bir dersanede çalışırken de çok keyif almıştım gerçi. Öğretmenliği sevmek çok özel bi duygu. O yüzden coşkunu çok iyi anlıyorum. Hayırlı olsun senin için. Öptüm

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

İyi bir hafta geçirmene sevindim canım.Ben sana daha öncede demiştim ama dinlememiştin:(Dershanelerin resmen suyu çıkmış durumda.Bende bu hafta başlicam bakalım.
Sevgilerle canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, canım iş yerinde huzur çok önemli. Ben buradan önce dediğin gibi 1000 kişilik bir dershanede çalışıyordum toplam 80 öğretmendik şube ile birlikte.Yğundu ama ortam huzursuzdu. Önemli olan huzur.Bu iş yeri öyle bir ortamam benziyor bir aksilik çıkmazsa. Öpüldün şeker kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet sen bana demiştin :)
Huzurlu rahat bir ortam . Senin içinde hayırlı bir yıl dilerim canım. Çok öptüm seni.

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
öğrencilerini bu kadar sevmen güzel de, bizi unuttun sandık..
Keşke senin öğrencin olsaydım..
Ama arkadaşın olmak da güzel..
Kendine iyi bak arkadaşım..
Muhabbetle kal..

Adsız dedi ki...

Nerdesin arkadaşım,
özlettin kendini..Öğrencilerin çok şanslı daha önce hiç söyledim mi?
Gülendam

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

yeni okulunuz ve ögrencileriniz hayırlı olsun diyeyim hocam..umarım bu blogkta hep böyle neşeli güzel anılarınız yer alır esenkalın

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba. Sizleri unutmadım tabi ama biraz yoğunum işte. Öğrencilerimi çok seviyorum evet. Şanslılarmı dersin :)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendam, burdayım canım. Asıl sen yok oldun ortalıktan. Dönmene sevindim. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canısı merhabalar, çalıştığım yer okul değil maalesef bir etüt merkezi. İnşallah birgün okulada atanırım.Bol bol anılarıma yer vereceğim. Sevgiyle kal.

Lalegül dedi ki...

Merhaba,
etüt merkezi daha güzel bence.
Bir gün kendi etüt merkezini açman dileğiyle..
Bu geleceğin işi..
Selamlar arkadaşım, içtenlikle..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba. Evet etüt merkezi çok güzel. 5 yıldır hep dershanede çalıştım ama burda aldığım huzuru bulmadım. Umarım hep böyle devam eder. Sevgiler canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Haftanın keyifli geçtiğinin sinyallerini almak güzel...Mutlu kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, teşekkür ederim canım. Güzel geçiyor evet. Sende mutlu kal canım. Öptüm

siirimsi dedi ki...

merhaba,

hayırlı bir eğitim öğretim yılı diliyorum..
Ayrıca kaleminizin hiç susmaması dileklerimle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkul, teşekkür ediyorum. Güzel paylaşımlar diliyorum herzaman. Sevgiyle kal.

Mehtap dedi ki...

Canım ne güzel.Umarım böyle devam eder.herşey gönlünce olsun.sevgilerimle öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol tatlım. Umarım herşey güzel devam eder dediğin gibi. Nazar değmesin :)
Bende öptüm canım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

hadi bakalım çiçeğim güzel başlayan bu serüven sorunsuz güzel bir şekilde devam eder inşlh :)

bi daha topuklu giyme sende bak kırarsın sonra sek sek oynarken topukları :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım ya ne güzel çocukların arasında olmak.Bende özendim.Senin adınada sevindim.Güzel bir hafta olsun:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, teşekkür ediyorum canım.
Canım yaa topuklu giymek zorunda kalıyoruz ne yapalım. Kumaş pantalon şart:)
Topuk kırılırsa hapı yuttuk. Ama benim öğrencilerim geldi. Artık küçüklerle oyun oynamaya pek fırsatım kalmayacak gibi:)
Öptüm canım hepinizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, evet tatlım güzeldir çocuklar arasında olmak. Bazen imdattt diye bağırdığımız oluyor içten içten :)) Ama hepsi o kadar şeker ki anında unutturuyorlar yaramazlıklarını.
Sanada güzel bir hafta olsun canım. Öptüm.