9 Eylül 2008 Salı

BİLMİYORUM...

Mücadele etmek için ne gücüm ne de azmim var. İsteğim yok demiyorum ama engeller tüm hevesimi törpülüyor bazen. İmkan ve şans olmadıktan sonra yapabileceğim tek şey belki de hayallere sığınmak. Aslında en kolayı bu herhalde. Tüm bunlara rağmen olumsuz yönleride yok değil, çünkü hayaller ne kadar hoş olsada hiç bir zaman gerçeklerin yerini alamıyor. Öyle olsada hayaller gerçeklere açılan birer umut penceresi olabilir bana göre.

Sevebilirmiyim... "Yeniden biri hayatımda temiz bir yaprak olabilir mi ??? ''

BİLMİYORUM...
İşin doğrusunu bilmemek işime geliyor. Zamana ihtiyacım var bilebilmek için belki de.
Hayatı iyi yada kötü yaşayıp gidiyoruz işte. Hayatta bir çok şeye bağlandığımız gibi, bağlandığımız şeylere sırtta çevirmişiz aynı zamanda. Çokta duyarlı olmamak lazım aslında.

Biraz kin, biraz nefret, biraz da tutku; kaderin akışına bırakılmış bir hayat sonuçta. Yaşayıp gidelim işte. Çünkü çırpınmalarımız hiç bir işe yaramıyor bazen, yaramadığı gibi bizleride yıpratıyor. Çevremiz gibi duyarsız ve tepki vermez mi olsak acaba? Mutlu olamasakta bazen, mutsuz yaşamayız en azından... Herşeye rağmen biraz umut...

32 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Umut... Umutsuz olmaz ki...
Hakkında hayırlısı olsun arkadaşım..

Berrin dedi ki...

ebette herseye ragmen 'umut'
sevıp sevmedıgıne gelınce kara kara dusunmen yersız, oyle bır an gelecek kı bunu tam ıcınde hıssedeceksın..
sevgıler..

HAYAT dedi ki...

umutlar olmadan yaşamak , yaşamak değildir.....
geçmişte yaşananlar yada umut ettiklerimizin olmayışı bizi farklı düşüncelere savurur.
nefret ettiğimiz bizim hayatımızda en adice şekilde var olup arkandan vurduktan sonra bi daha nasıl ümidim olsun diyoruz ama bazen her şey bizim istediğimiz gibi oluyor.sen sadece yüreğinin sesini dinle , ve sadece kendini dinle....

beenmaya dedi ki...

demişsin ya işte herşeye rağmen biraz umut diye. hem maviye yolculuk'un yazısını oku. bak hayallerinde gerçekliğe dönüştüğü anlar var ve hep de olacak...

Ferhanca dedi ki...

Umudun bittiği yerde ölüm geliverir..
inasani duyguların hepsini yaşıyoruz dozlarını ayarlamak gerek lazım..
canım umutlar hiç tükenmesin..

Bendeniz.. dedi ki...

bir önceki yazını silmişsin sanırım reader da okudum:))
gördüm ki yüreğine bahar gelmiş güzel çiçek..inşallah solduracak değil açtıracak bir bahar olsun..yalancı bahar olmasın..
bırak kendini güneşe...

Aylin Ünlü dedi ki...

Neden bu kadar karamsar bakıyorsun onu anlamıyorum:/Üzülüyorum da,sen gereğini yap,yola devam et ama çokta takma birşeyleri akışına bırak.Olmadı bakıcaz çaresine:)))Öpüyorum kocaman

Unknown dedi ki...

ama sen bana hiçbirşey anlatmıyorsun :(

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
yazın çok etkileyici yine..
Ne yapacağın asen karar ver, zaman ve çevre değil..
sevgiler..

Mehtap dedi ki...

Umut her zaman olmalı.Onu kaybettiğimiz an herşey biter.Belki hayatta.Hayata sımsıkı sarılmak ve umut etmek ve hayallerinin peşinden koşmalısın.Gençliğinin kıymetini bilmeli ve ilerideki hayatında keşkelerine yer olmamalı.sevgiyle ve sağlıkla kal canım.herşey gönlünce olsun.

hTc dedi ki...

Ah canım...İnsan ne kadar zor toparlıyor kırılmış dökülmüş yanlarını. Bazen kendimizi kandırıyormuşuz gibi herşey. Ama beklemekten ve sabretmekten başka çare yok. 2 haberim var biri iyi biri kötü. Birincisi zaman gerçekten herşeye ''ÇARE'' ikincisi sadece çare. Ama unutturmuyor birşeyi. Umut hep seninle olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu ve umutlum, umutsuz olmaz haklısın. Hayırlısı tabi. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, haklısın canım. Bunu düşünmek yerine hissetmem lazım. Zamanla herşeyi hissederim umarım tatlım. Öptüm çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, evet çok doğru. Geçmişte yaşadığımız umutsuzluklar ve hayal kırıklığı korkutuyor bizi ve karar verirken artık 100 defa düşünür hale geliyoruz. Herşeye rağmen umut ama dimi.Yüreğimizin sesini dinlememiz gerek. Sağol canım. Öptüm çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, evet herşeye rağmen umut. Önemli olan umutsuzluğun içinden umudu kurtarmak değilmi.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sağol canım. Hiçbirimizin umudu tükenmesin. Ve hiç umudun sonu gelmesin. Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bendenizcim, evet sildim :) Vazgeçtim . Ama belki yayınlarım birgün belli olmaz.Yüreğime bahar gelip gelmediğinden henüz emin değilim. Zaman gösterecek canım. Yalancı bahar değildir umarım dediğin gibi. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, haklısın galiba canım. Herşeyi zamana bırakıp yaşamak lazım dimi. Yoksa sen bakacaksın icabına :))))))))
Öptüm kocaman.

Adsız dedi ki...

umudun tükenmemesi lAzım. aksi takdirde insan ölüden farksız hale gelir. inşallah umudun hiç tükenmez. inancın hiç bitmez. unutma hayatta her kötü şey beni bulur dememek lAzım. sonuçta neyin iyi neyin kötü olduğunu Allah bilir. o bazen şerler içerisine hayırı, hayırlar içerisine şerri gizlemiştir.

( bu arada yukarıda iki tane lâzım kelimesi kullandım onlar ince â ile okunacak :) )

yüzünden gülücükler hiç eksilmesin...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, ama pek göremiyorum ki seni :(
Eskiden ne güzel sohbet ederdik. Anlatacam söz :) Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, evet canım tabiki ben karar vereceğim. Ama bu zor bir karar. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, çok haklısın canım. Hayallerin peşinden koşmak lazım.Bu günler geri gelmeyecek. EN önemlisi umut çünkü. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc; canım haklısın zamanla kırıldığımız şeylerin üzerini kapasakta unutulmuyor bazen. Umut etmek istesekte ürkek duruyoruz.Güvenmek zor geliyor işte. Önemli olan bu güveni kazanmak. Öptüm canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İSİMSİZ arkadaşım, haklısın o LâZIMLAR İNCE â ile olacak :)))))))
( Ben anladım:) ) Umut herşeyden önemli dediğin gibi. Teşekkür ediyorum. Daha umudumu bulmuş değilim. Çünkü umutsuzluk yaşamaktan gerçek umudu bulmak zor oluyor. Hakkımızda hayırlısı. Dediğin gibi herşeyin iyisini Allah bilir. Sevgiyle kal ve HEP MUTLU KAL...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım paylaşımın için sağol.Okurken sanki içimi okudum.Ah be çiçeğim yazacak çok şey var ama bir önceki yazımdada deddimya dilimin ucuna gelenler geri gidiyor bir bir.Bende BİLMİYORUM! yani anlican.
Sevgilerle canım öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, senden bendensin dimi.Dediğin gibi çok şey var söylenecek ama söyleyemiyoruz.İnşallah bu içimizdekileri söyleyebileceğimiz gün gelir canım. Öptüm seni bende.

Adsız dedi ki...

evet arkadaşım,
söylenmeyen herşey apse yapıyor..Sonra daha başka türlü sorunlar olarak ortaya çıkıyor..
Genelliklede çok geç kalınmış oluyor.
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanu, söylenmeyen ne çok şey var yada söylenemeyen... O zaman içimize atmaktan işte çıkıyor bu sorunlar. Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

YÜREGININ BIR KÖSESINDE KALAN UMUTLAR VARDIR CANIM BENIM, BUNU BEN NEDENSE HISSEDIYORUM, YUZUNU GORMESEM BILE...GUNLER OLUYORKI HEPIMIZDE KARAMSAR DUSUNEBILIYORUZ
ASLA ASLA OLMACAK DIYORUZ GECEKLESMEYECEK DIYORUZ AMA YINEDE HAYALSIZ UMUTSUZ YASANMAZ BILIYORUZ DEGILMI CANIMSIN BENIM OPTM SENI IYI GECELER

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, canım hislerin doğrudur dilerim. Birbirimizin yüzünü görmedik ama yakın hissediyorum kendimi bende sana.Sende canımsın öptüm.

siirimsi dedi ki...

merhaba,
umut da , umutsuzluk da, her şey bizim için

hayat renkleriyle güzel

düşünmek de çözümlemenin başlangıcıdır

yazmaya devam diyorum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

FERKUL, merhabalar. Haklısın hayat renkleriyle güzeldir. Önemli olan umut edebilmek. Yazacağım canım. Sevgiyle kal. Sağol.