19 Eylül 2008 Cuma

HOŞGELDİN




Powered by eSnips.com


Hiç ummazdım
Oldu
Sonbaharda
Hediye gibi geldin
Hoş geldin

Seyirlik değil, ömürlük olsun
Dilerim bu defa bu son olsun
Seyirlik değil, ömürlük olsun
Bir yastıkta nasip olsun

Gel, koynuma gel
Oynuma gel
Akşam gözlü esmer

Safa geldin
Son ihtimalim
Bir sana kalmış halim
Hoş geldin

Seyirlik değil, ömürlük olsun
Dilerim bu defa bu son olsun
Seyirlik değil, ömürlük olsun
Bir yastıkta nasip olsun

Gel, koynuma gel
Oynuma gel
Akşam gözlü esmer

Gel, koynuma gel
Oynuma gel
Akşam gözlü esmer


^^Sezen AKSU - Hoşgeldin^^

21 yorum:

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

ömürlük olsun bir yastıkta bir ömür bitsin inşlh :)

parça çok güzel sözleri harika tam senlik bu ara sanırım :)

hadi bakalım sonbahar da baharı buldun inşlh cnm benim..

hTc dedi ki...

Seyirlik değil ömürlük olsun...Oy Sezen Ablam yazmış yine. Dağıldım sabah sabah. İlk kez dinledim bu şarkıyı çok sağol hayatım, süpersin...

hTc dedi ki...

Canım blogumu hacklediler sanırım. Adres tekrar değişti:(
http://htccim.blogspot.com/

HAYAT dedi ki...

sezen aksunun yeni şarkısı mı bu?
ilk defa burdan duydum sözleri güzel ve anlamlı:)
acaba bu şarkı içinde bir aşk kıvılcımı olabilir mi?

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sevgili Muhabbet Çiçeği,
Sezen Aksu en sevdiğim sanatcılardandır.Bu şarkı favorilerimden olduğu gibi,
Gidemem ve Keskin Bıçak şarkılarını da çok severim.İyi hafta sonları dilerim.
Sevgi ve saygılar,
Cenk

Unknown dedi ki...

Muhabbetim anladım canım ben hayırlı olsun..çok güzel bu şarkı..

Adsız dedi ki...

Ay Cnm. benden kacmis kusura bakma artik Ramazandan biraz diyimmi neyse cnm. optm allah rahatlik versin sana;)

Lalegül dedi ki...

MerhabaMuhabbet Çiçeğim, çok güzel şarkı sözleri ve şarkı gerçekten bende çok beğendim..Bende çok severim Sezen Aksu'nun bazı şarkılarını, beni yak kendini yak da benim favorim..
SELAMLAR..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem evet şarkı çok güzel, sanırım banada uygun sayılır :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, canım eski bir şarkısı bu sezen ablamızın. Adresinin yenisini kaysettim canım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, eski bir şarkısı. Güzel dimi :)
Bilmem ki olabilirmi acaba :) Belli değil bişi henüz :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

WarhaWk, sende seviyorsun demek Sezen Aksuyu.Sanada iyi hafta sonları. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, anladın sen onu :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, önemli değil tatlım. Sevgiyle kal. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, evet canım çok güzel bir şarkı. O şarkılarıda severim ben. Sezen Aksunun tüm şarkılarını severim aslında. Sevgiyle kal.

şengül dedi ki...

canımya seninle arkadaşlığım
(((Seyirlik değil, ömürlük olsun )))
kelimeler çok güzel Sezen aksunun ellerine ve kalemine sağlık

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Seyirlik değil,ömürlük olsun.Dilerim bu defa bu son olsun.Ahhhhhhhhhhhhhh ah be çiçeğim.Nasıl bir şarkıymış bı böyle.Hemen indirdim valla dinleyip duruyorum.Bana da o kadar uyduki anlatamam.Sağol paylaşımın için sevgilerle öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, amin canım. Arkadaşlığımızın bir ömür sürmesini dilerim.Öptüm kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, farkettiysen aynı zaman dönemlerinde aynı duygular içinde oluyoruz :)Dilerim seninde bu sefer son olur canım. Öptüm seni.

Ferhanca dedi ki...

Çiçeğim benim senin ruhun güzel..
İsatnbul gerçekten çok güzel her yeri değil:(
fakat gezmek için gidiceksin..
benim rotambelli kanlıca,rumelihisarında çay
çınaraltı, sarıyerde liseliler çay bahçesi
anlıcağın boğazdabir karşı kıyı bir bu kıyı.birde bilmediğimden birden bir yer istiyorum diyorlarki şimdi çıksak iki saat tam karşı kıyı ve uç noktası oluyormuş:)
bir bahenen olduğunda giderisn imşallah
baharda mayısta mimozalar, erguvanlar açmış olur, haziarnda ıhlamur kokusu sarmış olur..
canum çok öptümm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım,teşekkür ederim canım. Gezmek için çok istiyorum gitmeyi istanbula. Yoksa yaşamak için değil< Baharda gitmek lazım o zaman o güzellikleri görmek için.Bend eseni çok öptüm canım.