3 Ekim 2008 Cuma

KOMEDİ DÜKKANI ve BAYRAM

Merhabalar, bayram bitti. Umarım herkesin bayramı güzel geçmiştir. Benim fena sayılmazdı. Yine rahatsızlandım bayramda. Ama neyse ki iyiyim şimdi. Şu midem için acil çok iyi bir doktora gitmem lazım. Başıma iş açacak yoksa. Cumartesi günü Mersin'e gittim ablama. Annem ve babam ablama gelmişlerdi önce onlara kocaman sarıldım. Çok özlemiştim.1 aydır görmüyordum.
Ablam ve yeğenlerimlede hasret giderdim tabi. Onlarıda özlemişim çok.
Cumartesi akşamı Komedi Dükkanı'na ablam ve eniştemle gittik. Hakikaten komediydi :)
Gösteri sonrası hiç kokoreç yemediğimi duyan eniştem illa sana kokoreç yedirecem dedi. Bende midem kötüydü bak bütün hafta yapma etme derken kendimizi Şampiyon Kokoreçte bulduk :)
Akşam yemeği yemediğimiz için açız tabi hepimiz. Önce tuzlama içtik. Arkasından kokoreçlerimizi yedik. Midye dolmada hiç yemedim deyince enişteme sofraya ondanda getirtmesin mi :) Derken bir lokmada ondan tattım. Veeee ertesi gün benim mide yine feciii :(
Eee olmasınmı kötü. Ama hepsinde acıcık acıcık yedim :)
Gece 12 de öyle ağır şeyler yeyince midem zaten tam iyi olmadan yine hastalandı anlayacağınız.
Neyse iyiyim şimdi.
Pazar günü annemlerde yazlığa gittim. Yazlık çok kalabalıktı. Tatil olunca herkes gelmiş. İlk gün yağmurluydu ama sonraki günler süperdi. Havuzda açıldı herkes yüzdü. Denize girdi millet. Şezlonglar dolup taşıyordu. Yaz gibiydi. Ben rahatsızım diye giremedim tabi :(
Bugün de döndük. Annemlerde döndü neyse ki artık :)
Pazartesi yeniden iş başı. 2 günde biraz daha dinleneceğim.
Umarım hepinizin keyifli geçiyordur tatili.
SEVGİYLE KALIN :)

19 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Valla canım kokoreç yenmezmi,midye dolma yenmezmi eniştene dua et valla ağzının tadını biliyor.Bilirsin bende çok severim sen yemediğini bana getir bundan sonra:))))
Bayram bende bildiğin gibi geçti.Evet 2 gün kaldı tatilin bitmesine.Ahhhh ah bir daha böyle uzun tatil için kurban bayramını bekleyeceğiz.
Sevgilerimle canım öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, göndereyim sanada kokoreç. Bak Adanadada açıldı Şampiyon. Gidelim birgün ikimiz :)
Tatil bitti evet. Darısı Kurban bayramına. Çok öptüm bende.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
çok geçmiş olsun.
enişttenede kocaman bir sifır verelim beraber :)
o mideye kıydığı için :(((
sevgiler diliyorum.

yaşam bayram tadında geçsin daima...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bir Dut masalım, enişteme sıfır vermemelisin. 100 vermek lazım.O kadar tiyatroya götürdü yemek ısmarladı falan. Ben istemesem yemezdim ki. Benim pis boğazlığım bu :)))
Sevgiyle kal canım.

hTc dedi ki...

Kokoreç güzel birşey ya=) Ben de ne zaman yesem midem ağrıyor ama karşı koyamıyorum=) Tolgaya bizden selam söyleseydin canım=) Çok öpüyorum

hTc dedi ki...

canım ayriyeten kpss den kaç aldığını bilmiyorum ama yeni atamalar belirlenmiş eğer haberin yoksa bi bak linki veriyorum

http://www.memurlar.net/haber/120911/

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTccim, canım kokoreç fena değil işte ama mideyi kötü yapıyor dediğin gibi. Canım çok pek yüksek değil benim kpss puanım ama bakayım linke teşekkür ederim. Bakarsın olur :)
Yaaaa ben senin bloga giremiyorum neden amaaa :((((

Unknown dedi ki...

hımm missss kokoreç nefistir kesin ye annem o çok güzel birşey ama bende hiç midye dolma yemedim...midenede dikkat et ve mutlaka bir daha dok.git...

hTc dedi ki...

blogumu sildim çünkü canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, misss gibi dimi :))
Sanada yedirelim midye dolma ben beğendim.
Gidecem doktora canım birdaha.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, canım neden sildinnnnnnnnnn yaaa :(((

Mehtap dedi ki...

canım, tekrar geçmiş olsun.Kendine dikkat etmelisin.Bu arada tatilde iyi geçmiş neyse ki.Acil şifa ve iyi hafta sonları diliyorum.çok öpüyorum.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol tatlım.Daha İyiyim. Sanada iyi hafta sonları tatlım. Sevgiyle kal.

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

Geçmiş olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bir Hayat Dolusu, teşekkür ederim.

Ferhanca dedi ki...

Aman ben de ev de çiçek komedi dükkanıan gidecek deyip duruyordum..
eğlendiğine sevindim..bizde tvde yine seyredip koptuk..
çok geçmiş olsun..selamlar sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, canım evet eğlendik. Güzeldi Komedi Dükkanı. Tv de izleyip bend eçok gülüyorum :)
Teşekkür ederim canım benim. öpüldün.

LoLa dedi ki...

kokoreç gibisi var mı yaa ne diyosun sen :) benim mide pek hassas değildir aslında ama yavaş yavaş hassalaşmaya başladı yaşlanıyorum ya :)
nazlısın sen nazlı :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, cnaımcım nazlı değilimmmm yaa :))))
Sen yaşlandıysan ben ne yapayım. gelirsem dövecem seni bak :)
Öpüldün.