20 Ekim 2008 Pazartesi

ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ

Sevgili Arkadaşım Gönülüm ve Ferzancım beni bu güzel ödüle laik görmüsler, çok mutlu oldum. Aynı gün iki dostumdan aynı ödülü almak çok sevindirdi beni. Çok teşekkür ederim.Düşünüyorum da iyi ki bu blog alemine girmişim ve sizleri tanımışım. İYİ Kİ VARSINIZ. Benim şimdi arkadaşlarımdan bir fazla kişiye ödül vermem gerekiyormuş. Aslında tüm takipte olduğum bloglar bu ödüle layık ama bakalım çok zor olacak. Kimse gücenmesin olurmu. Hepinizi çok seviyorum.

Aylinciğim
Sudem ve Busem
Elçincim
Gökkuşağının Rengi
HtCciğim
Mutlu ve Umutlum
Zilsiz Zarifem
Hayatcım
Berrincim
Lolam
Aquamarine
BeenMaya
Ferhanca
Mehtapcım
Perili Köşk
Berfincim

HADİ BAKALIM DOSTLARIM SİZDE BİR FAZLA ÖDÜL VERECEKSİNİZ.

SEVGİYLE KALIN...

30 yorum:

LoLa dedi ki...

:))) çok mutlu olduuuum canım
ne güzel bi şeymiş bu...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, canım benim hakediyorsun ama . Öpüldün.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım benim teşekkür ediyorum,sana bu kadar yakın olduğumu hissetmek onure etti,öpüyorum çok:)

beenmaya dedi ki...

çok teşekkürler canım benim çiçeğim layık gördüğün için :))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

cnm benim çok teşekkür ederim.çok mutlu ettin beni böylesine bir yer ettiysem sende ne mutlu bana...

öpüyorum cnm ...

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim canım içi çok mutlu oldum hemde aynı anda iki kişiden almak daha da mutlu etti beni...

berfin dedi ki...

canımcım çok teşekkür ederim.bu ödüle layık gördüğün için beni.hiç birşey yapmadan aldık bu ödülü ama olsun:)))biraz torpil var sanırsam.eee olsun o kadar torpilim iki kişiyim bak ben..bu arada artık bebeği görmeye gelirsin sanırım. buluşamadık bari kaynar içemeye gel:)
söz ver bakem..öptüm yavrimm

EBRU dedi ki...

Canımcım bu kadar çok arkadaşın olduğunu görünce çok sevindim. İyi ki seni blog dünyası ile tanıştırmışım değil mi? Boynuz kulağı geçer dedikleri ne kadar da doğruymuş meğer :)) Çok öpüyorum seni...

Ferhanca dedi ki...

canım sen de iyi ki varsın seni tanıgığmı çok mutluyum..her şey gönlünce olsun:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, tabiki çok yakınsın canım arkadaşım.Üstelik çok da özledim seni. En yakın zamanda görüşmek için elimden geleni yapacağım. Çok öptüm canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, canım tabiki layıksın. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, çok daha fazla yer ettin inan bana. Özledim sohbet etmeyi seninle. Öptüm çok canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım ne demek. Layıksın tabiki bu ödüle canım arkadaşım. Çok öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, hiçbirşey yapmamış olabilirmisin. Dostluğun önemli benim için. Evet bir görüşemedik seninle yaa. İnşallah kaynarını içmeye gelecem birgün. Söz veriyorum :) Öptüm kocaman sizi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, canım ablam evet iyiki beni blog alemi ile tanıştırdın. Seni çok ama çok seviyorum. Çok özledim seni.Bende çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, bende seni tanıdığıma çok memnunum. Öpüyorum canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, birşey değil :) Bende öptüm.

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım çiçeğim, çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum, bende seni tanımaktan çok mutluyum. İyiki varsın...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu ve Umutlum, birşeydeğil canım. Bende çok mutluyum. Sende iyiki varsın. Çok öptüm.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım çok teşekkürler,bitanesin:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, birşey değil tatlım. Sende bitanesin :)

cny dedi ki...

Canım mutlukumtaneleri linkini silebilir misin blogundan ? Zira ben geçen hafta kapatmıştım blogumu şimdi başka ellere geçmiş :(
Eski mutlukumtaneleri :)

WarhaWk - Cenk dedi ki...

SEVGİLİ MUHABBET ÇİÇEĞİ,

Hakettiğiniz çok güzel bir olay..!
Kutluyorum:=))

Sevgi ve Saygılar,
Cenk

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

cny, canım yaa kim geçirmiş ele. Hemen siliyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

WarhaWk, teşekkür ederim.Sevgiyle kal.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

oh oh ödüllenmişim gene...
teşekkürler....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, evet tatlım ödül aldın:)

aquamarine dedi ki...

canım ödül için çok teşekkür ederim:)
öptümm sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, bu ödülü hakediyorsun ama :) Öpüldün kocaman.