5 Ekim 2008 Pazar

TANIMAK

Kimsin sen?
İsmini sormuyorum, kimsin diyorum sana?
Sen kimsin?
Adın sanın, cinsiyetin ve yaşın ilgilendirmiyor beni.
Ben seni merak ediyorum, kimsin diyorum, nasıl birisin?
Kişiliğin ve karakterin sual ettiğim.
Olmak istediğin sen misin, bu bilmek istediğim.
Hiç kimse göründüğü gibi değildir aslında.
Herkesin kalbinde zaaflarla döşenmiş gizli bir oda vardır.
İşte insanlığı da burada saklıdır.
Ben o yasak bölgeye girmek istiyorum.
Kalbinde gizli ne varsa bilmek istiyorum.
Yani gerçekten tanımak istiyorum seni.
Anlat bana kendini desem anlatır mısın?
Saklı kapılarını benim için açar mısın?
Peki güvenebilir miyim sana?
Doğruyu söylediğine inanabilir miyim?
Belki dürüst davranacaksın ve olduğun gibi anlatacaksın kendini bana.
Ama belki de olduğun değil de, olmak istediğin seni anlatacaksın, senmiş gibi.
Yada bazı yönlerini abartacaksın, bazı yönlerini gizleyeceksin.
Nasıl emin olabilirim ki bundan.
Nasıl güvenebilirim sana.
Ve nasıl tanıyabilirim seni?
Peki sen, gerçekten tanıyor musun kendini?

25 yorum:

Adsız dedi ki...

CNM. NE SOYLESEK BOSA GALIBA INAN EVLADIM YOK OLMAYACAKDA HIC. AMA O ASKERLERIMIZ HEPIMIZIN EVLADI ICIM YANIYOR HER BIR SEHIDIMIZDE CANIMDAN CANIM GIDIYOR SANKII..
LANETLIYORUM O KURSUNLARA O SILAHLARA O BOMBALARI URETENLERI VEE KAHROLSUN VATANIMIZI BOLMEK ISTEYENE KARDESI KARDESE DUSURMEK ISTEYENLER ALLAHA HAVALE EDIYORUM BU VATAN TURK BAYRAGI ALTINDA HEP VARDI VE VAR OLACAKDA...70 MILYON TEK YUREK OLMUS KIM BÜKER KIMIN GUCU YETER. GEREKDIGINDE YINE ASKERLERIMIZ EVLADLARIMIZ KORUYACAKDIR VATANIMIZI YILMAYIZ YILDIRAMAZLAR BU TURK EVLADINI CUNKU ONLAR OLMEDI YUREGIMIZIDE AL BAYRAGIMIZIN EN GUZEL YERINDE YERLERINI ALDILAR...SEHIOTLER OLMEZ VATAN BOLUNMEZ..!

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Yeni tanışılan kişilere böyle yaklaşılıyor dimi çiçeğim.Ama bazende insan kabuğundan sıyrılmak istiyor mesela ben bu dönemlerde kabuğumdan sıyrılmak istiyorum.Ama bunu nasıl becerecem bilemiyorum.Bakalım hayırlısı olsun herşeyin.
Sevgilerle canım öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, çok haklısın. Sana yorum yazdığımdada dediğim gibi çok ağladım :(
Kimse yıkamaz Türkleri.SEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ..!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, evet aynen öyle oluyor. Kabuğundan sıyrılmak o kadar kolay olmuyor işte. Senin için hayırlısını dilerim arkadaşım.Sevgiyle kal bende öptüm.

Ferhanca dedi ki...

Ay demim heberleir izledim aslında izlmeiyordum yine ağlamaktan içim dışıma çıktı.
Allah sabır versin..
Mustafa Kemal Atatürk ün askerleri..
vatanımız, bayraımığız inmeyecek..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, bende izleyemiyorum. İzlediğim an ağlamaktan harap oluyorum :(
Asla inmeyecek bayrağımızz...

Mehtap dedi ki...

Tanımak için önyargılı olmayacak ve tanımanın asıl yollarına bakacaksın canım.Yani tanımak istediğin kişinin öğrenmek istediğin yönlerini ortaya çıkaracaksın, benden sana takdik.şaka bir yana,öneri de denebilir.sevgiler.öpüldün canım.

Unknown dedi ki...

sıcacık sevgilerimi ve mutlu bir hafta dileklerimi bırakıyorum sayfana

beenmaya dedi ki...

işte en tehlikeli sorudur bu "kimsin sen" sahi bunun cevabını tam olarak verebilen biri var mıdır...

Aylin Ünlü dedi ki...

Sonu çok hoş bitmiş bu satırların.Paylaştığın için teşekkürler Muhabbet Çiçeği'm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçinicim, bencede :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım haklısın tatlım.Önyargılı olmamak lazım.Sanırım en önemlisi bu. Sende öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, aldım o sıcacık sevgini. Sanada iyi haftalar diliyorum. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, canım sanırım bunun cevabını veren çok az kişi vardır bence yani.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım beğenmene sevindim tatlım. Bence de ne önemli satır en son satırdı.Çok öptüm.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu sorular birilerine sorulmak üzere mi yazıldı,muhabbetli çiçeğim :)
Şaka bir yana,çok samimi ifadeler,bence kullanmak lazım....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, hoş satırlar değilim :)
Bencede kullanmak lazım canım. Öptüm seni.

Mutluveumutlu dedi ki...

Güzel bir yazıymış.. İnsanları tanımak çok zor..

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

sanırım hala kafadaki soru işaretlerinin cevabı alınmamış hala terettütler devam ediyor.hala güven sağlananammış he çiçeğim :(

aquamarine dedi ki...

canım sobelendin tarafımdan:)
öpüyorumm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, beğenmene sevindim canım.Evet gerçekten çok zor.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, evet canımcım.Henüz değil dediğin gibi. Öpüldünüz.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım hemen bakıyorum tatlım :)

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği, özlemişim yazılarını inan.Üstekini çok beğendim..Bence haklısın arkadaşım..Herkesin var tabi zaaflarıyla döşenmiş bir gizem odası..Çoğunlukla kendisinin bile vakit bulup ya da korkup giremediği..Ama bence insan gerçekten çok sevdiği, değer verdiği kişiyi merak eder en yalın haliyle..Karşındaki de sana çok güvenirse açar o kendisinden bile gizlediği odayı..İnanmaya gelince, o da sana bağlı..Analar insan karşısındaki..Çünkü burada herşey güven engeli aşıldığı zaman şeffaf olur..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba. Uzun zamandır yoktun evet. O gizli odanın sırlarını çözmek herkesin işi değil sanırım. Güven sağlandığında aşılmayacak kapı yok sanırım. Sevgiyle kal canım.