8 Ekim 2008 Çarşamba

SOBEEEE :)


Canım arkadaşım Aquamarine beni sobelemiş. Hemen yanıtlıyorum bende.

İsminiz? Muhabbet Çiçeğiiii :)

Nerelisiniz? Adanalıyım.

Yaşadığınız Yer? Adana. Seviyorum Adana’yı :)

Mesleğiniz?
Öğretmenim. Mesleğimide çok seviyorum

Hobileriniz? Kitap okumak, gezmek, yüzmek, sinemaya gitmek, alışveriş, tiyatro, müzik, bilgisayar…

Evli misiniz? Hayırrrrrrrr…

Kaç çocuğunuz var? Evli olmadığıma göre çocuk yok tabi ki…

En sevdiğiniz yemek? Adana Kebap :), Balık, Börek, Fırında tavuk, Lahmacun, kısır, dolma, sarımsaklı köfte, OOOOOOOOOOOO SAY SAY BİTMEZ YAA ALLAH’TAN FORMUMDAYIM : )

Sevdiğiniz müzik? Arabesk hariç tüm müzikleri severim. Öyle bağırtlak şarkıları sevmem :) Eski şarkıları çok severim. Bence sözleri daha anlamlı.

Nerelere gitmek istersiniz? Türkiye’nin her yerini görmek istiyorum. Daha sonra belki yurt dışı.

Bende canım dostlarım, Ferhancayı , Mehtapcığımı sobeliyorum Kolay gelsin.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ.

30 yorum:

Mehtap dedi ki...

Canım teşekkür ediyorum.En kısa zamanda cevaplarım.sevgiler

Ferhanca dedi ki...

Gitmek istediğm her yere git canım,inşallah:)
ebe sobe alınmıştır..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabbet çiçeğinin ağzından dinledik kendisini.Ne güzel olmuş:)

Unknown dedi ki...

Nerelere gitmek istersiniz? Türkiye’nin her yerini görmek istiyorum. Daha sonra belki yurt dışı.
hımm yurt dışı demek neden acaba ?:)))!!!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, bekliyorum canım. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, inşallah canım. Oraalra gelirsem birgün haberleşiriz inşallah :) Sevgiyle kal. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, sağol tatlım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, :)))) Alemsin vallahi sen:) Nedenmiş acabaaaa :)

Adsız dedi ki...

arkadaşım sobeni okudum.seni tanımak güzeldi.sen de beni tanımak istersen bloğuma buyur gel beklerim.sevgiler

Aylin Ünlü dedi ki...

Uzak kaldık bu aralar:)En kısa zamanda görüşmek üzere Muhabbet Çiçeği...

aquamarine dedi ki...

ımm lahmacun, kısır, dolma... katılıyorum sana:))

Ferhanca dedi ki...

Çiçekcim başım üstünde yerin var..senin gibi sevgili dolu bir arkadaşımın olması çok güzel..
pozitif insalaral beraber olnuca sanad buşaıyor hep negatif hem yakınmak, dibe vuruyor insan..
hayat laylaylom değil ama hele son günlerde iyice salya sümük olduk, yaşadığın hayatatan ufacık mutluluk çıkarmak.. ne ki şu üç günlük dünyada yaşamak dediğn..

bu gün uçttum ne:)))

HAYAT dedi ki...

şu anda yemek yemem gereken bir saatte adana kebabı yazmışsın ve öyle bir canım çekti ki:)olsada yesem modundayım.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Aman Adanalıııım, canım Adanalıııım. İstanbul'a da bekleriz.:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Aynı sobeden bendede var:)))öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, senin blogunu sık sık ziyaret ediyorum canım. Takiplerimin arasındasın. Seni tanımakta çok güzel.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet tatlım yaa özledim seni. En kısa zamanda görüşürüz umarım. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, hemen belli oluyor mideye düşkünler baksana kaç yemek sıraladım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ederim tatlım. İnşallah birgün tanışma fırsatı olur Dediklerine katılıyorum canım. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, canın çekti demek. Gel sen buralara Adana kebabın alasını yedireyim sana :)
Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, inşallah canım birgün geleceğim istanbula. O zaman hepinize haber verecem. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sendende bekliyoruz o zaman. Çok öptüm.

Adsız dedi ki...

tanıştığımıza memnun oldum meslektaşım:)

şengül dedi ki...

muhabbet çiçeğim canım seni sobeyle daha yakından tanımak çok güzeldi ellerine sağlık..........

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşu, canım seni tanımakta güzel :)Bende memnun oldum. Teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm,kendimi tanıtabildiysem ne mutlu bana :)
Sağol canım. Öptüm.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

öğretmenimm
çok keyifliydi cevaplar :)
hele sevdiğiniz yemek ? kısmı
orası müthiştii :)))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dut Masalım, teşekkür ederim canım. Sevdiğim yemekler müthiştir evet :))))))))

rumma dedi ki...

Öğretmenlik çok önemli ve değerli bir meslek benim için...sizi tanımak güzeldi..sevgilerle..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Rumma, teşekkür ederim. Mesleğimi çok seviyorum bende.Sevgiyle kalın.