19 Ekim 2008 Pazar

SICAK BİR HAFTA SONU

Sıcak bir Adana gününden merhaba dostlarım, bugün Adana çok sıcak. 32 dereceymiş. Ve ben bu güzel havada üstelik pazar günü evdeyim :(
Gerçi evimde oturmayı özlemişim :)

Kahvemi yaptım şimdi bol köpüklü. Yanına en sevdiğim bitter çikolatamı,damla çikolatalı çay keyfi bisküvimi aldım ve müziği açtım keyif yapıyorum :)

Güneş öyle yakıcı ki anlatamam. Birgün serin, yağmurlu haydi kışlıklarımızı giyelim diyoruz. Ertesi gün günlük güneşlik yeniden yazlık kıyafetlere dönüyoruz. Bu mevsimde ne giyeceğimizi şaşırıyoruz. Adana'da gündüz sonbaharı pek yaşayamıyoruz. Sadece geceleri serin olur. Birden kış gelir ve biz birgün yazlık kıyafet giyerken ertesi gün mont bile giyebiliriz :))

Dün sabah tatil olduğu halde erkenden kalkıp evdeki işlerimi yaptım sonra kuaföre gittim. Ordan arkadaşlarla alışveriş merkezine gittik. Alışveriş yaptık yemek yedik. Biraz gezdik. Bir pantalon aldım. İş yerinde pek spor giyinemiyoruz diye çok klasik olmayan ama şık şeyler almaya çalışıyorum. Kurucumuz sürekli şık ve bakımlı olmamızı istiyor. Çünkü velilerle sürekli iç içeyiz. Kot ve spor ayakkabıya dırdır ediyorlar :)

Kurucumuz ''Biraz öğretmene benzeyin'' diyor bazı hocalara :) Bana hiç demedi neyse ki çünkü çiçeğiniz herzaman şık ve bakımlı olmaya çalışıyor :)
Kot siyah olunca kızmıyorlarda mavi olunca kızıyorlar ne enteresan dimi :)

Bu sıcak pazar gününde biraz yürüyüş yapsam iyi olacak sanırım.
Sizlerde iyi bir hafta sonu geçirmişsinizidir umarım.

Şimdilik benden bu kadar.
HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

28 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Kurucunuz öğretmen stilini aklında nasıl belirlemiş bilemiyorum Çiçeği'm ama ben okul dönemlerime bakınca şık ve bakımlı olmakla kıyaslayamadım öğretmen modelini:)
Gayet mutlu bir yazı yazmışsın,keyfinin iyi olmasına sevindim.Bisküvinden canım çekti,bişeyler atıştırsam fena olmayacak,öpüyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşım benim blogdan ödülünü alırmısın.sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, bazı öğretmenler konusunda katılıyorum sana. Öylesine paspallarki. Ama bizim kurucunun dediği öğretmen tip giyimi kendi gibi. Çok bakımlı kendisi :) Mutlu bir yazının arkasından mutsuz bir olay yaşadım canım şuan pek mutlu sayılmam :(( Keşke konuşabilsem seninle şimdi.
Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni. Sağol canım benim.Öpüyorum seni.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bence şıksındır.Bizde kot serbest ama tabi her kot değil.böyle güzel kalıplı üzerine şık bişeylerle felan.Yine alışveriş yapmışın alışveriş kurdu.Bende geçenlerde kendime bişeyler aldım çaktırma:))Havaları tanıyamıyorum artık gerçekten.Bir garip oldu ne giyeceğimi şaşırır oldum.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, şıkmıyımdır dersin. Bizde kot yasak canım. Siyah olursa sorun yok ama.
Birşeyler aldım evet ama alışveriş kurdu sayılmam yaa:) Ne aldımda öyle diyorsun.Ama çok mutlu sayılmam bugün ben yaa :( Güldüğüme bakma. Bende öptüm canım.

bensivas_guzeli dedi ki...

oh ya ne guzel hava varmis orda birazda buralara yolasaniz:) donuyoruz valla kaluruferler filan yaniyor,kestane pisiriyoruz sobada:) hahah sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

bensivas_guzeli, üşümeyi özledim desem :) Kestane pişiriyorsunuz demek süper. Benim yerimede yeyin. Sevgiler.

zuzuların annesi dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği:))
Beimde öğrencilik hayatımın 4 yılı Adanada geçti...Havasının sıcaklığını ve değişkenliğini çok iyi bilirim:)))Kaç yıl oldu ayrılalı ama yeniden gelmeyi ve gezmeyi çok istiyorum,sevmiştim ben Adanayı...İnşallah bir gün:))
Bu arada güzel bir günün ardından üzülmüşsün:(( Bana düşermi veya sana bir faydası olurmu bilmem ama,neyse o kafana taktığın, seni üzen şey veya olay? düşünme bile!
Düşünmek ve üzülmek,seni üzene değer vermektir!!Ve inan bana bunu haketmiyorlar!! Neyse çok uzattım:)) Mutlu yazılarında tekrar buluşmak üzere...Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

CNM.BLOGUMU ZIYARET EDERSEN ÖDÜLÜN VAR ALIRSAN COK MUTLU OLURUM SEVGILER
www.gonlumdentadlar.blogspot.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, demek senin öğrencilik yılların Adanada geçti. Ne güzell. Biliyirsun buraları demek.
Beni üzen şeyi takmamaya çalışıyorum canım. Ve sanırımda atlattım. Çok sağol. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, çok teşekkür ederim canım. Aldım ödülümü bende 2. kez ve çok mutluyum. Öpüldün kocaman.

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
dün keşke benide çağırsaydın,ne güzel olurdu..Çok canım sıkılıyordu çünkü.Demek şık öğretmelersiniz ha..Ama bencede bakımlı olmak gerekiyor biraz..Öğrencilerde seviyor bence iyi görüneni..Ama buna ölçüyü kişinin kendi koymalı sanki..Herkesin kendi tarzı var sonuçda..Neyse arkadaşım..hayırlı olsun yeni cicin güle güle giy..
Selamlar..

HAYAT dedi ki...

çiçeğim havalar konusunda çok haklısın.bir güneşli bir soğuk geçiyor günler hasta olmamak imkansız yani böyle.
güzel bi pazar geçirmişsin arkadaşlarınla tatlım...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bizim buralarda güneş gizledi kendini bulutların ardına zor artık bir daha göremeyiz kolay kolay :( artık başladık biz kazakları giymeye bugün sade badi giydim dondum mesela :)

valla ilginç bir durummuş demek siyah kot kottan sayılmıyor :):) aferin sana çiçeğim hep bakımlı ol böyle şıkır şıkır..çoluk çocuğa karışınca kalmıyor bakım falan malesef :(

öpüyoruz tatlım seni...

Unknown dedi ki...

mutluluk yazısı olmuş ne güzel çiçeğim....

Böcek dedi ki...

kot meselesi tuhafmış..ya renk körü kurucunuz yada :)
ikisi de kot ya hey allam :P

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, evet öğrencilerde velilerde şık öğretmen seviyor. Elimizden geldiğince öyle olmaya çalışıyoruz işte. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet havalara ayak uyduramadık bizim burda. Yazı yolcu etmemekte direniyor Adana :)
Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem biraz bulut yollasana bizim buralarada :) Çok sıcak yaa fena yani. BAdilerimi özledim giymeyi:)
Öpüyorum kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet öyle oldu :) Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Böcekcim, katılıyorumc anım :)) İkiside kot işte ne farkı varsa yani dimi ama :)

Mehtap dedi ki...

Canım yine de güzel bir hafta sonu geçirmişsin.Ankara'da da havalar bir soğuk, bir sıcak bende şaşırıyorum.Öğlen dışarı çıktığımda üzerimdekiler fazla gelmeye başlıyor.Denge bozuldu.eskiden böyle değildi.Ne yapalım alışacağız artık ama dikkat etmekte fayda var hasta olmamak için.sevgiler.Ödül için teşekkür ederim canım.sevgiyle çok öpüyorum.

Primarima dedi ki...

O fotoğrafdaki bol köpüklü kahve senin yapdığın ve içdiğin kahve ise gerçekden keyifli bir hafta sonu olmuş...insanın bakdıkça bakası geliyor içdikçe içesi gelmezmi hiç?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet dediğin gibi denge bozuldu. Eskiden herşey mevsiminde giyilir aynı zamanda yenirdi :)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebru ve Rima, canım o resimdeki ben değilim :))) Ama emin olabilirsinki nescafem bol köpüklüydü.Sevgiyle kal canım.

Yeliz dedi ki...

bu görüntü bizim evde de çok olur:) şu ara koşuşturmaktan bu tip keyifli zamanlar geçiremez oldum ama olsun:) sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yeliz, bende pek geçiremiyorum son birkaç haftadır yaa :( Sevgiler sanada.