16 Ekim 2008 Perşembe

HAFTA SONUNA 1 KALA


Merhabalar, bu hafta çok yoğun geçiyor o yüzden hiç yazı yazamadım ve sizlerin yazılarını pek okuyamadım. Affınıza sığınıyorum...

Geçen yazımda bahsetmiştim bu hafta iş yerimde nöbetçiyim. İş çıkışı diğer derslerime gidiyorum ve eve geldiğimde geç oluyor ve ben çok yorgun oluyorum. Erkenden uykum geliyor. Neyse ki yarın nöbette son günüm :) Tekrar bana sıra gelmesi 2 ayı bulur :)

En son bahsettiğim öğrenciye gelince bu hafta elimden geleni yaptım. Önce konuştum. Sonra derse karşı ilgisini çekmek için elimden geleni yaptım. Birkaç gün önce öğrencilerime sözlü yapacağımı söyledim. Bugün derse girdiğimde 15 dk süre verdim tekrar bakmaları için konulara. Ve sorunlu öğrenciminde yanında ki arkadaşıyla harıl harıl çalıştığını gördüm. Ve 70 aldı :))

Bence bu onun için iyi bir performanstı. 15 dk çalışarak neler başarabildiğini gösterdi bana çünkü evde ders çalıştığını hiç ama hiç sanmıyorum. Derse bu ilgisi beni çok mutlu etti. Bakalım diğer günler ne gösterecek...

Fazla uzun yazamayacağım çünkü çiçeğin çok uykusu geldi :)) Genel durumdan sizi haberdar etmek istedim.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

MUTLULUK RÜZGARI ÜZERİNİZDEN HİÇ EKSİK OLMASIN ...

20 yorum:

özii dedi ki...

Senin adına sevindim . Ne mutlu birini kazanmak...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ben de çok yoruldum bu hafta.Hsonunun gelmesini iple çekiyorum desem yeridir.Buarada afferin senin şu öğrenciye :)

hTc dedi ki...

Çok sevindim canım. Seni ömür boyu unutamayacaktır=) Çok yıpranmamaya gayret et. Kendine de dikkat et.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

güzel şeyler duymak görmek iyi oluyor....
kolay gelsin......

HAYAT dedi ki...

bende acayip yorgunum sabahtan beri birde temizlik yaptık her tarafım ağrıyor.öğrencin için sevindim mücadelesi bi şeyler başarmaya çalışması çok olumlu, gerçekten takip etse aile daha iyisi olabilir.
sana iyi hafta sonları tatlım....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

özii, teşekkür ederim canım. Bende mutluyum ama umarım devam eder bu öğrencim için bu tutumu. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, bitti neyse ki bu hafta. Geldi hafta sonu. hepimiz için iyi bir hafta sonu olur inşallah.Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTccim, canım unutmaz diyemeyeceğim çünkü aklı hep havalarda, haylazlıkta öğrencimin :))
Kendimi yıpratmamaya çalışıyorum tatlım.Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, sağol canım benim. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sanada kolay gelsin canım. Hafta sonu herkese iyi gelecek sanırım. Öptüm canım.

siirimsi dedi ki...

merhaba,


bir insan kazanmak bir hayat kazanmıktır, galiba...)
tebrik ederim

Unknown dedi ki...

sana başarırsın demiştim dimi:))

Primarima dedi ki...

Çok sevindim demekki öğrencinizde kapasite var sizin hissettiğiniz gibi 15 dakika sonucu 70 aldığına bakılırsa zeki çocuk.Ailevi sorunlar, ana baba ayrılığı onu bu hale getiriyor işte.Hem öğrenciniz hem sizin adınıza mutlu oldum.
Sizde sevgi ile kalın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, haklısın insan kazanmak çok önemli. Ama tam anlamıyla kazanamadım henüz. İnşallah ilerleyen günlerde herşey olumlu olur. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, daha çok başındayım tam başardığımı sanmıyorum. Ama inşallah tam anlamıylada başaracağım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebru ve Rima, merhabalar canım. Evet kapasitesi çok ama kullanmayı bilmiyor çoğu zaman. Çok zeki bir çocuk. Dün yine ceza almış diğer öğretmenlerinden. Konuştum söz verdi yine bana hafta sonu çok çalışacakmış bakalım pazartesi göreceğiz. Yoksa bir hafta etkinliği yasaklamışlar çocuğa.Umarım sözünü tutarda bende onu kurtarırım bu cezadan. Sevgiyle kal canım.

Mehtap dedi ki...

Güzel haberler canım.Allah kolaylı versin.sevgiler.

Aylin Ünlü dedi ki...

Başlangıçta çok iyi bir başarı bu gerçekten Muhabbet Çiçeği,eminim daha da fazlası olacaktır.Buralara uğra kendini özlettin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet öyle canım. İnşallah daha güzel olacak. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, inşallah canım. Bende çok özledim ama gelemedim birtürlü yaa :( En yakın zamanda inşallah canım. Öptüm.