23 Ekim 2008 Perşembe

STRESLİ BİR HAFTA

Merhaba dostlarım, umarım güzel bir hafta geçmiştir sizler için. Ama ben yoğun, yorucu ve stresli bir hafta geçirmekteyim.

Annem bugün göz doktoruna gitti. İki gözündede katarakt çıkmış ve en yakın zamanda ameliyat olması lazımmış :(
Üstelik yakında dizindende ameliyat olması gerekiyor. Geçenlerde dizi çok fazla ağrıyor diye doktora gitmişti. Dizinde kas yırtılması varmış.

Anlayacağınız üstüste geldi :((
Tabi Allah dermansız dert vermesin. Şükretmek lazım yinede...
Bu hafta öğretmen atamaları var ve ben başvuramıyorum :(
Yaaa bu Türkiye'de Fizik öğretmenine bu kadar az mı ihtiyaç var anlayamıyorum yaa ne saçma :(

İş yerinde öğrencilerimin bitmek bilmeyen ödevlerinden ve yazılılarından dolayı kafamı kaldıramaz duruma geldim. Birde ilköğretim ilk kademe sınıflarının hocaları sürekli sınıflarındaki öğrencilerinin ödev ve yazılı çalışmalarını benim gibi branş öğretmenlerine yıkıyorlar. Mecbur olmamamıza rağmen yardım ediyor ve yapıyorduk ama giderek abarttı bazı öğretmenler. Bugün ben ve iki branş öğretmeni arkadaşım patladık yani.

İki branş öğretmeni arkadaşımla çok çok iyi geçiniyoruz. Şu sıralar oturup karşılıklı kahve içmeye bile pek fırsat bulamıyoruz ama yinede her fırsatta kurumda biraradayız.

Amannn ne çok sıkıntı yazmışım. Felaket tellalı gibi :))
Umarım bu haftayı tüm stresimi atmış bir şekilde noktalarım.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN DOSTLARIM...

22 yorum:

Adsız dedi ki...

umarım herşey bundan sonra hep istediğin gibi gider önümüzdeki haftadan itibaren..
sıkma canını..
ha bu arada , benim blogumda yazımda bin980 lerde dogmuşum demştm ya...
yani anlatmak istedgm 1980 yılı değil, 80lerde doğmuşum...198X yılı diyeyim;)

"hayatta hiçbir şey için üzülme,
herşey sevgiyle..
ee çiçek olana kadar böyle..."

demiş bi şiir..
herşey çözüme ulaşır inşallah

sevgilerimle..
ÇoCuK..

siirimsi dedi ki...

HAYAT İŞTE BÖYLE


FARKINDA OLARAK YAŞAMAK VE DAHA KÖTÜSÜNÜ DÜŞÜNEREK ŞÜKRETMEK GALİBA EN GÜZELİ

bensivas_guzeli dedi ki...

herkesin kotu donemleri ouyor cnm,bence sabret ;)sabrin sonu selamet derler,annen belki cok aci cekiyor ama dunyada aci cekenler (hasta olarak yani) gunahlarindan arinirlarmis(nihat hatipoglu soylemisti)allah sifa versin,seninde en kisa zamanda istegin olur insallah,bosver takma ya gelip gecer;)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun,umarım ameliyatsız bir şekilde tedavi olabilr anneciğin,ameliyatlarda çözüm olmuyor yeniden tekrar ediyor bu tip rahatsızlıklar ,işyeri deme bana o kadar yoğunum ki bazan çığlık atmamak için kendimi zor tutuyorum :)))
sana da kolay gelsin...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba teşekkür ederim. İnşallah dediğin gibi olur.Demek ben yanlış anladım 1980 lerde demişsin. Pardon :)
"hayatta hiçbir şey için üzülme,
herşey sevgiyle..
ee çiçek olana kadar böyle..."
Ne güzel bir sözmüş böyle. Çok beğendim. Sevgiyle kal çocuk:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkul, kesinlikle şükretmek gerek hayatta herşey için. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

bensivas_guzeli, teşekkür ederim canım. Evet sabretmek lazım.Çoks abırlı bir insanım ama bazen benim gibi sakin insanı bile çıldırtıyorlar :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, umarım canım yaa. Dediğin gibi bazen yeniliyor kendini ameliyat boşuna oluyor insan. Aman Allah korusun diyelim dimi. Bende iş yerinde çıldırmak üzereyimki gerçekten temelinde çok sakinimdir. Nasıl oldu anlamadım yaa benide çıldırttılar sonunda :))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Çok geçmiş olsun efendim. İnşallah en kısa sürede eski hâline döner anneniz...

Mehtap dedi ki...

Canım öncelikle geçmiş olsun.Ama inan korkulacak birşey yok.Katarakt ameliyatı çok kolay.Küçük şehirlerde bile yapılıyor artık ve hasta bir gece kalıyor hastanede.Kas yırtılmasıda zor bir ameliyat değil.Allah başka dertlervermesin.İşyerinde de Allah kolaylık versin.Ama maalesef önceki yıllarda bende yardım etmek istediğim zaman o iş bana kalırdı.Şimdi bana verilen görevin dışına çıkmamaya çalışıyorum.İyilikten maraz doğar bundan dolayı çıkmış herhalde.sevgilerimle canım öpüyorum seni.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım annene geçmiş olsun dileklerimi ilet,inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur.Sende içini çok sıkma,şimdi ki sıkıntıların geride kalsın.Öpüyorum.

beenmaya dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun. bazen gerçekten de herşey üstüste geliyor. bir an önce sıkıntılarının geçmesi dileğiyle :))

Unknown dedi ki...

Canım annene geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum,Allah şifa versin umarım operasyonları başarılı geçer ve biter gider..

babamda yarın anjio olacak,kalp damarlarında daralma tespit edildi..:(

öpüyorum ve iyi haftalar diliyorum..

Adsız dedi ki...

Canim Annene cok cok gecmis olsun diyorum Acil sifalarini versin..
Ve ne bu stress himm.. Strese yer vermeyeceksin cnm. yogunluk diyelimmi adina, tabi arada tadi kacmis yogunluklar yasakda hepimiz, sonunda tatli olan kisimlarda bizi rahatliyor degilmi cok cok iyi bak kendine, stressiz bir hafta sonu diliyorum sevgiler

Ferhanca dedi ki...

çok geçmişler olsun umrım iyi haberleri veririsin..
zaten bu haftada bloglar arasında keyifsizde kapanmalar açılmalar hiç olmazsa burda ki sıkıntılrad uzak dur..
canım seni çok seviyoruz her şey yoluna giricek..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Recep Hilmi, teşekkür ediyorum.İnşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol tatlım. İnşallah. Evet kendi işin dışına çıkıp yardım ettinmi biraz bartıyorlar değilmi. Artık yapmamaya çalışıyorum. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sağol canım arkadaşım. Anneme ilettim mesajını. Teşekkür ediyor. Çok öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya sağol canım. İnşallah kısa sürede atlatacağım. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, çok teşekkür ediyorum canım. Bende senin babana acil şifalar diliyorum. Kısa sürede iyi olur inşallah. Bende çok öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm,teşekkür ediyorum canım. No stres canım :)) Peki peki kızma :)
Sevgiyle kal canım. Öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ederim canım. Evet bugün bloga kavuştuk yeniden. Çok üzülmüştüm. Bene seni çok seviyorum canım. Öpüldün.