28 Ekim 2008 Salı

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ve HOŞGELDİN BLOGUM

Hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun...

Merhabalar, şuan Adana'ya sakin bir yağmur yağmakta. Fonda çalan müzik ve hafiften bir gökgürültüsü ile tam duygusal bir moddayım :)

Yeniden blog sayfama kavuştuğum için çok mutluyum :) Çok çok üzülmüştüm...

Bu haftam stresten uzak geçiyor neyse ki. Daha iyiyim. İş yerinde sorunları aştık neyse ki. Bugün 1 saat erken çıktım işten. Her yer yarım gündü ama biz full çalıştık sayılır. Yarın tatil.

Beni şu sıralar bir ders çalışma isteği sardı ki sormayın. KPSS ye sıkı çalışmaya başladım. İş yerimdeki yakın bir arkadaş sıkı bir şekilde çalışıyor. Ve beni de hırslandırdı. Hergün sözlü yapıyor beni :))

Bende o sayede çalışıyorum tabi. İnşallah sınava kadar bu böyle devam eder. Bir bakarsınız seneye Fizik öğretmeni olarak bir şehire atanmışım :)

Bu arada Açıköğretimde 2 yıllık bir bölüme kayıt yaptırmayada karar verdim.
Fazladan bir 3. diplomaya kim yok demez ki :)

Şimdilik benden bu kadar. Sanırım şu sıralar fena halde salgın olan gribe yakalanmış bulunmaktayım :( Dinlenmem lazım.
HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

30 yorum:

Adsız dedi ki...

vala halâ hangi sitelerin yasaklanması gerektiği kavranamadı sanırım ülkemizde...sabır...

ne iyi demişsin...

Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene..
sevgilerimle;))
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba. Kesinlikle katılıyorum hangi sitelerin kapatılması gerektiği sanırım bilinmiyor.Ne güzel demişim dimi. Bir defa daha deyim. Ne Mutlu Türküm Diyene...
Sevgiyle kal ÇoCuK :)

LoLa dedi ki...

geçmiş olsun cnm
ben de çalışmaya başlasam ii olur
:)

aquamarine dedi ki...

canım bencede çok çalış ve devlete sırtını daya:) diğer işler gelip geçici yoksa.
Ne Mutlu Türküm Diyene...
öptümm...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

DERS ÇALIŞMA MODUNA GİRMENE SEVİNDİM :)UMARIM BU YIL İSTEDİĞİN GİBİ OLUR.BAKARSIN BARTINA GELİRSİN :)
CUMHURİYET BAYRAMIMIZ HEPİMİZİN KUTLU OLSUN....

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bak benide hırslandırıyorsun bende başlayacam yakında çalışmaya :)

oku cnm okumaktan hiç bir zaman zarar gelmez birgün mutlaka karşılığını alırsın inşlh...

ne mutlu türkümm diyene ....

öpyoruz seni teyzecik...

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun..blog ortamımıza kavuştuğumuza bende çok sevind
m...benim çalışan muhabbet çiçeğim..

Aylin Ünlü dedi ki...

Geçmiş olsun Muhabbet çiçeği,duygusal modunda mutluysan devam,herşey dilediğin gibi olsun hocam:)

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeği, sayfana ulaşamıyordum..O kadar üzülüyordum ki..İnanlmaz bağımlılk yapmış bizde..Kendine iyi bak..Geçmiş olsun arkadaşım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, sağol canım benim. Evet başla canım sende. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, en iyisi devlete arkanı yaslamank tabi iş ki izin versinler. Maalesef hayatta herşeyi zorlaştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar.Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, inşallah canım Bartına gelirim :)Ama sonra eş durumundan Adana'ya geri gelsem süper olur :)Tabi önce evlenmek lazım. Eee tabi öncede atanmak lazım dimi :)
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, seni hırslandırmak için ne gerekirse yaparım. Bugün biraz başardım sanırım :))
Canım benim inşallah sende devlete girersinde rahat edersin. Öpüldünüz sizde kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, kavuştuk blogumuza değilmi :)
Ömür boyu okumak bitmez :))
Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, şimdilik mutluyum canım arkadaşım. İnşallah dahada mutlu olmam için bazı şeyler düzelir. Öpüyorum kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, bend eçok üzüldüm canım. gerçekten buraya yazmayınca sizlerden yorum göremeyince birşeyler eksik kalıyor. Teşekkür ederim. Öpüldün.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Hayırlısı olsun canım herşeyin.Umarım emeğinin karşılığını alırsın.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, sağol canım. Umarım. Bende öptüm.

Adsız dedi ki...

arkadaşım çok geçmiş olsun bian önce iyileşmen dileğiyle.ha bu arada yeni bi diploma için hazırlanıyorsun başarılar diliyorum.sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mona Lisa, canım teşekkür ederim. Boğaz ağrım artıyor maalesef :( Umarım geçer biran önce.
3. diplomada inşallah olacak :)
Sevgiyle kal canım.

Mehtap dedi ki...

gözün aydın muhabbet çiçeği.cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.başarılar diliyorum.umarım herşey gönlünce olur.sevgilerimle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım-seninde bayramın kutlu olsun canım. Dilerim hepimizin herşey gönlünce olur. Sevgiyle kal.

Primarima dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun :)
Fazladan 3 diplomamı?
Maşallah, maşallah :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Bloglarımzı hayatımızda ne güzel bir yere sahipmiş değil mi, bunu kaybedince daha iyi anladık. Neyseki kavuştuk yeniden :)

Bu yıl Kpss de inşallah istediğin sonucu alırsın canım. Sen bu azimle çalışmaya devam et, eminim olacak.
2 yıl daha okumak fikride çok güzel, hayırlısı olsun.
Çok çok geçmiş olsun. Öpüyorum...

berfin dedi ki...

canım çok geçmiş olsun dikkat et kendine ..bizim buraların havası da tam hastalık havası.bir güneş bir yağmur..yakın takipteyim ama yorum yazamıyorum.canınıda sıkma birşeye..kimsenin senin iyi niyetini kötüye kullanmasınada izin verme.bu arada bebek geliyor.bekliyorum bak bu sefer.ben gelemedim sizi bekliyorum kaynar içmeye:)
öptüm

41 kitchen dedi ki...

canım özlemişim seni=)yoktum uzun zamandır ayrıntılar artık burda

http://haticecim.blogspot.com/

hayatta en güzel şey öğretmenlik, bence 3. diplomaya merhaba de=)
öpüyorum kocamann

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTccim, bende özledim tatlım.Adresi ekledim hemen canım. Bencede en güzel şey öğretmenlik değilmi. BEnde öpüyorum kocaman canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebru ve Rima, canım teşekkür ederim.Evet 3. diploma. Ama hala net karar veremedim. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, teşekkür ederim canım. Evet hayatımızda çok yere sahipmiş bu dünya ama kaybedince daha iyi anladık.
KPSS çalışmam inşallah iyi gider canım. Öpüyorum kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, sağol canım. Dikkat etmeye çalışıyorum ama havalar müsade etmiyor dediğin gibi. Bugün ne kadar sıcaktı Adana gündüz. Terliyoruz sonra esiyor hasta oluyoruz işte.
Bebek için inşallah canım gelmeyi çok istiyorum. Kaynarsız olmaz tabi :) Kocaman öptüm.