12 Aralık 2008 Cuma

BİR BAYRAM DAHA GEÇTİ

Merhaba dostlarım. Bir bayram daha geldi ve bitti. Ben Mersin'deydim arefe gününden itibaren. Yazlık eve gittik. Yan sitede iş yerinden en iyi arkadaşımda ordaydı neyse ki. Pek sıkılmadım. Hergün bol bol yürüyüş yapıp ders çalışacaktık. Planımız buydu.

Gittiğimiz gün yani arefe günü hava güzeldi. Öğleden sonra uzunca bir yürüyüş yaptık. Yazın tıklım tıklım dolu olan yolların hüznüne kapıldık birden.

Bayramın ilk günü soğukla uyandım. Buz gibiydi. Yağmur ve soğuk. Öğleden sonra aşağı yürüyüşe inmemizle yağmurun inmesi bir oldu.
İlginç bir durum oldu ki o soğuk havada 4-5 kişi denize girdi. Bağırma seslerine balkona çıktım ki adamlar denize girmiş :)
Hemen balkondan bu fotografı sizler için zumladım :)
Bakın nasılda soğuğa aldırmadan denize girdiler...


Bayramın 2. günüde hava çok soğuktu ve yağmurdu yine yürüyüş hayal oldu ve arkadaşım bize geldi. Bol bol çene yaptık ders çalıştık. Ve işte coğrafya çalışırken çiçeğinizin masası :)
Akşam üstü yakaladığım güzel bir manzara...
Bayramın 3. günü hava daha iyiydi ama yine soğuktu. Yürüyüş yaptık sonunda üşüye üşüye:) Yürüyüşteyken gün batımı.

Bayramın son günü hava çok güzeldi ve o gün ablamlar geldi. Çok özlemişim hepsini. Yeğenlerim kapıdan girer girmez beni sordu :) Çok hoşuma gitti. Hep beraber yürüyüş yaptık. Canım Atakan'ım hiç elimi bırakmadı yürüyüşte. Boramızda bayağı bir koşu yaptı. Biz yürürken o sürekli koştu :)
Atakan bana izlediği bir çizgi filmi anlattı yürüyüş boyu. Sonra dedi ki kaç saattir anlatıyorum teyze ben sana bu filmi yaa ne kadarda uzunmuş dimi dedi :) Alem çocuklar bunlar.

Yürüyüş sonrası yemek yedik beraberce. Bu sabahta Adana'ya döndük işte. Bayram bitti.

Darısı her sene güzel bayramlar geçirmemize. Dilerim herbiriniz güzel geçirmişsinizdir bayramınızı.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

28 yorum:

41 kitchen dedi ki...

aman da aman coğrafya da çalışırmışşş=)) dünyanın geoid halini de ne güzel çizermişş=)) maşallah diyeyim nazarım değmesin=) kolay gelsin canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc, canım evet yaa sorma coğrafya :))
Ama seviyorum artık coğrafyayı.Çok iyi öğrendim İklim ve Bitki örütüsü ünitesini :))) Birde Tarihi sevebilsem. Ama Tarihin hiç şansı yok sevmem konusunda :))

zuzuların annesi dedi ki...

Çalışmalarında başarılar dilerim çiçeğim:))Soğukmuş hava ama yinede arkadaş gurbunuz ve bulunduğunuz yer itibariyle güzel geçmiş günlerin belli ki...Sevgiler

beenmaya dedi ki...

bu havada denize girmek her babayiğidin harcı değildir :)) valla helal olsun :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, evet canım.Güzel geçti. En azından dinlendik bayağı. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, bencede yaa nasıl girdiler o soğuk denize anlamadım. Zaten soğukluğu çığlıklarından anlaşılıyordu :) Bencede helal olsun.

LoLa dedi ki...

deli mi bunlar ya ben fotolara bakınca dondum valla :)
bayramın güzel geçmiş cnm ne güzel nice bayramlara in.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
geçmiş bayramın kutlu olsun diyorum.Bu havada denize girip haber oluyorlar, sanki hava güzelmiş gibi.Sonuçda bu mevsimde denize girilmez işte..
Tarihe gelince."Asla asla deme" arkadaşım..Tarihide seversin, yeter ki iste.
Selamlar, sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, deli valla ki ne deli zır deli :)) Fena değildi işte bayram. Öptüm güzelim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, seninde kutlu olsun bayramın. Tarih konusuna gelince ezberden nefret ederim ben. O yüzden zor diyorum yaa. Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

denize girenleri gördükçe üşüdüm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, valla bende onları görünce aynı duyguları hissettim. Üşüdümmm :)

Lalegül dedi ki...

Sen bilirsin arkadaşım tabiki ama, dediğim o ki seversen ezberlemeden de öğrenebiliyorsun..
Püf nokta bu.
Ama sevmiyorsan senin bileceğin şey tabi..Ben sevdiğim için öyle yazdım.Kusura bakma.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, aşkolsun canım yaa nedne kusura bakayım. Kırılıyorum bak öyle yazmana. Keşke sevbilsem canım ya keşke. Sevsem zaten çoktan atanmıştım. Öptüm seni.

Ferhanca dedi ki...

Çalışanlara güzel bir tatil oldu iyi dinlendiniz.hadi bakalım kolaylıklar dilerim pazratesi günü..
sevgiler canım

fotolar çok güzel, afiyetler olsun çay içiyorsun:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, evet canım. İyi bir dinlendim. Pazartesi koşturacam :)
Fotoları beğenmene sevindim canım. Sağol. Evet çay içiyordum ders çalışırken şimdide içiyorum tesadüf :)

Primarima dedi ki...

Muhabbet çiçeğim resimlerine bakdıkca içim ürperdi resmen üşüdüm hissettim soğuğu :)
Adamlar çldırmışlar herhalde kafaya koymuşlar demekki denize girmeyi servet verseler ayağımı sokmam düşünürken bile titredim.Öyle böyle bizimde bayramımız geldi geçdi işte.SENDE SEVGİ İLE KAL:)

Adsız dedi ki...

güzel bir bayram gözlemlemesi olmuş;)
ilk resimdeki görünen insanlara da helal olsun de mi;)
sevgilerimle..
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra,evet iyi bir bayramdı.Dediğin gibi denize girenlere helal olsun diyelim.Sevgiyle kal sende ÇoCuK:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, aynen tatlım. Bende giremezdim. Ama servet verselerdi düşünürdüm :)Sevgiyle kal canım.

Mehtap dedi ki...

Canım ne güzel geçmiş bayramın.Senin için dinlendirici olmuş ne güzel.senin adına sevindim.sevgiler.öpüyorum tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet canım fena değildi işte. En azından dinlendim. Sevgiyle kal canım. Bende öptüm.

siirimsi dedi ki...

gelecek baramlarınız da böyle ve hatta daha guzel geçsin

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, teşekkür ederim. Dilerim seninde her bayramın güzel geçer. Her gününde bayram havasında geçsin. Sevgiyle kal.

Aylin Ünlü dedi ki...

Hoş bir bayram geçirmişsin Çiçeği'm,yakaladığın karelerde gayet güzel,sen bu işte ustasın cidden:)
Bir görüşemedik ya,hadi hayırlısı...

Mutluveumutlu dedi ki...

Her bayramın böyle güzel geçsin çiçeğim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benim sağol. Beğenmene sevindim. Yaa evet yaa bir görüşemedik. O kadar çok anlatacak çok şeyim var ki sana :))
Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, sağol canımcım. Seninde her günün bayram gibi geçsin...