21 Aralık 2008 Pazar

HAFTANIN ÖZETİ

Soğuk bir pazar gününden merhabalar hepinize. Adana'da yağmur var. Tam evde oturulup dinlenenilebilecek bir hava.

Bu haftamın çok yoğun geçtiğini söylemiştim önceden sizlere. Ama bu yoğunluğun arasında çiçeğiniz neler yapmadı ki. Öncelikle haftalar öncesi beğendiğim bir ayakkabıyı aldım. Şık, sade bir ayakkabı. Ama biraz yüksek topuk :) 35-36 numara giydiğim için tesadüf ayak numaramı buldum... Çok zor buluyorum çünkü genelde. Alışmam lazım yüksek topuk giymeye :)))))

Bu hafta yerli malı haftasıydı. Öğrencilerimizle bunu haftayı kutlamaya karar verdik. Ve birgün önceden birşeyler getirmelerini söyledik. Çok sevindiler tabi. İşte sınıfımızda yerli malı soframız :)

İlk resmimin sabahçı grubumuz ... Sayıca az oldukları için soframız genelde abur cuburla dolu :) Hazır pastamız, evde öğrencimizin yaptığı kekimiz ve bol çerez, cips...

Bu resimde öğlenci grubumuz. Sofra daha zengin. Ama göya yerli malı hep yabancı şeyler var :) O kadar söyledik ama nafile...

İş yerinde bir sınıfımızda öğrencilerimizle yılbaşı çekilişi yaptık. Çok güzeldi. 3 branş öğretmeni ve öğrencilerimiz. Benim ismimi çekmek için herbiri dua ederek çekti :))


Çok hoşuma gitti. Bir öğrencim inatla benim ismimi çekmeye çalıştı. Ben onun ismini çektim nasıl sevindi anlatamam. Ama öğretmenim bende çekecem sizin adınızı illa dedi. Ama maalesef denk gelmedi. O da madem ben size hediye alamıyorum bu hediyeyi vermek istiyorum dedi. Şu para atınca kancayla oyuncak kapma makinelerinden kazanmış o gün. Ve bana verdi.
Bakın ne kadarda şirin :)
Hemen başucumda ki masama koydum bu şirin şeyi. Bu yaşa geldim hala oyuncaklara bayılıyorum ne yapayım :))
Bu haftam dolu dolu geçti... Özlemim hergün daha çok artmakta. Annem ise daha iyi şükür. Daha da iyi olacak inşallah. Benden şimdilik bu kadar. Bu haftada böyle geçti bitti işte.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

30 yorum:

Primarima dedi ki...

Çok şirin bir hediye olmuş:)
Masanızada bayıldım ,üstelikde güldüm ,yerli mallarınada bakın hele:)

Funda dedi ki...

Çok güzel bir hafta olmuş gerçekten :)
Benimse bütün haftalarım öylesine sıradanki nerdeyse hepsi aynı :))
Konuya döneyim :)
Yerli malını bizde kutlardık ilk okuldayken evden çeşit çeşit pasta börek götürürdük. İnsan çocukluğunu özlüyor böyle anları düşününce. Bu arada hediye çok hoşmuş bana da dün o makineden çok güzel bir saat çıktı,
oltamı iyi yere attım yani :))

beenmaya dedi ki...

annenin iyi olmasına çok sevindim. bu arada birbirinden harika çocuklarla bire arada olduğun, bu kadar sevdiğin ve sevildiğin için çok şanslısın :))

41 kitchen dedi ki...

canım annenin ameliyat yazısını kaçırmışım çok özür dilerm. şimdi dönüp okudum orayı. blog listesi bazen geç güncelleniyor bende ya da gerçekten dalgınlığıma gelmiş .çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. yerli malı haftası gerçekten de yersiz ürünlerle geçmiş:Pp bizim zamanımızda böyle miydi ya=) hediye de çok şirin bişeymş oyuncakları ben de hala çok seviyorum ver sanırım 50 yaşıma gelsem de seveceğim=) öpüyorum canım

Adsız dedi ki...

cnm öğretmenim ne güzelmiş hediyen kimbilir nasıl kıymetlidir... biliyo musun ben de 35 giyiyorum aynı dert bende de var... ve hiç topuklu giyemiyorm :(
cnm bnm yerli malı(yemiş) haftanız kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

ilkokul yıllarım canladı gözümde , ne güzel olurdu.

Hediye de süpermiş bayılıyorum bu tip şeylere.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet yaa sorma yerli malı göyaa yani:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, haftalarım aslına hep birbirine benziyor. Tek neşe kaynağım öğrencilerim.
Sende kazanmışsın ne güzel. Saat de güzele benziyor. Gördüm sayfanda. Hayırlı olsun. Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet sanırım şanslıyım.Onlarda şanslı ama dimi benim gibi bir öğretmenleri var :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, önemli değil tatlım. Teşekkür ediyorum.
Evet dediğin gibi yerli malı haftası yersiz ürünlerle doluydu :)))
Demek sende benim gibi çok seviyorsun oyuncakları:))
Bende 50 yaşına gelsem severim yani. Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Flame, canım hediye çok kıymetli evet :))
Demek sende 35 giyoyorsun:))
Desene sende benim gibi zor buluyorsun ayak numaranı :)Topuklu giymeye alışmam lazım. Yoksa bende giyemiyorum :(Alışmak biraz zor olacak ama alışacam kararlıyım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, valla benimde ilkokul yıllarıma dönmemi sağladı o kutlama. Negüzel yıllardı dimi. Hediyeyi bende çok sevdim :)
Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

Canım benim ağzınızın tadı daim huzrunuz bol olsun.Anneciğine de geçmiş olsun canım.

Adsız dedi ki...

hediyeniz çok şirin ama asıl güzel olan öğrencinizin size bu kadar değer vermesi,çok güzel değilmi.ayrıca da yerli malları haftasında herşeyin yabancı olması bence çok acı.yerli malı halkın malı herkes onu kullanmalı diye sloganı vardı bu haftanın ama sanırım artık bu sloganın da bi anlamı kalmamış.sevgiler

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ayakkabıyı merak ettim hani ayakkabı fotosuna da koysaydın dermişim :)

MyBiber dedi ki...

Neşe, umut ve enerji dolu bir yazı olmuş. :) Ben de 3.sınıfa giden oğlum için hazırlamıştım birşeyler... Öğle yemeğini evde yedikleri için bizimki daha çok meyve ağırlıklı oldu. Annenin her geçen gün iyiye gitmesine de çok sevindim. Her günün, bir öncekinden daha güzel olsun. Sevgiler...
Not: Bir "mim"iniz var! :D

Lalegül dedi ki...

Merhaba Çiçeğim,
aklıma yerli malı haftası kulamalarını getirdin..Ne çok heyecenlanırdık..Kuzinada pişen pastalar..Börekler..Yeniyıl çekilişleri..Güzeldi hepsi..Ben kendi adıma düz topukla rahat yürüyemeyenlerdenim..İlla olacak topuğum biraz..Deniyorum son yıllarda babet giymeyi ama pek başaramıyorum..
Yüreğine sağlık arkadaşım..
Öğrencin olmak isterdim..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Craft Woman, canım çok teşekkür ediyorum. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mona Lisa, canım evet yerli malında tüm yerli olmayan malların yenilmesi içilmesi çok acı. Ama günlük hayata bak. Çoğu şey öyle değilmi sence. Pek yerli mal kullanan yok maalesef :(
Sevgiyla kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, valla ayakkabıyı önce koydum sonra geri çıkardım. Vazgeçtim komik olur diye:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, canım o enerjiyi sana yansıttıysam ne mutlu bana. Teşekkür ediyorum. Valla oğluna sende yerli malı hazırladın. Bizimkilerde meyve getirmişlerdi çok fazla. O kadar yemeğin arasından inan hepsi bitti. Sanırım çok iştahlılar benim öğrenciler :)
Mimi en yakın zamanda cevaplayacağım canım. Öpüldün. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, canım evet o eski yerli malı haftaları ne güzeldi. Bende topukluyu çok seviyorum ama yüksek topukla tüm gün iş yerinde ayakt aolduğum için çok zorlanıyorum. Yoksa çok şık duruyor. Genelde engin çizmeler, babetler tercihim. Ama artık alışmaya karar verdim. Tüm gün ayağım şişsede :)
Sevgiyle kal canım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım
Duruma göre ben kot pantolonla bile ölçülü bir topuğun şık olduğunu düşübüyorum.Topuğumun ince olmamasına özen gösteriyorum.Günlük ayakkabılarımda..Kalın yada dolgu topuk..Ama dediğin gbi şık kesinlikle..
Yazın çok sevimli her açıdan..
Şaka bir yana, öğrenci bileni bilmeyeni hemen ayırdeder..
Eminim çok iyi bir öğretmensin..Yoksa sevmezler seni bu kadar..
Selamlar..

zuzuların annesi dedi ki...

Merhaba Çiçeğim,Yerli malı yurdun malı herkes bunu kullanmalı:))diye şiir okurduk biz küçükken...Şimdi seninde yazdığın gibi yerli malı yok gibi bir şey...
'''göya yerli malı hep yabancı şeyler var''' :))))))))))))
Haftanın güzel geçmesine ve annenin daha iyi olmasına sevindim:))
Sevgiler canım.

Mehtap dedi ki...

Bizim buralarda yerli malı haftası hiç konuşulmadı.Bizimkiler yapmadı galiba.akşamda evde sormayı unutuyorum kızıma.halbuki ne kadar güzel ve heyecanlı bir gün oluyor.O duyguyu bizim çocuklarımızda yaşasın isterim halbuki.sevgiyle kal canım.Bence de bir öğretmen olarak bu tür etkinliklerimize değerlerimize sahip çıkmak güzel.

Mutluveumutlu dedi ki...

Yerli malı haftası deyince aklıma hep üzüm gelir :)
Niye dersen ilkokul birinci sınıfta, yerli malı haftasında müsamere düzenlemiştik ve ben üzüm olmuştum, bir şiirim bile vardı. Bir ara blogta yazayım ben bunu :)
Beni o günlere götrüdün, sağol tatlım.
Hediyene bayıldım, şeker öğretmene şeker hediye olmuş :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, merhaba. Teşekkür ediyorum öncelikle. Valla ben dolgu topuk hiç sevmem. Yaa küt topuk olmalı yada sivri. Dolgu ile yürüyemiyorum. Beni sevdikleri gerçek öğrencilerimin :) Çok mutluyum o yüzden. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, teşekkür ediyorum canım.Evet haklısın göya yerli malı ama hep yabancı şeyler vardı soframızda. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, iş yerinde sadece biz yaptık yerli malını. Diğer öğretmenler yapmadı maalesef :(
Sizin çocuklar yapsa kesin haberin olurdu bence. Yinde sor bir bakalım. Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, mutlaka yaz blogunda o üzüm maceranı ve şiirini canım. Öpüyorum kocaman.