14 Aralık 2008 Pazar

:)


Erkek:
'Seninle çıkmaktan bıktım.Artık buna bir son verelim.'
Kadın:
'Ayrılmak istediğini hiç fark ettirmemiştin, şaşırdım!
Erkek:
'Seninle olan herşey çok güzeldi ve hep öyle kalacak.'
Kadın:
'Gitmek istiyorsan; elimden hiç bir şey gelmez. Nerede yanlış yaptım acaba, sorun neydi? '
Erkek:
'Sorun herkesin kendince bir dünyası ve yaşantısının olmasıydı.'
Kadın:

'Bu her insanda aynıdır zaten. Ayrı uğraşlar ayrı zevkler ayrı evler.'

Erkek:
'Neden de bu zaten. Ayrı evler.'
Kadın:

'Biraz açar mısın? Anlayamadım'

Erkek:
'Ayrı evlerde yaşıyoruz bunu kast ettim.'
Kadın:

'Ehhhhhhh yani olması gereken bu.'
Erkek:
'Hayır olması gereken bu değil.'
Kadın:
'Saçmalıyorsun ailemi bırakıp yanına taşınamam ya! Hangi ülkede yaşadığımızın farkında mısın? '
Erkek:

'Elbette farkındayım.Yanıma taşınmanı istiyor olmam normal.'
Kadın:
'Haklısın yanında olmamı istemen doğal ancak dediğin gibi sanırım ayrılmalıyız. Seninle aynı çatı altında bulunamam.'
Erkek:
'Beni hayal kırıklığına uğrattın. Aynı evi paylaşmak istemeyeceğin aklımdan geçmemişti.'
Kadın:
'Gitmeliyim geciktim.Evde işlerim var.Merak ederler.' Erkek: 'Konuyu değiştirmekte üstüne yok.'
Kadın:

'Peki ayrılma kararına saygı duyuyorum.'

Erkek:

'Öyle birşey dediğimi hatırlamıyorum.'
Kadın:
'Bugün aklın başında mı? Buluştuğumuz andan beri ayrılıktan bahsediyorsun. Kabul etmeyeceğim önerilerden konuşuyorsun.'
Erkek:
'Hayatım aynı evi paylaşmak istediğimden ne anladın sen Allah aşkına.'

Kadın:

'Aklım karıştı. Şeyyyyyyy beeeeeeeeeennnnnnnn.'

Erkek:

'Her sabah yanımda uyanır mısın.'

Kadın:

'Olmaz demiştim sanırım sana. Kırıcı oluyorsun.'

Erkek:

'Öffffffff yaaaaaaaaaaaaaa... Ne kadar da zormuş bunları konuşmak.'

Kadın:

'Tamam daha anlayışlı insanı bul. Mutlu olursun.'
Erkek:
'Ne çok konuşuyorsun.'
Kadın:
'Demek çenem düşük öyle mi? '

Erkek:

'Ya bir sus ya hem dırdırcı hem de anlayışsızsın.'

Kadın:
'Bunları söylemek için yıllardır neden bekledin. Sıkıntın başladığında ayrılalım diyebilirdin.'
Erkek:
'Saçmalama ya anlayışsız. Evlenelim diyordum bir türlü susmadın ki söyleyeyim.'

Kadın:
'Ne, ne, ne? Aman tanrım.'
**************************************

:)))

36 yorum:

Adsız dedi ki...

burdaki kadın dialoğunu sanırım bende yapabilirim :D

siirimsi dedi ki...

))
çok guzeldi

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalan,sanırım bende yapabilirim :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkul beğenmene sevindim :)
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

HARİKA BİR YAZI

Aylin Ünlü dedi ki...

Nerden buldun bunu:)Çok enteresanmış,kızdan nefret ettim resmen:)))

aquamarine dedi ki...

hahaha erkek de yani bu kadar anlaşılmaz olunur doğru düzgün sölesene şunu:) zaten kadınlar ufacık bir lafı büyütüp kötü yöne çekmeye çok müsait:))

LoLa dedi ki...

:)))
kadın daima haklı dırdır yapar

beenmaya dedi ki...

yahu tek seferde söyle işte insanların yüreğine indirmeye ne gerek var :))

Unknown dedi ki...

sen böyle bir konuşmayı yaşamış olabilirmisn:)))))

Mutluveumutlu dedi ki...

Süper :)

özii dedi ki...

Erkek işte ! adam gibi anlatamazki illaki çileden çıkartıcak :))

Ama çok güzellll...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ayşegül, beğenmene sevindim.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, mailime gelmiş:)
Hoşuma gitti sizlere paylaşayım dedim.Bencede kız çatlak :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, evet tatlım yaa bir lafı doğru anlatamamış dimi :)) Kadında nerelere çekti yani :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, yok yaa ben dırdır yapmam yani :)))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, bencede yaa lafı nekadar dolandırmış dimi ama :))Direk söylese ya :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, hayır tatlım. HENÜZZ öyle bir konuşma ile karşılaşmadım :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, beğenmene sevindim canımcım :)Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, evet resmen kadını çileden çıkarmış dimi :))

Primarima dedi ki...

:):) teşekkürler, hoşuma gitti.hem sinir olup hemde gülümseyebiliyormuşum demekki.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, güldürebildiysem ne mutlu canım bana. Sevgiyle kal.

Yelda dedi ki...

Bayıldım :)))
Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yelda, merhabalar. Beğenmenize sevindim. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

aman Allahım :))
Bu çok hoşuma gitti;)
..
ben bloguma mektubumun 2. ve 3. bölümünü ekledim..
beklerim...
..
ha bi de bu yazı beni gülümsetti çok sağol paylaştığın için ..
Sevgilerimle..
ÇoCuK

Mehtap dedi ki...

canım ne güzel bir hikaye.bende şöyle birşey hatırlıyorum.kadınlar söylemek istediklerini doğrudan değil, dolaylı anlatırlarmış ve sonrada erkeğin kendisini anlamadığından yakınırlarmış ya.Kadının anlaması da dolaylı olmuş doğrusu.sevgiyle kal canım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba,
güzel diyalog..Kadınlar yapar bunu gerçekten..
Erkeklerde az değildir hani..
Böyle gelmiş böyle gider..

Adsız dedi ki...

AY ÇOK KOMİK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, beğenmene sevindim. Seni gülümsetebildiysem ne mutlu bana.2. mektubu okudum şimdide 3. yü okuyacağım. Sevgiyle kal ÇoCuK.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet kadınlar isterki erkek kendi anlattığını hemencecik anlasın dolaylı anlatsada :)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, evet canım erkeklerde az değil yani dimi :))
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Flame, beğenmene sevindim canım. Sevgiyle kal.

Funda dedi ki...

:)) çok güzeldi ama çocukta bi alemmiş iyice dolandırmış yani :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, beğenmene sevindim canım. Adam dolandırmışki ne dolandırma yani :)

böcük dedi ki...

Suratımda kocaman bir gülümseme oluştu :D Çok güzeldi :D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Böcük, o gülümsemeyi yaratabildiysem ne mutlu bana canım. Sevgiyle kal.