30 Aralık 2008 Salı

HOŞÇAKAL 2008


Hoşçakal 2008,
Hoşçakal koca bir yıl...

2008 yılında ne kadar çok şey yaşamışım ardıma dönüp bakınca anlıyorum. Kimi zaman ağladım, kimi zaman çok güldüm, kimi zaman şikayet ettim bazı şeylere. Ama hep bunada şükür dedim.

Hayatımda çok fazla bir değişiklik olmadı bu yılda. Ama umudumu hiç yitirmedim. Bazen keşkeler geçti hayatımdan ama artık çok geçti. Bazen iyi ki de böyle karar vermişim dedim.
Güven duygusunu kim zaman yitirdim kimi zaman yeniden güvendim.
1 yaş daha büyüdüm :)
Yıllar geçtikçe insan anlıyor bazı şeyleri. Hatalarını göre göre doğruyu buluyor. Hayatı öğreniyor...

2008 sonbaharının ilk ayında benim için yeni bir başlangıca karar verdim. Dilerim yeni yılda da ve tüm ömrüm boyunca da beni mutlu eder bu karar.

Yeni bir işe girdim bu yıl ve yeni iş yerimden çok memnunum. Yeni yılda da böyle devam etsin istiyorum.

Yeni yıldan çok beklentilerim var herkes gibi.
Ama en başta SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, SEVGİ, UMUT ve ŞANS diliyorum. Allah ailemi başımdan eksit etmesin.


Ne olur umutlarınla gel yeni yıl. Buna ihtiyacım var.

HOŞÇAKAL 2008, MERHABA 2009...

46 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni yılda bütün güzellikler seninle olsun... gkhn

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba, dilerim senin içinde çok güzel bir yıl olur. Bende bunu tüm kalbimle diliyorum. Sana güzel dileklerimi yollayacaktım ama yazacak yer bulamadım. İçimden diledim tüm güzellikleri. İyikide yorum yazdın bende cevap vermiş oldum. Sevgiyle kal hep olurmu önümüzdeki yıl ve tüm ömrün boyunca...

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
yeni yıl ve tüm ömrün çiçek gibi olsun..
Sevgi yoldaşın olsun..
Selamlar, sevgiler..

HAYAT dedi ki...

bütün güzellikler seninle olsun tatlım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım 2009 da tüm beklentilerin gerçekleşir inşallah. Yeni sana ve ailene tüm güzellikleriyle gelsin.

41 kitchen dedi ki...

hepimiz için iyi bir yıl olur umarım...inşallah dileklerin gerçek olur=)

Funda dedi ki...

Dediğin gibi 2009 sana Sağlık, Huzur, Mutluluk, Sevgi, Umut ve Şans getirsin canım.
Tüm ailenle güzel bir yıl geçirmen dileğimle.
Sevigler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, teşekkür ederim canım. Senin içinde mutlu bir yıl olsun. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayat'cım sağol canım benim. Senin içinde tüm güzellikler olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, sağol tatlım. Tüm güzel şeyler 2009 da seninle olsun. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc, canım inşallah herşey hepimizin dilediği gibi olur. Sevgiyle kal tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, bu güzel dilekler senin içinde olsun.Sevgiyle kal bu yıl ve her yıl.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

çiçeğim sanada mutlu yıllar cnm benim umarım bu yılda umut ettiklerin hep seninle olsun tatlım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, teşekkür ederim arkadaşım. Senin için de çok iyi bir yıl olmasını diliyorum. Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

2009 yılı sana bol bol şans ve uğur getirsin.Bu yıl herşey daha güzel olacak inan, yeni yılını kutluyorum cnm , sevgiler öğretmenim...

Unknown dedi ki...

bu yıl senin yılın olsun...

Adsız dedi ki...

cnmm inşallah her şey gönlümüzce olur...sıhhatli umutlu mutlu huzurlu inançlı sevgi dolu 2009 olur inş... öptm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sağol canım. Senin içinde o güzel dileklerin. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım benim. Senin içinde aynı şekilde.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

FLAME, canım sağol. Senin içinde 2009 güzel bir yıl olsun. Bende öptüm canım.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sevgili Muhabbet Çiçeği,
Yeni Yılınızı sevdiklerinizle birlikte en içten duygularımla
kutluyorum.
Saygılar,
Cenk

zuzuların annesi dedi ki...

Ne güzel yazmışsın canım...2009 umut dolu bir yıl olsun çiçeğim...
MUTLU YILLLAR :)))))))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

WarhaWk, teşekkür ediyorum. Sizinde yeni yılınız her dilediğinizi getirsin. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, teşekkür ediyorum canım benim.Senin içinde umut dolu bir yıl olsun. Sevgiyle ve mutlu kal hep.

ENERJİ dedi ki...

Umutlarının bu yıl içinde gerçekleşmesini dilerim.Sevgiler:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Enerji, teşekkür ederim. Senin içinde iyi bir yıl diliyorum. Sevgiyle kal.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

muhabbet çiçeğim,umarım tüm isteklerinin gerçekleşeceği bir yıl olur 2009...
sevgiler......

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, sağol canım. Senin içinde çok güzel bir yıl olmasını dilerim canım. Sevgiyle kal hep.

Primarima dedi ki...

Muhabbet çiçeğim çiçek gibi bir 2009 dilerim sana, muhabbet dolu bir 2009...sevgiler ve mutlu yıllar:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, teşekkürler canım. Senin içnide çok ama çok güzel bir yıl olsun. Sevgiyle kal ve hep mutlu kal.

beenmaya dedi ki...

çiçeğim herşeyin gönlünce olması dileğiyle şimdiden iyi seneler. kocaman sevgiler... :))

Berrin dedi ki...

mutlu senelerrrrrr.......

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol canım sanada iyi seneler olsun. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, mutlu seneler sanada canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Tüm güzelliklerin seninle olmasını diliyorum 2009 da...Mutlu yıllar:)

bensivas_guzeli dedi ki...

tum guzellikler seninle olsun muhabbet cicegi..yeni yilin kutlu olsun..

aquamarine dedi ki...

canım mutlu yıllar dilerim. yeni yılda istediğin her şey geçekleşir umarım hayırlısıyla...

ev perisi;) dedi ki...

Sağlıkla, umut dolu nice muhabbetli yıllarda buluşmak ümidiyle...

Yeni yılınız kutlu olsun...

Mehtap dedi ki...

Canım yeni yılda herşey gönlünce olsun.Sağlık,mutluluk,huzur,başarı,sevgi,aşk,umut,şans getirsin.sine senelere.sevgiler.çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzeli, teşekkür ederim canım. Seninde yeni yılın kutlu olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım çok teşekkür ediyorum. Senin içnide 2009 un tüm güzellikleri getireceğini ümit ediyorum. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, canım teşekkür ederim. Tüm güzellikleri getirsin 2009 hepimize.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şükran ablacım, teşekkür ederim. Seninde yeni yılın kutlu olsun. Tüm dileklerin gerçekleşsin. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım teşekkür ederim.. Senin içinde çok güzel bir yıl olsun. Tüm güzellikleriyle inşallah canım. Öpüyorum.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

umarım hepimiz için güzel bir yıl olur..:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İçimden geldiği gibi, umarım hepimiz için iyi bir yıl olur. Sevgiyle kal.