23 Aralık 2008 Salı

İSTERDİM...

Canım arkadaşım CHAOTIC beni mimlemiş. Neler isterdim konusunda. Çok uçuk hayallere gitmeden olabilecekleri söyleyim dedim sizlere :) Evet neler istermişim ben bakalım...
YANIMDA OLSUN İSTERDİM... AMA ÇOK UZAKLARDA :(


BİR ÖMÜR BOYU MUTLU OLACAĞIM, HAYATIMI PAYLAŞACAĞIM, HER DAİM YANIMDA OLACAK KİŞİ İLE EVLENMEK İSTERDİM Kİ İNŞALLAH ALLAH İZİN VERİRSE OLACAK :)

BÖYLE ŞİRİN Mİ ŞİRİN, TATLIMI TATLI, SAĞLIKLI BİR ÇOCUĞUM OLSUN İSTERDİM...

BİRAN ÖNCE MESLEĞİMDE İSTEDİĞİM YERE GELMEK VE DEVLETE ÖĞRETMEN OLARAK ATANMAK İSTERDİM...

GEMİ İLE DÜNYA TURUNA ÇIKMAK İSTERDİM...

BU YIL MİLLİ PİYANGO İKRAMİYESİNİN BANA ÇIKMASINI İSTERDİM :)) HER YIL AMORTİ BİLE ÇIKMAZ BU ARADA :))

ŞİMDİ BÖYLE SAKİN, SESSİZ BİR DENİZ KENARINDA KAHVEMİ YUDUMLUYOR OLMAK İSTERDİM...

ACABA HAYATCIM NELER İSTERMİŞŞ :)

34 yorum:

Adsız dedi ki...

inş. tüm dileklerin kabul olur:)

MyBiber dedi ki...

Sanırım en kötüsü de sevgiliden uzak olmak. :( Bilirim bu duyguyu... Umarım bir an önce isteklerine kavuşursun. Hiçbirisi olmayacak şeyler değil. Bu sayfalarda düğün ve o gemiyle çıktığınız balayı fotoğraflarını da görürüz inşallah. ;) :)
Sevgilerimle, öpüyorum canım. Yanıtladığın için çok teşekkürler...

HAYAT dedi ki...

cnm benim her şey gönlünce olur inş.bu arada uzaklarda özlenen birileri varmış:)))
en kısa zamanda cevaplıycam teşekkür ederim

Mehtap dedi ki...

Canım ne güzel isteklerin.Herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.Hayat boyu hep gül,mutlu ol.sevgiler.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım,çok uçta şeyler istemiyorsun ki hepsi gerçek olucak sen içini rahat tut:)

Adsız dedi ki...

ay aminnn cnm inşallah hemencecik atanır evlenir şirin mi şirin bebelelerin olur... e paran ve huzurun da elbette olsun... çok hoş bi yazı olmuş...

Ferhanca dedi ki...

tüm isteklerin gerçekleşsin.umutlu ve mutlu ol her daim..
sevgiler canım:)

Funda dedi ki...

Tüm dileklerin kabul olur inşallah. 2009 sana sanş getirsin :) en azından amorti çıksın :)
Sevgiler canım...

Unknown dedi ki...

herşey iyi hoşta ben gemiye binmesem korkarım ben ya giderken beni çağırma tamammı:)))))))))

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
hepside çok insani ve güzel dilekler..Hepsi olsun ..Hatta bonusları bile olsun inşallah..
Sevgiler, selamlar..

Aylin Ünlü dedi ki...

Tüm istediklerin gerçekleşsin Muhabbet Çiçeği'm...

Primarima dedi ki...

Hayatdan isteklerin ne tatlı şeyler:)hepsinin gerçek olmasını dilerim.Sonuncuyu bende isterim...

41 kitchen dedi ki...

canım tez zamanda kavuşursun inşallah bu güzel isteklerine...=)

zuzuların annesi dedi ki...

istediklerin hep gerçek olsun canım:)

Adsız dedi ki...

eheh umarım hepsi çok mutlu bi şekilde gerçek olur;)
mutlu ol e mi..
sevgilerimle...
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, inşallah canım.Sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, canım inşallah birgün düğün ve balayı resimlerimle renklendiririm bu sayfayı. Ama sanırım bunun için birsüre bekliceksiniz :)Bende beklemekteyim hala çünkü :(
Yanıtlamak zevkti canım bu mimi.
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

HAYAT'cım evet uzaklarda özlenen biri var :)
Bekliyorum senin isteklerinide. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım teşekkür ediyorum. İnşallah sizinde tüm istekleriniz kabul olur. Sevgiyle kal canım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, inşallah canım yaa. Çok şey istemiyorum dimi ama :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

FLAME, canım teşekkür ediyorum ve aminn diyorum bende :)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ediyorum canım. Amin diyorum:) Sevgiyle kal canım sende herzaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, çok teşekkür ediyorum canım. 2009 hepimize ans getirsin. Ama amortiden fazla çıksın yaaa bu sefer :))
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, tamam tatlım gemiye çağırmam seni ama son resmimde o sessiz sakin ortamda kahvemizi beraber yudumluyalım mı :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, inşallah canım. Bonusları bol olsun evett :)Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım sağol. Seninde tüm isteklerin olsun canım benim. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım . İnşallah gerçekleşir. Sonuncu sanırım herkesin favorisi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc, canım teşekkür ediyorum. İnşallahhh :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, teşekkürler canım. Aminn:)
Senin içinde tüm isteklerin olsun diyorum . Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ediyorum. Hep mutlu olurum inşallah ve sizde inşallah mutlu olursunuz hep. Sevgiyle kal ÇoCuK :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tüm dileklerin ve dileklerimiz yerine gelsin:))
Sevgilerimle...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

maviş gözlü bebeğe bayıldım :)

piyangodan ümitlenme bizim arkadaş rüyasında görmüş ona çıkacakmış :):):)

umarım uzaklar yakın olur tatlım en kısa zamanda...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, teşekkür ederim canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, canım bilet bana çıksın yaaa :) Rüyaların bazen tersi olur:))
Umarım canım o uzaklıklar yakınlaşır kısa zamanda. Çok öptüm canım.