17 Aralık 2008 Çarşamba

CANIM ANNEM

Merhabalar dostlarım, yoğun bir hafta geçirmekteyim. Dün canım annem gözünden katarakt ameliyatı oldu. O yüzden dün sabah işe gidip bir kısım işlerimi halledip hemen izin alıp annemin ameliyat olacağı yere gittim. Kısa sürdü ameliyatı. Çok şükür başarılı geçti. Cuma günüde diğer gözü ameliyat olacak.

Anneme evde herşey yasak. Eğilmesi, temizlik yapması, yemek yapması, ışığa bakması vs...
Haliyle herşey bana bakıyor evde şuan. Bugün mecbur işe gittim tabi. İş yerinde çıkış saatlerimiz 30 dk ileri alındı. Tabi geç çıktım işten. Ordan diğer derse derken eve gelmem tabi geç oldu. O saatten sonra evi toparlama, yemek hazırlama derken bayağı koşturdum. Ama sağolsun babam çok yardımcı oluyor. Akşam bulaşıklarını sağolsun babam halletti ben halıları makinalarken :)

Bugün anneme geçmiş olsuna gelen bazı kişiler sigara içmiş yaa . Çok sinirlendim. Yanında içmemişler mutfağa gidip içmişler ama evin içi iğrenç kokuyordu eve geldiğimde. Çok sinirlendim. Hasta görmeye geliyorsunuz üstelik göz bu yani ne var içiyorsun o iğrenç şeyi...
Haksızmıyım sizce sinirlenmekte...

Bugün iş yerinde bayağı yoğundum dün izin aldığım için birikmiş ödevler hep.
Sabah ilk saat dersimde öyle bir konsantre olmuş ders anlatıyorum ki birden telefon sesiyle tüm dikkatim dağıldı. Hemen dedim ki kimin bu telefon.Sinirlendim tabi.
Herkes birbirine baktı. Bizim değil öğretmenim demeye başladılar. Nasıl sizin değil peki nerden geliyor bu ses dedim.
Birden öğretmenim sizden olmasın deyip gülmeye başladılar :))
Bir baktım ki hakikaten benim telefon çalıyor :)) Sessize almayı unutmuşum dalgınlıktan. Önlüğümün cebinde zır zır çalıyor :))
Ama nasıl anlamadın kendi telefonunun çaldığını derseniz zil sesini kişiye göre farklı tona almışım. Herzamankinden farklıda çalınca anlamadım tabi :)
Anlayacağınız rezil oldum :)) Aklım nerdeysee :)

İşte yoğunluktan sizlerin blogunuda pek ziyaret edemedim :( En kısa zamanda telafi edeceğim.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

28 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Anneniz için geçmiş olsun, sizin için kolay gelsin dileklerimle...

beenmaya dedi ki...

çok çok geçmiş olsun annene. bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle...

LoLa dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun anneciğine bitanem
telefon vakasına da çok güldüm :D:D

zuzuların annesi dedi ki...

Annene geçmiş olsun sanada kolay gelsin çiçeğim...Artık aklın neredeyse? :)))çok güldüm çoook ilahi:))))))))))))))))))

Ferhanca dedi ki...

çOK GEÇMİŞLER OLSUN. BENİM ANNEMDE YILLAR ÖNCE OLMUŞTU ..
ÇOK HAKLISIN GERGİN OLMAKTA ..

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım. Allah beterinden saklasın.

özii dedi ki...

Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Bu arada şu sigara konusu hakikaten çok düşüncesizce yapılmış.hasta ziyaretinde yapılmayacak tek şey.. Git evinde iç , hayret bişey ya...

Telefon dersek, olur öle şeyler boşver...

MyBiber dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Hasta ziyaretinde sigara içenleri ben de kınıyorum.
"Yahu kardeşim, adı üzerinde hasta ziyaretine gelmişsiniz, içmeyiverin bir yarım saat şu zıkkımı. Nikotininizi depolayıp da gelseydiniz."
Saygısızlıktan da öte bir şey bu, bencillik, duyarsızlık, her şey var işte... Çiçeğim, ben de çok muzdarip olduğum için bu dertten sayıp döktüm kusura bakma. :)
Yoğun bir temponun içine girmişsin. Böyle zamanlarda bünye çok zayıf düşüyor, bitkin hissediyorsun. Dikkat et, hastalanma sakın!
Sevgilerimle...

Mehtap dedi ki...

Canım, annene çok geçmiş olsun.Sana da kolaylıklar diliyorum.Senin bu telefon olayına benzer şeyi birkaç yıl önce bende yaşamıştım.farklı birşeyle.İnsan gerçketen mahçup oluyor.sevgiler.çok öpüyorum.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

büyük geçmiş olsun cnm umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur annen...

bu sigara meselesine en çok sinir olanlardan biride benim sanırım...nefret ederim kokusudan bıraktığı pislikten...

allh kolaylık versin dalgın öğretmenin benim :)

Unknown dedi ki...

aşıkmısın sen???:))

Adsız dedi ki...

Geçmişler olsun..

Primarima dedi ki...

Annenize geçmişler olsun, ne mutluki kız evladı var ve ona yardımcı:)Babanızada bravo eşine destek olduğu için yardımcı olduğu için.Ailenizin mutluluğu birliği beraberliği daim olsun:)Sigara içenlere ise yazıklar olsun!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Recep, teşekkür ediyorum. Sağolasın.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, çok teşekkür ediyorum canım. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, sağol canım arkadaşım. Telefon olayına çocuklarla birlikte bende çok güldüm :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, çok teşekkür ederim canım.Aklım çok uzaklardaa :))) Valla bende çok güldüm :)) Öğrencilerinden dilindende kurtulamadım henüz :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkürler canım. Kolay bir ameliyat ama dikkat etmek gerekiyor 1-2 hafta işte. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım benim teşekkür ediyorum. Allah tedavisi olmayan hastalık vermesin kimseye.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, canım teşekkür ediyorum. Sigara konusuna gelince hala sinirliyim yaa.Git evinde iç dimi ama.İşte düşüncesiz insanlar var maalesef...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, canım çok teşekkür ediyorum tatlım. Sonuna kadar katılıyorum her cümlenin. Bende bu konularda çok titizim yani.
Bende yoğun bir tempo içersinideyim evet canım. Olsun ama annem iyi olsunda.Dikkat ederim canım kendime. Sağolasın.Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım çok teşekkür ediyorum. O tlf olayı çoğu insanın başına geliyor böyle :)
Sonra rezil oluyoruz :)
Bende öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, canım teşekkür ederim. Sağolasın. Sende benim gibi düşünenlerdensin demek sigara konusunda yani.
Dalgınım valla bugünlerde :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bilmem kii :))) Aşıkmıyım dersin. Evet desem :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalan, teşekkür ediyorum. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, teşekkürler canım. Evet kız evlat bambaşka dimi. Dilerim tanrımda bana böyle hayırlı kız çocukları verir :)) İlerde senin kızınında böyle olmasını dilerim. Güzel dileklerin içinde sağol canım.Sigara içenler içinde dediğine katılıyorummm. Sevgiyle kal canım.

Funda dedi ki...

Anneciğine çok geçmiş olsun umarım daha iyidir. Sana da kolay gelsin canım olur böyle arada dalgınlık bende de oluyor :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, teşekkür ederim canım. Bugünde diğer gözünden ameliyat oldu. İyi olmaya çalışıyor işte.
Dalgınlık hat safada bende :)