18 Aralık 2008 Perşembe

SENİ ÖZLEDİM...

Gün batımı akşamlarında bazen dolar gözlerimiz, akan yaş mıdır yoksa aşk mıdır bilinmez.
Saat olmuş gece yarısı, açmışsın radyonu çalar durur şarkınız. İçinde o en temiz çocukları büyütürsün. Birden aklına gelir o ilk tanışma anınız.

Yüzünüzde ufak bi
r tebessüm. Hatırlar gülersiniz. Yaptığın şeylerin saçma olduğunu yada komik olduğunu düşünürsünüz. Ama o anlar işte en güzel sevgi selidir. Sevgiliyi düşünme anları, özleme anları hayatınızın bir başka tadıdır. Hiç benzemez kurduğunuz hayallere. Onsuz hayallerin tadı yoktur aslında sizin için.

Yağmurları yağdırırsınız gönlünüze ve bir aşk ateşini yeniden alevlendirirsiniz. O su bile söndüremez büyük vuslatlarınızı. Özlemek işte böyle sevginizi katlar. Pencere kenarına geçip, "Seni seviyorum" demek gelir içinizden. Şöyle yıldızlara bakıp hayallerin deryasında kaybolmak, belki de anlatılmaz yaşanır dediğiniz anlardandır. Vakit gece yarısını sollar. Oysa siz halen onu düşünüyorsunuzdur. Bir söz vardır; "Özlüyorsa özlenen, özlemek güzeldir." Güzeldir tabiki ya.

Ve sen sevgili. Özlüyorum seni, düşlüyorum seni.... Hayallerimin bittiği noktada özlemlerim başlıyor içten içe. Ve ben penceremin kenarına geçip yıldızlara bakıyorum.

Senin için bir yazı daha yazıyorum, kalemimi saklıyorum yastığımın altına. Benim kalemim ne zaman vazgeçerse seni yazmaktan işte o zaman seni senle yaşıyorum demektir. Bekliyorum ve;
Özlüyorum bakışlarını...

24 yorum:

beenmaya dedi ki...

ne güzel :))

41 kitchen dedi ki...

Çok güzelmiş, içim burkuldu canım. Yazıkki artık bu satırlara yorabileceğim biri yok hayatımda. İyi mi kötü mü bilmiyorum=)

Aylin Ünlü dedi ki...

Müzikle beraber mükemmel olmuş bu yazı Muhabbet Çiçeği,özlemek güzel tabii özlendiğini bildiğin müddetçe.
Bende özlüyorum eski yıllarımı bu ara ve biliyorum onlarda beni çok özlüyorlar.

Primarima dedi ki...

Çok hoş, insan özlemeyi özlüyormuş farkına vardım...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

geleceğin günü sileceğin gözyaşlarımı saklıyorum kendime
kimselere açmıyorum yüreğimi göstermiyorum hasret dolu gözyaşlarımı
yokluğunda anlıyorumki meğer seni ne kadar çok sevmişim kısacık zamana rağmen meğer ne kadar bağlanmışım sana ...

sen benimsin bana döneceksin bekliyorum...

Funda dedi ki...

Çok güzel çok. Özlemekte özlenen olmakta güzeldir. Ama özletmekde özlenmekde acıdır nedense...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, bencede güzel :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, burulmasın için. Yakın zamanda benimde yoktu böyle sözleri söyleyebileceğim biri. Ama artık var diyorum. Tabi herşeyin hayırlısı. Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet özlemek çok güzel eğer özlediğin seni özlüyorsa tabi.
İnsan özlemezmi eski günlerini. Bazen bende çok özlüyorum eski yıllarımı ...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, hasret çok zor ama bunun bile güzel yanı var değilmi. İnsan özlemeyide özlüyor dediğin gibi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, ne güzel cümleleri paylaşmışsın benimle. Özlemim daha çok katlandı şimdi. Ne kadar da uyuyor bana bu sözler. Sende biliyorsun tabi hemen arkadaşına yazdın bu cümleleri :)

^^Yokluğunda anlıyorumki meğer seni ne kadar çok sevmişim kısacık zamana rağmen meğer ne kadar bağlanmışım sana ...

sen benimsin bana döneceksin bekliyorum...^^

ÖPÜLDÜN CANIM ARKADAŞIM.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, haklısın. Acı ama birazda tatlı. Sanırım hasrette insanlar birbirinin kıymetini daha iyi anlıyor... Sevgiyle kal canım.

Ferhanca dedi ki...

özlemek aynı anda insanın içini açıtıyor:( özlemeği özlemden her an özlem hayatımızda oluyor.
ah birde özlenen kişi bunu fark etse, özleyenin nasıl yandığını gönlünün hiç bir yerlere sığmadığını, kafasın her an karış olduğunu, her an onu yanında hissettğini ah keşke anlasa:(
canım çok güzel dokunalı bir yazı..sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, evet çok haklısın. Diyorum ya bende işte güzel olan özleneninde seni özlemesi. Eğer kıymet bilmiyorsa özlenen hiç iyi olmaz. Beğenmene sevindim canım yazıyı. Sevgiyle kal.

tufan dedi ki...

Merhaba,uzun zamandır okurum sayfanızı,bazen yazılarınızı yayınlarım değişik bloglarımda adınızı ekleyerek,güzel yüreğinizi
hissetsinler isterim,inanın sayfanızda gezinirken huzur buluyor insan.Ellerinize ve yüreğinize sağlık,gönlünüzden dökülen her cümleye saygıyla
Sevgiyle ve huzurla yaşayın...
Hoşçakalın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tufan Bey, merhaba. Çok güzel şeyler yazmışsınız. Öncelikle çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum sözlerinize. Blogumu beğenmeniz, yazılarımı keyifle okumanızdan mutluluk duydum.
Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

çok hoş yazılar emeklerinize sağlık:))

Unknown dedi ki...

özlermiymiş:) özlenirmiymiş:)))

Mehtap dedi ki...

Çok güzel gerçekten.Özlemi dolu dolu anlatıyor.sevgiler canım.çok öpüyorum.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hım yoğun duygular,özlemler ...
özlemek güzel gerçekten ama uzaklık dayanılması çok zor bir şey ....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kardelen, teşekkür ederim . Beğenmenize sevindim. Sevgiyle kalın.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet canım. Özlermiş ve özlenirmiş :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, özlemimi bu yazıda sizlerle paylaşmak istedim. Hissettirebildiysem ne mutlu bana. Bende öptüm canım. Sevgiyle kal sende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, evet özlemek çok güzel. Ama uzaklık çok zor çokkkk :(
Sevgiyle kal canımcım.