4 Aralık 2008 Perşembe

HASTALIK VE STRES

Merhabalar dostlarım, birkaç gündür nezle ve öksürük yakamı sardı bırakmıyor. Hemde öyle bir nezle ki çok fazla baş ağrısı yapmakta.

Bugün böyle hastayken öyle stresli birgün geçirdim ki. Kendi kendime dedim sürekli sakin ollll.

Bir ara bir öğrenci beni öyle çok çileden çıkardı ki saygısızlığıyla kendimi tanıyamadım o an.
5 yıllık meslek hayatımda hiç sesimi bu denli yükseltmemiştim. Çok sinirlendim çok üzüldüm. Saygısızlığa asla tahammülüm yoktur. Öğrencilerimle hem arkadaş gibiyimdir hemde herzaman mesafeli. O yüzden çok iyidir aram öğrencilerimle.
Onun dengesini çok güzel kurduğumu düşünüyorum. Ama bugün bir öğrencim bu sınırı aştı ve beni çok sinirlendirdi.
Akşam üstü iş yerinde müdür yanına çağırdı beni bu cumartesiye ve bayramın ertesi günü yani cuma gününe iş yerinin bana yazdığı nöbeti duymam patlamam noktamdı. Bayramda ne işimiz varsa etüt merkezinde anlayamadım öğrenci yokken. O nöbet işini düzenlemeye çalışacağım yarın çünkü bayram tatilinde şehir dışına çıkacağız.
İşten tam çıkacakken sorunlu birkaç öğrencinin velisi geldi. Ayaküstü birsürü probleme çözüm aramak, onlarla bu stresli halimle konuşmakta yordu beni tabi. Yazık o velilere ne kadarda çaba harcıyorlar düzelsin diye çocukları.

Tam işten çıktım derse gidecem derken öğrencimin işinin çıkması ve dersi bir saat ileri almasıyla benim resmen kulaklarımdan dumanların çıkmasına sebep oldu.

Bu hasta halimle o kadar stres yaşadım ki anlatamam.

Biraz önce eve geldim ve kendime sıcak bir çay yaptım stres atmaya çalışıyorum ve sizlere içimi dökmek istedim.

Anlayacağınız kötü birgündü benim için. Hayatımda iyi olan şeylerle stres atmaya çalışıyorum şuan. Uzaklardan iyi haberler alıyorum şuan. Uzaklık ne zor şey yaa. Uzakta ki buradan, sevdiklerinden uzakta diye mutsuzdur. Burada ki ise o uzakta diye mutsuzdur...

Dilerim sabah uyandığımda yeni gün bana iyi şeyler getirir. Stressiz bir gün istiyorum yarın.

HEPİNİZİN BAYRAMINI ŞİMDİDEN KUTLUYORUM.
HAYIRLI BAYRAMLAR OLSUN HEPİMİZE.
SEVGİYLE KALIN...

38 yorum:

Unknown dedi ki...

Öğrencilerle uğraşmak zor gerçektende kolaylıklar diliyorum çiçeğim..

iyi bayramlar...

özii dedi ki...

Bazen bu şekilde deneniyoruz sanırım. Öğrencilerin karşısında gözlerimi kapatıpta , derinnn bir nefes aldığım çok olmuştur:))

Geçmiş olsun ve iyi bayramlar dilerim .

aquamarine dedi ki...

geçmiş olsun canım bu senenin gribi baş ağrısı yapıyor galiba benim de ağrıyor sürekli şuanda bile ağrıyor hatta. en kısa zamanda atlatırsın inş. hastayken iş stresi de hiç çekilmiyor hakkaten. ve bazen çileden çıkarıyorlar insanı...
öptüm cnm ii bayramlar...

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım, insan yetiştirmek en zor şeydir..Boşuna bana bir harf öğretenin kölesi olurum denmemiştir..Arada böyle bedeller ödenir..Sıkma canını arkadaşım, şu anda bile daha iyi hissettiğine eminim..
Bu senin suçun değil..
Geçmiş olsun ayrıca..
Kendine iyi bak lütfen..
Sevgiler..

zuzuların annesi dedi ki...

Umarım yarın istediğin gibi olur canım...Stressiz...Dertsiiizzz...
SENİNDE BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN CANIM...İYİ TATİLLER:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Gerçekten zor ama sanırım sabır dolu bir mesleğim var. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özii, inan o gözlerimi kapatıp derin nefes almayı bende hep yaşıyorum. Ama dün artık bu kafi gelmedi işte. Teşekkür ederim sanada iyi bayramlar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, hastalıkla stres birarada çok zor evet. Baş ağrısı inanılmaz oluyor bu gripte.
İyi bayramlar sanada canım. Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, teşekkür ederim. Daha iyiyim evet. Bugüne başladık bakalım. İnşallah iyi olur.Teşekkür ederim. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, umarım canım. Tekrar iyi bayramlar. Sanada iyi tatiller. Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bütün bu stresin sonunda umarım güzel bir tatil geçirirsin tatlım..

öpüyoruz seni :)

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar öğretmenim :)

41 kitchen dedi ki...

canım çok geçmiş olsun. öğrenciler bazen insanı çığrından çıkarıyor gerçekten. saygısızlık söylediğin gibi tahammül edilmez birşey...Zamane gençleri işte=)

HAYAT dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun.dilimi ısırayım daha hasta olmadım :)inşallah olmamda çünkü hakikaten kötü oluyor insan birde böyle aksiliklerde olunca.
veliler ve öğrenciler durumunu çok iyi ablayabiliyorum zor durumlar gerçekten.işte bu yaşadıklarımız bizlere tecrübe oluyor.
zamanla gülerek anımsayabiliyoruz kendimizi.geçmişine bakıp bunları okuduğunda vay be ben neler yaşamışım diyceksin.
öğrencilerle arkadaş gibi olmam çok iyi tabi sınırlarınıda koruyarak öğrencilik hayatı bambaşka bi şey.hepimiz o yollardan geçtik.
sende geleceğimizin nesillerini yetiştiriyorsun sana bu yolda başarılar.
BAYRAM TEBRİĞİN İÇİN TŞK EDERİM.
SENİNDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN

Adsız dedi ki...

geçmiştir umarım hastalığın... ben de katlanamıyorum saygısızlığa ve kendime edip üzülüyorum... bazen unutuyorum onların çocuk oldunu ve 2 dk sonra hiç bişi hatırlamadıklarını... O yüzden üzülme çiçeğim...

Aylin Ünlü dedi ki...

Zor bir gün olmuş senin için Muhabbet Çiçeği,şimdiden huzurlu ve mutlu bayramlar diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sağol canım. Sende umarım iyi bir bayram geçirirsin. Öptüm sizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sanada iyi bayramlar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, sağol tatlım. Dediğin gibi zamane gençliği işte :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım. Haklısın ilerde dicem ki neler yaşamışım bak diye. Bunların hepsi bir tecrübe oluyor işte bana. Öğrencimle aram fena değil şimdi neyse ki :) Özür diledi barıştık.
İyi bayramlar tatlım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Flame, canım haklısın. Onlar çocuk ama bazen unutuyoruz işte. Özür dileyince öğrencim hemen barıştım :) Kıyamadım :)
Daha iyiceyim ama hala kurtulamadım tam hastalıktan. İyi bayramlar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet zor birgündü ama geçti bitti. Sanada iyi bayramlar canım. Öpüldün.

beenmaya dedi ki...

çok çok geçmiş olsun ve iyi bayramlar canım...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

umarım şimdi daha iyicesindir,geldi mi üst üste gelir zaten...
mutlu bayramlar geçirmeni dilerim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, teşekkür ederim. Sanada iyi bayramlar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, evet herşey üstüste geldi. Neyseki atlattım stresi. İyi bayramlar canım.

Primarima dedi ki...

Mesleğin öyle zor öyle sabır ve sevgi işiki...umarım yarının stressiz olur.Çok geçmiş olsun çoook.

Mehtap dedi ki...

canım öğretmenliğin hem iyi tarafı,hem de böyle olumsuz tarafları var.Allah sabır,güç versin.Boşver bunlarda geçici olduğu için kendini strese sokma.Bu arada geçmiş olsun canım.dikkat et kendine.tabii sende haklısın herşey üst üste gelmiş.sevgiler canım çok öpüyorum.

Funda dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun. Çok zor bir gün geçirmissin gerçekten ve öğrencilerle uğraşmak hiç kolay değildir eminim :))
Güzel bir bayram geçirmeni ve keyfinin yerine gelmesini dilerim :)

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sevgili Muhabbet Çiçeği,
Öncelikle bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Olumsuz gelişmelerden üzüldüm,geçmiş olsun.
Temennim herşeyin bir an önce düzelmesi ve iyi bir bayram geçirmeniz.
Saygılar,
Cenk

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet her mesleğin zorluğu olduğu gibi bizimkininde zor olduğunu dğşünüyorum. İnsan eğitmek zor bir iş. Ama seviyorum mesleğimi. İyi bayramlar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım evet canım, kendimi strese sokmamam lazım. Attım stresi çok şükür. Barıştım öğrencimlede :)
Sevgiyle kal canım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, teşekkürler canım. Sanada iyi bayramlar. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

WarhaWk, teşekkür ederim.Sevgiyle kal. İyi bayramlar.

siirimsi dedi ki...

çok geçmiş olsun, sağlıklar, dilerim

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, sağol canım. Sevgiyle kal.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Geçmiş olsun, tam hastalık zamanı şimdi.
Ne zor dur değl mi hasta hasta ayakta kalma savaşı vermek?
Sevgilerimle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, teşekkür ederim. Evet zor oldu çok. Sevgiyle kal.