28 Aralık 2008 Pazar

BOL YEMEKLİ BİR HAFTA SONU :)


Yeni bir haftadan sizlere merhabalar. Bu yılın son hafta sonuydu. Hafta sonum fena geçmedi diyebilirim. Değişik pek birşey yapmadım. Cumartesi iş yerinden canım arkadaşım şirine Siboşa gittik ben ve bir arkadaşım daha. Çok misafirperver ve çok tatlı bir dostluğu var canım arkadaşımın. Evinde tatlı kızı karşıladı bizi. Daha sonra öyle koyu sohbetler ettik ki vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık. Biz öğretmenler sanırım çok konuşuyoruz :)) Kahkahalarımız şenlendirdi hepimizi.
Arkadaşımın bizler için hazırladıkları;

Hepsi çok lezzetliydi. Ordan çıkışta sinemaya gitmeyi düşünüyorduk ama olmadı. Öylesine tok geldim ki eve patlamak üzereydim yani.
Canım babam, o gün akşama balık yapmış yemekte. Böyle yemekler genelde evde babama aittir bize pek elletmez. Annem hala yemek yapamıyor. Çünkü yemek buharı yasak hala.
Babam, kızım umarım tok değilsindir bak tam ağzına layık hamsi yaptım dedi. Şimdi bu laf üzerine tokum denir mii ???

Yok babacım tok değilim dedim... O kadar emek etmiş yani yemesem olmaz. Yedim tabi. Çok güzel yapmıştı hakikaten. Ellerine sağlık babacım. Bu da hamsimiz;

Bugünde kursa gittim coğrafya dersine. Öğretmen süper anlatıyor. Yani dersi derste anlıyorum. Öyle güzel örnekler verdi ki. Aklımda kaldı hepsi. Keşke tarihide bu hoca anlatsa :)

Bir hafta sonuda burda bitti işte. Birazdan uyuyacağım ve hemencecik sabah olacak. Tlfnumun alarmı zır zır çalacak. Erteleye basacağım. Daha gün ışımadan uyanacağım ve offf ne çabuk sabah oldu diye kalkmak istemeyip yorganıma dahada sıkıca sarılacağım. Sonra alarm yine çalacak vee ben kalkacağım bu sefer mecburen...Ve yoğun bir güne ve haftaya merhaba diyeceğim...

HERKESE İYİ BİR HAFTA DİLİYORUM ARKADAŞLAR...

HERŞEY DİLEDİĞİNİZCE OLSUN... SEVGİYLE KALIN...

30 yorum:

41 kitchen dedi ki...

canım çok lezzetli görünüyor hepsi de. bizim evde de balıkları hep babam yapar:p bi de menemeni... coğrafya dersinden böyle bahsetmene çok sevindim. inşallah böyle de devam eder. öpüyorumm.

Adsız dedi ki...

cnm yaa arkadaşın ne güzel şeyler yapmış... babanın balıklarına da bayıldım.. ayy karnım acıktı...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevgili Muhabbet Çiçeği,
Hepsi muhteşem görünüyor vallahi.
Emeğinize sağlık.
Sevgilerimle...

HAYAT dedi ki...

son paragrafı aynı bende senin gibi tekrarlıyorum:))her sabah
hamsiler enfes gözüküyor.babanın ellerine sağlık.
arkadaşlarla geçirilen zaman , muhabbetler her zaman neşeli cıvıl cıvıl olur.
sende muhabbet çiçeği olduğu için çok konuşmak senin hakkın:)))
öptüm seni.

zuzuların annesi dedi ki...

Bu aralar pastalar kahvaltılar balıklar... Ooohhh afiyet olsun çiçeğime:))))
Canım hamsi istedi vallahi benimde,ellerine sağlık babacığının:)))Sevgiler...

EBRU dedi ki...

Yaaa ben de istiyorum babacığımın güzel yemeğinden :(( Kıskandım yahuuu. Ellerine sağlık canım babamın. Canımcım ben de sabahları daha gün ışımadan kalkıyorum. Malum iki afacanı hazırlıyorum okula :) Bu arada fondaki şarkı çok güzel. Yoksa ablandan mı aldın :)) Çok öpüyorum seni. Sevgiler...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

balık çok süper görünüyor,tarifini iste babndan ve yayımla lütfen...
bu arada ben kaçırdım herhalde annene niye buhar yasak ,geçmiş olsun....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, demek sizdede balıklara baba yapıyor. Bu işten anlıyor babalar :)Artık coğrafya dersini çoks eviyorum. Birde tarihi sevebilsem. Yaa ders sevmek hocaya çok bağlı. Öğrencilerimde beni çok seviyor diye fizik ve fen bilgisini çok seviyorlar :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

FLAME, canım evet arkadaşım güzel şeyler hazırlamıştı. Balıkta süperdi ama işte aç olsam daha iyi olurdu:)
Gel sanada bir hamsi yedirelim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, teşekkür ederim canım.Hepsi lezzetliydi valla. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

HAYAT'cım, her sabah sende demek aynı olayları yaşıyorsun. Kışın sabah kalkmak çok zor yaa. Yazın koşa koşa gidiyorum, erkenden uyanıyorum valla. Kışın işler tatil olsa :))
Muhabbet çiçeği konuşmasında ne yapsın dimi ama :))
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, valla bu aralar çok yiyorum. Ama neyseki kilo almıyorum :))
Balıklar süperdi yine. Babamın ellerine sağlık. Hemen hamsi yap sende bugün:)
Sonra kokusu kötü oluyor ama yaa:)
Evde balık kokusundan nefret ediyorum.
Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, canım ablam. Kıskanma sanada yapar babamız :)Tokum diye rahat yiyemedimki yaaa.
Biliyorum sende sabahın kköründe kalkıyorsun. Senin işte zor ablacım. İki afacan birde iş güç yani.
Öpüyorum koskocaman. Afacanlarımıda öp yerime. Teyzeleri onları yer :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, tamam canım babamdan isterim tarifini. Fırında yaptı. Tek tek temizledi önce sonra böyle avcarladı falan. Sorarım akşama :)
Annem iki gözündende katarakt ameliyatı oldu canım. O yüzden eğilmesi, yemek yapması falan yasak.
Öpüyorum canım.

Adsız dedi ki...

Sana da güzel haftalar,

mamalar şahane ,afiyetler olsun )

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, sağol canım. Sanada çok iyi bir hafta diliyorum.

özii dedi ki...

İştahım açıldı galiba gidip ne yesem acaba...
harika görünüyorlar...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, hemen kalk birşeyler yee sen :)Bende acıktım bak yine :)

Lalegül dedi ki...

MUHABBET çİÇEĞİM,
HALA 36 BEDEN MİSİN?
Bana çok yiyorsun gibi geliyor!!
Bu arada sanki sarmısaklı köfte gördüm..Üzeri maydanozlu olan..
Ve hamsi..
İnamıyorum..Demek hoca önemli diyorsun..Sevebileceğin bir tarih öğretmenini nereden bulacağız sana acaba??
Takılıyorum SAYIN HOCAM, kızma e mi?

neseileberaber dedi ki...

Ayy o balıklar nasıl güzel duruyor o tepsi de öyle ya..
bende yapacaktım bu hafta sonu ama sular çok soğuk diye üşendim.
ama canım istedi şimdi hemde nasıl valla. babacığının ellerine sağlık

Bide şu sabahları yataktan kalkmak gerçekten çok zor geliyor. Özellikle kışın , keşke mesaisi öğleden sonra başlayan bir işim olsaydı :)
Öpüyorum canım kendine iyi bak

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, evet 36 bedenim çok şükür :))
Evet sarımsaklı köfte o. Hoca kesinlikle önemli bence. Dersi sevmek için önemli bence. Niye kızayım canım.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, haklısın valla çok soğuk. İnsan herşeye üşeniyor.
Ama yap üşenme bu hafta madem canın istedi.
Sabah kalkmak işkence. Keşke dediğin gibi mesai öğlen başlasa :))
Sende kendine iyi bak canım.Bend eöptüm.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

GÜZEL BİR H.SONU GEÇİRİLMİŞ BAKIYORUMDA :) ALLAH DAHA İYİ ETSİN TATLIM ...

BU BALIK İŞİ BİZDE DE BABADIR NEDEN ACABA :) ONLAR İSTİYOR DİYE YOKSA BİZİM KASTIMIZ YOK DİMİ AMA :)

LAF ARAMIZDA HELEDE HAMSİNİN BUĞULAMASINI SÜPER YAPAR :)

Funda dedi ki...

Hepsinden isterim ona göre :))
Canım çekti valla :)
Ne güzel bir hafta sonu geçirmişsin bense yine sıradan :)
Görüşmek üzere sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, iyi bir haftasonuydu evet. Hamsi buğulama süper olur evet. Eee seninde eşinin elinden yemek ayrı bir keyiftir :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, hepsinden yaparım sana. Adanaya beklerim. Sevgiyle kal canım.

Unknown dedi ki...

ohh offff zaten karnım aç....

Funda dedi ki...

Teşekkür ederim canım yemiş kadar oldum :)
Adanaya gelmeyi isterim kimbilir belki tayinimiz çıkar :)
Kısmet...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, gel buyur canım . ellerimle hazırlayım sana :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, inşallah çıkar buralara tayininiz. Bak Adana sıcak memlekettir insanları gibi :)