26 Aralık 2008 Cuma

GÜZEL BİR GÜNDÜ :)

Merhabalar, bir hafta sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bu haftam yine çok yoğun geçti ama artık sanırım bu tempoya fazlasıyla alıştım :)
Bugün iş yerimizdeki bir öğretmen arkadaşımızın doğumgünüydü. Bir kutlama yaptık. Süpriz pasta siparişi verdik. Ve tüm öğretmenler arkadaşa süpriz yaptık. İşte pastamız. Kestaneli ve çikolatalı :))

Kocaman bir dilim yedim ve arkasından koca bir dilimi yarı yarıya yeniden paylaştım arkadaşımla :)

Bugün öğrenciler etütte en şık öğretmeni seçmek için yarışma yapmışlar. Ve beni seçmişler :)

Siyah bir elbise giymiştim bugün çizmelerimle. İş yerine girdiğim dakikadan itibaren iltifatlar bitmedi diyebilirim :)

1. öğretmene çiçeklerden taç yapmışlar. Çok güzeldi yaa çok mutlu oldum yani :)

Onun resmini çekemedim çünkü bozuldu tacım maalesef :(

Yarın iş yerinden bir arkadaşım evine davet etti beni ve bir arkadaşımızı daha. Biz iş yerinde 3 kankiyiz :) Aslında tüm öğretmenler çok iyi geçiniyoruz ama işte 3 kişi tam kafa dengiyiz.Yarında güzel bir gün geçireceğiz beraber. Bizim için sarımsaklı köfte yapacakmış. Bayılırım sarımsaklı köfteye. Sarımsakla aram hiç yok ama bu köfteye bayılıyorum az sarımsaklı olması kaydı ile tabi :)

Bugünde diğer sınıfımla yılbaşı çekilişi yaptık. Bu sefer çekilişte bir kız öğrenci çıktı bana. Ne alsam diye düşünüyorum. Geçende de erkek öğrenci çıkmıştı. Hediye alacaklarımdan biri 6. sınıf erkek öğrencisi, diğeri 7. sınıf bir kız öğrenci. Ama önceden kitap istemediklerine dair anlaşma yaptılar. Fena bu çocuklar :) Fikirlerinizi istiyorum arkadaşlar... Ne alsam???

Benden şimdilik bu kadar arkadaşlar.

Hepiniz sevgiyle kalın...

İYİ HAFTA SONLARI...

22 yorum:

neseileberaber dedi ki...

canım merhaba,
demek günün şıkı sendin. yakışır sana.
İyi hafta sonları dilerim.

Primarima dedi ki...

7. sınıf öğrencisi bir kıza ne alınır valla bu yaşlar süslerine püslerine düşdükleri yaşlar,takı olabilir gibi geliyor bana.Güzel bir kolye, küpe takım filan :)

HAYAT dedi ki...

yılın son günlerini iyi değerlendiriyorsunuz:))
canım şimdi pasta çekti ama:)))

Unknown dedi ki...

bence sen tüm günlerin şıkısındır kuş...

Funda dedi ki...

Ne güzel süpriziniz :)
Bu arada bi resmini koysaydın da görseydik şu siyah elbiseli halini :))
Orta okul yıllarıma dönersem eğer en çok isteidğim şey, çeşitli takılar ve tokalardı o dönemde :))
Ama çanta da olabilir hediye olarak benim de kardeşim orta 2 sınıfta ben ona çanta aldım geçenlerde doğum günüydü 24 kasım öğretmenler günü :)
Sevgiler canım sana da güzel hafta sonları...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, merhaba canım. nerelerdeydinnn? Hoşgeldin canım. Bir daha gitme olurmu.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, canım yaa evet takı falan almayı düşünüyorum. Meraklılar bu yaşta dimi.Sağol tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, burda olsan sana ısmarlardım en büyük diliminden bir pasta. Yılın son günleri iyi geçiyor. Dilerim önümüzdeki tüm yıllar hepimiz için iyi geçer.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol tatlım benim :)
Şıkımdır :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, resim koyardım ama koymadım :)
Yoksa çekildik birsürü doğumgünü kutlamasında.
Belki şifreliye geçersem koyarım ilerde :)
Takı olabilir diye düşünüyorum. Erkek çocuğunada tuttuğu takımla ilgili birşeyler alayım diyorum ama bakalım işte.
Sağol canım.Sanada iyi hafta sonları. Sevgiyle kal canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu öğrencileri anlamak mümkün değil.
Ben olsam kitap hediyesi almak isterdim.
Bence kıza şık bir atkı eldiven alabilirsin.
Ya da takı:))
Sevgilerimle...

şengül dedi ki...

muhabbetim bloğunu gezdim Allah mutlulukalrın en en güzelini yaşatsın sana inşalah istediklerin gerçekleşir canım..
okulun şık bayanı olmana çok şaşırmadım seni haylimde çok güzel ve şık bayan olarak hayal ediyorum her zaman arkadaş larınla güzel bir gün geçirmeni dilerim canım..
ayrıca öğrencilerine nacizane fikrim şapka takımı da olabilir bence kış olunca gene senin kararın canım öptüm

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Haftanın en şık öğretmenine,
İstersen kazak gibi bişey alsan bence o yaştaki çocuklar severler böyle şeyleri ya da incik boncuk:)

Funda dedi ki...

Canım bence de takı olabilir, erkek öğrencin için de gerçekten iyi bir tercih :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet öğrencileri anamak bazne mümkün olmuyor.Yarın öğle aramd açıkıp bakacam çarşıya. Ne alacam bakalım :)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, teşekkkür ederim canım benim. Evet öğrencime ya takı ya böyle şapka takımı, bere falan alacam sanırım. Hayalinde beni öyle canlandırmana sevindim:)
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, teşekkürler tacım bozuldu ama yinede kraliçeyim hala :))
Kazakta iyi fikir canım sağol. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, umarım beğenirler aldığım şeyleri:)
Sağol canım.

Mehtap dedi ki...

Canım, güzel bir hafta sonu geçirmişsin.Sağlıkla,mutlulukla nice günlere.Hediye olayı da kız olduğu için seçimin daha kolay olur sanırım.Erkeklerde biliyorsun daha sınırlı.O nedenle zorlanacağını sanmıyorum.sevgiler tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hafta sonum ehh işte. Fena değildi.Kıza hediye kolayda erkek öğrenciye zor. Bakalım yarın alacam işte. Sevgiyle kal canım.

siirimsi dedi ki...

güzel bir gün olmuş, gelecek günler daha güzelini getirsin


hediyeye gelince, bir roman, en güzel hediyedir,derim..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, evet güzel bir gündü. Teşekkür ediyorum. Sevgiyle kal.