1 Ocak 2009 Perşembe

YENİ YIL

Yeni yılın ilk gününden merhabalar. Hepimize hayırlı bir yıl olmasını dilerim. Yılbaşı günü akşam 17:00 e kadar işteydim. Sonra direk eve geldim. Birde ne göreyim. Canım annem ve babam özenle bir sofra hazırlamışlar.

5 çeşit meze ( teretür, rus salatası, havuçlu süzme yoğurtlu bir meze, marul salatası, tavuk salatası), yüzük çorbası, tavuk ve et şinitsel, Tavuklu pilav vs.. İşte soframız...


Bizbizeydik yılbaşında. Aslında başka akşamlardan pek bir farkı yoktu. Annemin gözü rahatısz diye çıkmadık bu yılbaşı.Açıkçası benimde çıkasım yoktu. Evde dinlenmeyi özlemişim. Bol bol tv izledik, sohbet ettik.

Bugün için arkadaşımla sinema planı yaptık. Issız adama gidecektik. Gittik gitmesinede bilet kalmamış. Bir sonraki seansa bile. Başka sinemaya gidecektik ama üşendik yani. Sinir olarak eve geri döndük.


Milli piyangoyu sorarsanız amorti çıktı sadece :(((

Zaten demiştim şansızım bu konularda diye.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN BU YILDA. 2009 HEPİMİZE SAĞLIK, HUZUR, SEVGİ, MUTLULUK VE ŞANS GETİRSİN...

34 yorum:

Adsız dedi ki...

Öncelikle merhabalar..
anne ve babanız harikalar yaratmış. kıskandım şimdi :))
bugün herkes tatil diye sinemaya gitmek istedi heralde.
mutlu yıllar...

Unknown dedi ki...

aaa demek izleyemedin tüh yaaaa...

Primarima dedi ki...

Ne güzel bir sofra muhabbet çiçeği...ama güzelliği nerde biliyormusun? anne ve baba ile olmasında bu sofrayı onların hazırlamasında.

41 kitchen dedi ki...

canım çok lezzetli görünüyorlar:Pp ellerine sağlık anne ve babanın. iyi yıllar, öpüyorum=)

bensivas_guzeli dedi ki...

foto yu gorur gormez canim cekti ne yalan soylim,cok guzel gorunuyor,aileyle olmak en guzeli bencede;) ..mutlu yillar..

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim en güzelini yapmışsın canım.Aile gibisi varmı? :)
Issız adama gidin ama mutlaka,çok güzel bir film...

LoLa dedi ki...

cnm annenin abbanın eline sağlık güzel olmuş ben de çok yedim bu aralar diyete başlıcam :))
ıssız adama ne zaman yer varki giden 2kere gidiyor heralde:D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcan,merhaba. Sofrayı beğenmene sevindim.Sanırım herkes sinemaya gitmeye karar vermişti bugün.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,evet yaa izleyemedim:(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, haklısın canım en güzelide bu sofrayı annemle babamın hazırlaması.Allah başımdan eksik etmesin.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc, canım teşekkürler. Sanad aiyi yıllar canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzeli, evet canım eniyisi aileyle olmak. Onlar gibisi bulunurmu bu dünyada. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, evet bencede en iyisiydi.
Filme gidecem mutlaka ama sanırım bileti birkaç günönceden almam gerek :)
Sevgiyle kal canım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, bende diyete başlicam ama çerez yiyorum şuan bile :))
Ağzımn durmuyor:)

Adsız dedi ki...

sofra harika, boşver canım ya kumarda kaybeden aşk da kazanırmış :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalan, evet kumarda kaybettim aşkda kazanayım dimi ama :))

Ferhanca dedi ki...

canım harika bir masa afiyeteler olsun..
güzel şanasıl bir yıl dilerim çok sevgiler.
herkesin bir ıssız adamı vaya kadın vadır:.))ne laf ettim ama:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım,sanada bol şanslı bir yıl dilerim canım. Harika bir laf ettin valla süpersin:)
Sevgiyle kal canım.

MyBiber dedi ki...

Sofra harika gözüküyor ve sofradan daha harika olan bu sofranın anne&baba co-production olması. :)) Ne mutlu sana. Onlarla geçirdiğin her anın tadını çıkar. Mutlu bir yıl olması dileğiyle... :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, canım bencede sofradan daha harika olan şey annem ve babamla olmamdı.
Tadını çıkarmaya çalışıyorum
Sanada mutlu yıllar canım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok güzel bir gece geçirdiğiniz masadan da belli arkadaşım :)
Tavuklu salatanı tarifini bi ara alırım senden :)
Bize amorti bile çıkmadı :)

Funda dedi ki...

Çok güzel bir ortam olduğu sofradan belli :))
Bizde evdeydik ve bende zevk alarak geçirdim bu yıl başını :)
Yeni yılımız yenilikler getirsin inşallah.
Bu arada bize amorti bile çıkmadı :) sen şanslısın yine :))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

enfessss bir sofra görüntüsü bayılırım böyle süslü püslü sofralara ellerine sağlık annecinle babanın cnm

Adsız dedi ki...

canım seni mimledim. blogumuza bi göz atarmısın? sevgiler...

beenmaya dedi ki...

bana da piyangodan ilk defa 100tl çıktı. gerçi dörtte bir biletim ama olsun :))

Adsız dedi ki...

sofra süper;)
umarım yeni yılın da aynı güzellikte olur;)
Sevgilerimle;)
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlucum, evet canım güzel bir geceydi. tavuklu salatanın tarifini veririm canım. Sen nezaman istersen arkadaşım. Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım,sende evdeydik demek. Güzel bir akşam geçirmene sevindim seninde. Amorti çıktı yarın onun yerine bilet çekecem kesin o foss çıkacak :)
şansım yok ki hiç bu konuda.
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sağol canımcım.Evet süslü sofra mezelerle süsledik. Gelsenide misafir edelim. Öpüldünüz.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, hemen ziyaret ettim blogunu. En yakın zamanda cevaplayacağım. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, o zaman 25 ytl kazandın. Bana o bile hiç çıkmadı bu yaşıma kadar :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ederim. Dilerim yeni yılda sana tüm güzellikleri getirir. Sevgiyle kal ÇoCuK:)

Mehtap dedi ki...

Canım mezelere ve salatalara bayılırım ben.Sofrada hiçbirşey olmasın onlar olsun bayıla bayıla yerim.Anneciğinin ve babacığının ellerine sağlık.çok güzel görünüyorlar.Ne güzel. yeni yıla sakin, aile ortamında huzurlu girmekte güzel.Yeni yılda tüm güzelliklerin seninle olmasını ve özellikle sağlık,şans,başarı,mutluluk,sevgi getirmesini dilerim tatlım.öpüyorum çok.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet katılıyorum. mezeler herşeyedeğer. Yeni yıla sakin girdim ama dilerim yılım tatlı hareketliliklerle sürer.Dilerim yeni yıldada herşey dilediğin gibi olur. Bende öpüyorum canım.