22 Ocak 2009 Perşembe

KARNELERR...

Merhabalar. Yoğunluktan dolayı blogumu ve sizleri ihmal ettim . Kusura bakmayın. Karne haftası rahat ederim dedim ama daha da yoğun geçiyor. Çünkü okula gitmiyor çocuklar o yüzden tüm gün etütteler. Tabi böyle olunca 2 devre karıştı. Vee ders yapmak istemeyen öğrencileri baş etmek zorlaştı. Hergün eve bitkin geliyorum. Erkende uyuyorum.

Bakalım yarın nasıl karnelerle gelecekler bizim öğrenciler. Gerçi hepsinin notlarını e-okuldan takip ediyorum ama olsun karne bambaşka. Hepsinin Fen dersi iyi gelecek karnede neyse ki. Heyecanlıyım yine de:) Dönem boyu emek ettik umarım emeğimizin karşılığını güzel notlar görerek alırız.

Sömestirin ilk haftası çalışıyorum. Ama daha çok etkinlik yapacağız çocuklara. Birgün sinema, birgün tiyatro, Mc Donalds, gezi vs...
Haftaya cuma izne ayrılıyorum 1 haftalık. Bol bol dinleneceğim :)

Allah bozmasın, nazar olmasın bugünlerde herşeye ragmen mutluyum :)
Bunu hakettiğimi düşünüyorum artık.

Bugün canım Lolamın doğumgünü. Mutlu yıllar arkadaşım benim.

Şimdilik benden bu kadar. SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

22 yorum:

cesetizleri dedi ki...

tatil iyidir.
hade bakalım :D

Adsız dedi ki...

arkadaşım gönül isterki bütün çocukların karneleri çok güzel olsun ama malesef bu imkansız tabii,bütün öğrencilere başarılar diliyorum,sevgiler

beenmaya dedi ki...

aman nazar değmesin hep böyle keyifli kal :))

HAYAT dedi ki...

karne heycanı bambaşka.
öğretmen olupta o mutluluğu görmek en güzel şey:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cesetizleri,tatil iyi olmazmı . İyidir tabii:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, evet canım gönül öyle ister tabi. Ama neyse ki benim sınıftaki öğrencilerin hepsinin elinde ya taktir ya teşekkür vardı :)
Çok mutlu oldum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet aman nazar değmesin:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet karne heyecanı bambaşka :) Bir öğretmen olarak yüksek notlar görünce gurur duydum.

Unknown dedi ki...

seninde karne heycanın oldu yanii..özledimmm....

LoLa dedi ki...

canım benim teşekkür ederim çook tatlısın sen yaa
bu arada bir haftalık tatile ihtiyacın vardı kaptırmıştın kendini epeydir iş hayatına dinlen tadını çıkar keyfine bak canım öptüm çook...

Adsız dedi ki...

umarım emeğinin karşılığını alırsın. tatiline de tam bir hafta kalmış bugün itibariyle. ee artık bir hafta daha hoşgörülü davranırız sana ama sonra blogunu ihmal etmeye devam edersen de kızarız ona göre :))

Ferhanca dedi ki...

Güzel tatiller canım..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bende özledimmmm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım,maalesefki bugün 1 hafta tatilimiz iptal edildiii :((((((((((((
Tatilim falan yokkkkkkkkkkk :(((((((((((

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, ihmal etmem söz. Ama tatilim falan iptal oldu. Tüm öğretmenlerin izni kaldırıldı. Çok canım sıkkın :(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, maalesef tatilimiz iptal oldu :(((((((((

Mehtap dedi ki...

iyi tatiller canım.Bir hafta da olsa yine hiç yoktan iyidir.Bol bol dinlenirsin.sevgiler canım.öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ne diyelim..kolay gelsin çok..
sevgimle;)
ÇoCuK

Adsız dedi ki...

üzüldüm ya :( ama olsun yapacak bir şey yok tatlım be..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, tatil falan yok. Dün son anda iptal oldu. Çok sinirliyim o yüzden :((((((((

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ediyorum. Sağolasın. Sevgiyle kal ÇoCuK:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, evet maalesef yapacak birşey yok. Ahh keşke içimdekileri o kurucuya söyleyebilsem ahh keşkeee...