18 Ocak 2009 Pazar

BİR HAFTA SONU ÖZETİ...

Yeni yıl geldi gelecek derken ocak ayının orasıda geçti gitti. Bir haftayı daha geride bıraktık.
Bu hafta benim için pek yorucu değildi ama cumartesi nöbetçiydim. Saat 14:00'a kadar çalıştık ben ve iş yerinden en iyi arkadaşımla. Nöbetlerimiz aynı güne denk geliyor neyseki. Öyle ayarladık.
Bizim hafta sonu nöbetimiz biraz ilginç. Çünkü dersimiz yok. Öyle boş boş duruyoruz.
Öğretmenler odamıza geçtik, açtık TVyi. Bayağı sohbet ettik. Kahve yaptık, fal baktık :))Şimdi böyle nöbete can kurban diyorsunuzdur :)) Ama sadece hafta sonu nöbeti böyle. Dersimiz yok ne yapalım. Maksak etütte öğretmen olsun diye nöbet tutturuyorlar bize.Belki öğrenci gelir diye. Ayda bir sıra geliyor bana. Hafta içi nöbetinde canım çıkıyor ama.
Saat 2'ye doğru annem geldi iş yerime. Beraber alışverişe çıktık. Yine indirimlerden yararlanarak birkaç birşeyler aldım.

Sıkıcı ve kötü bir pazar geçirdim. Sabah uyandım elektrik kesikti. Öğlen oldu hala elektrik gelmedi bende kursa gittim. Coğrafya dersi dinledim bir güzel. Kurstan geldim hala elektrik kesik derken akşam 17:00 gibi geldi elektrik.
Elektrik olmadan hayat ne sıkıcıymış yaa...

TV yok, bilgisayar yok, Telefonların şarjı yok :)

Bugün hava o kadar güzeldi ki. Üzerimizdeki kaban, mont çok geldi. Normal değildi bu sıcak bu mevsimde. Geçen hafta donuyorduk.

Yarın iş başı. Bu hafta karne haftası diye fazla yoğun olmayacağımı umut ediyorum.
HERKESE İYİ BİR HAFTA DİLİYORUM. SEVGİYLE KALIN...

24 yorum:

bensivas_guzeli dedi ki...

aman biraz guzel olsun havalar donduk kac haftadir:) bizim buralarda acildi baya;)
optum cnm

cesetizleri dedi ki...

hava güzel demek ha..
kıskanalım diye diyorsun herhal :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzelim, evet hava çok güzeldi. Biraz ısınalım dimi ama :))Bende öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cesetizleri, evet hava çok güzeldi bugün. Kıskandırmak gibi olmasın :))

41 kitchen dedi ki...

canım geçmiş olsun demeliyim galiba malum karne haftası=)=) elektrik olmadan hayat gerçekten çok zor ya.. bi ara burda çok sık gidiyordu ve ben saçmalamaya başlıyordum. off tv yi açın da bari izleyelim diyordum. sanki o elektrikle çalışmıyor:Pp

Mehtap dedi ki...

Bu hafta sonu bana da sıkıcı geldi.Evde de daha çok yoruluyorum herhalde.Fazla birşey yapmayınca insan sıkılıyor.Kafa dengi arkadaşınla nöbette olmanız daha iyi en azından hafta içinde fazla paylaşımda bulunamıyorsunuzdur o nedenle size de iyi gelmiştir ama bunu daha farklı mekanda olması tabii ki daha iyi olurdu.Canım bu arada izlemediğim bir iki blok vardı onları silerken yanlışlıkla sen de gittin,tekrar yeniden ekledim.sevgiler.çok öpüyorum.Sana da iyi haftalar diliyorum.

beenmaya dedi ki...

iyi haftalar...:))

Adsız dedi ki...

bizimde geçende elek. 2 gün gitmişdi hayatım felç olduydu nerdeyse :) iyi haftalar cnm.

Adsız dedi ki...

bu aralar bikaç günde bir bizim de elektriğimiz gidiyor. nasıl sinir oluyorum anlatamam. elektriksiz hayat ne kötü.

Unknown dedi ki...

elektiriği icat edene ne kadar dua etsek az sanırım:))
anne iyleşmiş çarşılara çıkmış ne güzel ne güzel...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, bende elektrik kesikken kaç kez bilgisayarı açmaya çalıştım dalgınlıkla :)
Elektriksizlik çok zorr gerçekten.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet kafadengi arkadaşımla nöbet iyi oluyor ama tabi başka mekanda olsak daha güzel olurdun :)
Canım çok öptüm. iyi haftalar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, iyi haftalar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, elektiriksiz hayat gerçekten felç ediyor. Sanada iyi haftalar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sanırım bu elektrik kesintisi tüm Türkiye'de yaygın. Yurt dışında teyzem yaşıyor diyor ki hiç elektrik kesintisi bilmem. İşte ne acı dimi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet elektrik icat edilmese ne olurdu bilmem yani.
Annem iyi çok şükür canım. Öpüldün.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

eh artık bundan sonra biraz daha hafifler işler ,sömestrde çalışıyor musun ,bari o zaman dinelenebilsen :)
kolay gelsin....

Lalegül dedi ki...

Muhabbet Çiçeğime,
elektrikli, sağlıklı, güzel havalı ve çok umutlu günler diliyorum..
SEvgiler..

Primarima dedi ki...

Her nöbetin böyle olsun insallah diyeyim :)
kahveli fallı bol sohbetli ama nerdeee diyorsun duyuyorum :)
Sanada iyi haftalar :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, işler hafiflemek yerine yoğunlaştı diyebilirim. Okula gitmeyen çocuklar bütün gün etütte. Ders de yaptırmıyorlar artık bize işkence uyguluyorlar resmen :)
Tatilim sömestirin 2. haftası. İlk hafta çalışıyorum. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, teşekkür ederim canım. Sanada iyi haftalar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet aynenn nerdeee dedim:)) Keşke :)
İyi haftalar tatlım.

zuzuların annesi dedi ki...

Sana iyi tatiller ve iyi dinlenmeler çiçeğim:)Umarım tatilde de hava güzel olur..
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım. Tatilime daha 1 hafta var benim. Ama dinleceğim umuyorum :)
Sevgilerr.