27 Ocak 2009 Salı

CANIM YEĞENLERİM İYİ Kİ DOĞDUNUZ...

Bundan tam 8 yıl önce bugün gözlerinizi açtınız dünyaya. Büyük bir telaş içinde ablamı hastaneye yetiştirdiğimizi hatırlıyorum. İkizlerimiz dünyaya geliyordu. Çok heyecanlıydım bir o kadar da korkuyordum ablamın o sancılarını gördükçe. Artık teyze olacaktım. Ne büyük mutluluktu bu benim için. Ve o büyük telaşın sonunda gözlerini açtılar dünyaya.

Ama ne göreyim çok küçücüktüler. Bu küçük bebekler benim yeğenlerimmiydi şimdi. Kucağıma almaya kıyamazdım ki ben onları. Nasıl bir heyecandı. O gece hiç uyuyamamışdım.

Şimdi 8 yaş bitti ve merhaba 9 yaş. Ne kadar çabuk geçti o kadar yıl. Onlar benim herşeyim.

TEYZENİZ SİZİ ÇOK SEVİYOR ÇOKKKKKKKKKKKK...

İYİ Kİ DOĞDUNUZ CANLARIM. HER YAŞINIZ BÖYLE GÜLÜCÜKLER İÇİNDE GEÇSİN...

24 yorum:

Unknown dedi ki...

aaa aşkolsun neden haber vermedin ablan doğummu yaptı hay allah neyse uğrarım ben şimdi ona:)

iyikide doğurmuş iyikide:)))

LoLa dedi ki...

ben hemen fotoğrafı görünce tıkladımama fotoyu kaldırmışısn ne tatlıydı ve simalarıda hiç değişmemiş :) allah analı babalı uzun hayırlı ömürler versin onları...
nice yıllara...

Adsız dedi ki...

rabbim nice uzuuun ve huzurlu yıllar nasip etsin yeğenlerine ,mutlu yıllar,sevgiler

beenmaya dedi ki...

hani foto yahu biz de göreydik nazar değmesin diye mi kaldırdın :))

günleri kutlu olsun ve herşey gönüllerince olsun umarım şeker tadında bir hayat yaşarlar tüm sevdikleriyle birlikte...

MyBiber dedi ki...

Canım, sağlıklı uzun bir ömür diliyorum ben de yeğenlerine... Benim oğlum da 9 yaşına girecek; 14 Şubat Sevgililer Gününde... :D
Sevgilerimle...

Lalegül dedi ki...

Günaydın Muhabbet Çiçeğim,
Demek yeğenlerin kova burcu..
Deha burcu deniliyor..
Gerçi ben bugün doğmuş bir kova tanıyorum, şimdilik pek deha gibi görünmesede hala umudumu kaybetmeden bekliyorum..
Gerçi çok kolay çözüyor herşeyi ama..
Şaka bir yana Allah uzun ömürler versin, yeğenlerinede sanada..
Selamlar..

Adsız dedi ki...

nice güzel yıllar olsun, yeğen sevgisi de çok farklı bir duygu canlarımız onlar...öptüm..

Primarima dedi ki...

Nice yaşlar kutlasınlar:) hep mutlu olsunlar inşallah...mutlu yaşlaar!

Adsız dedi ki...

zaman hızla akıp gidiyor. benim yeğenlerim de 13 ve 11 oldular inanılmaz geliyor bazen. hangi ara büyüdü bunlar diyorum bazen :)
yeğenlerinin doğum günü kutlu olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, tam 8 yıl önce o dediğin oldu ve yeğenlerim doğdu :))
Teşekkür ediyorum.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, teşekkür ediyorum. Evet önce çocukların küçüklük resimlerini koymuştum sonra vazgeçtim :))
Teşekkür ediyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, canım çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet yaa kaldırdım son anda resmi.
Teşekkür ediyoruz canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, canım ne kadar güzel bir günde doğmuş oğlun. EN güzel sevgililer günü hediyesi sana değilmi. Şimdiden kutluyalım. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, çok teşekkür ederim. Kova burcu benim canlarım evet. İyidir kova burcu :)
Sende çözersin umarım. Teşekkür ediyorum.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, evet yeğen sevgisibambaşka. Onlar canlarımız dediğin gibi. Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, teşekkür ediyorum canım. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, zaman su gibi geçip gidiyor önümüzden. Durdurmak ne mümkün. Kocaman oldular evet. Allah uzun ömür versin. Teşekkür ediyorum canım.

HAYAT dedi ki...

senin gibi bir teyzeleri olduğu için onlarda aynı şeyleri düşünüyor umarım.
bende teyze olmak istiyorum ama :)
güzel duygular hepsi
iyiki doğdular bütün yollar önlerinde açık olsun

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet düşünüyorlar. Onlarda bana çok düşkün.
İnşallah birgün sende teyze olursun canım. Teşekkür ediyoruz. Öptüm.

EBRU dedi ki...

Canım kardeşim sana bu güzel yazı için çok teşekkür ediyoruz. Ayrıca hediyen için de buradan tekrar teşekkür edip seni çok çok öpüyoruz. Yiğenlerin seni çokkkkk seviyor. İyi ki varsın. Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ablacım, Sizi çok seviyorum.İyi ki varsın. Ve iyiki bana böyle yeğenler verdin.Seni çok seviyorum canım ablam. Öpüyorum kocaman.

Mehtap dedi ki...

Canım, sağlıklı,hayırlı,uzun nice nice yaşlara.Doğum günleri kutlu olsun yeğenlerinin.Hayat boyu gülsünler inşaallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ederim canım. Amin diyorum bende. Öptüm.