10 Ocak 2009 Cumartesi

ZOR GEÇEN BİR HAFTA...

Merhabalar, bu hafta çok yoğun ve yorucu geçti benim için. İş yerinde nöbet haftam ve yazılı haftası olmasından dolayı çok yoruldum.
Hergün gün saydım diyebilirim :) Neyse ki bitti. Tekrar nöbetim 2,5 ay sonra. Ancak sıra geliyor.
Sabahları nöbetçi olduğum için 1 saat önce iş başı yapıyordum. Ama neyse ki tatlı bayan müdürümüzün evi bize yakın olduğundan dolayı sabah işe giderken beni de alıyordu.

Müdürümüzün bayan olmasından çok memnunum. Bizimle arkadaş gibi oluşu, anlayışlı olması çok iyi oluyor. Her sorunumuzu konuşabiliyoruz.
Kurucumuzda bayan ama o farklı :)

Yoğun geçen haftanın ardından bugün alışverişe çıktım. İndirimlerden yararlanayım dedim. Çizme aldım. Birde 3 kazak. Hepsinide içime sinerek aldım.

Şu sıralar iş yerimize gelen bol kalorili öğle yemeklerini çok kaçırdım sanki. Dikkat etmem lazım. Rejime giriyorum bu hafta :)
Maydanoz suyu zayıflatıyormuş. Deneyelim bakalım :)

KPSS çalışmaklarım buaralar çok aksadı. Ama yeniden sıklaştıracağım.
Şimdilik benden bu kadar. İyi hafta sonları herkese.
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

28 yorum:

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeğim,
alışverişin en kötü yanı bu değil mi?Aldığın gramı bile hemen farkediyorsun..Ben sana söylemiştim ama neyse..Maydanoz suyunda fazla güvenme derim..Yemiyeceksin formül bu..
HAYIRLI OLSUN CİCİLERİN..
İyi bak kendine..

özii dedi ki...

Cicilerini iyi günlerde kullanman dileğiyle...
Yazılılar bitmiş ohh süper ,ben daha cumaya yapıp , o gün okuyacağım :(

Unknown dedi ki...

bende aldım biliyormusun çiçeğim...

Adsız dedi ki...

çiçeğim bu notlar, yazılılar yüzünden ben de kaç gündür uykusuzum...
alışverişte içine sinmesi çok güzel...
bi bot da bana şart... burada kış ağır...

öptm cnm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, zaten çok kilo almadım. Belki 1 yada 2 kilo.Hala 36 beden giyiyorum çok şükür. Ama sadece dikkat etmem gerektiğini hissettim :)
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, bitti şükür yaaa. Sanada kolay gelsin canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sen neler aldın bakalım. Hiç demedin bişii. Neyse detayları alırım senden :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Flamecim, sende şu indirimlerden yararlan derim. Çok uygun fiyata aldım çizmeyi. Daha beklesem dahada düşecek ama ayak numaramı bulamıyorum çok geçe kalırsam. 36 numara uçup gidiyor tüm Adana'da :))

41 kitchen dedi ki...

canım geçmiş olsun diyeyim o zaman. Bu hafta da beni yazılı yapacaklar ama adına final diyorlar:D:D kpss arada bi durgunlaşıyor canım, ama sıkma canını bence böyle daha iyi yoksa çabuk sıkılır insan. öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, evet geçti bitti hafta :)
Finallerinde başarılar canım.
Kpss çalışmalarını toparlicam umarım. Bende öptüm canım.

Adsız dedi ki...

müdürünüzle iyi anlaşabiliyor olmanız ne güzel. şanslıymışsın. yeni cicilerini güle güle giy. maydanoz suyuna falan ben de güvenemiyorum. yedikten sonra ne faydası olacak ki? yemeyi kesebilirsen de zaten maydanoz suyuna gerek kalmaz ;)

Unknown dedi ki...

:)))ben kilo aldım çiçeğim:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet müdürümüzle iyi anlaşmamız çok güzel.
Teşekkür ediyorum.Canım zaten fazla kilom yok. Maydanoz suyu takviye. Ben 1 hafta dikkat etsem hemen veriyorum. Hala 36 bedenim nasıl olsa :)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bende cicik aldın sandım :))
Evet o gün konuştuğumuzda kilo aldığını söylemiştin. Veririz yaa ne olacak :)
Öpüldün canım.

HAYAT dedi ki...

annemle ablam her akşam yatmadan bir su bardağına bir tatlı kaşığı kadar sirke koyuyorlar oda zayıflatıyormuş ablamda gelişim varda annemde yok:)kilolar yerine oturmuş,ordan kalkması biraz zor:O
yoğun geçen bir haftanın hemen hafta sonu gelmesini isteriz ki dinlenelim,neyseki 2,5 ay sonra sıraymış :)

bensivas_guzeli dedi ki...

canim gule gule kulan aldigin kazaklari,ve cizmeni..crizden dolayi epey bi uzuluklar vardi,haberlerdende takip ediyorum,bir alana bir bedava,yok 600 tl lik alana bir ceptelefonu bedava:) millet sasirdi napacagini:)
ha bide su rejim konusunu bakalim basarabilcenmi:) herkes yarin baslicam der uzarda uzar:)) allahtan benim oyle bi sorunum yok:)

beenmaya dedi ki...

haftasonu için umarım iyi geçmiştirden başka birşey diyemeyeceğim ama iyi bir hafta diliyorum sana şimdiden :))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bence hiç fazlalığın yok tatlım bir süre daha erteleyebilirsin rejimi :)

bu arada eğer niyetlenirsen sakın sade içme maydonoz suyunu berbat tadı varda :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, her sabah uyandığında ılık suyun içine elma sirkesi koyuyorsun bir tatlı kaşığı. O çok iyi geliyormuş. Diyetisyen dedi bir arkadaşa.Benim çok ihtiyacım yokki. Ama işte sadece 1 hafta dikkat ederek ben 1-2 kilo veririm. Zaten 53 kiloyum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzelim, evet 1 alana 1 bedava kampanyası çok ama etiket arttırmışlar onlarda :)
Zayıflama işine gelince benim diyet bir hafta sürer. Diyet dediğim sadece dikkat ederim. Ve kilomu veririm. Kilom çok yok yani. Formumdayım :) Sadece 1-2 kilocuk :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, teşekkür ederim canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, sağol tatlım. İhtiyacım yok dimi :))
Haklısın valla. Maydanoz suyu iğrençmiş öyle diyorlar :)
Öpüldün.

Mehtap dedi ki...

canım geçmiş olsun yoğun iş tempondan dolayı.Alışveriş yapmak bana da terapi gibi gelir.eşimde söyler yeni birşeyler aldığımda ne kadar mutlu olduğum gözünden kaçmıyormuş.sende güle güle kullan.iyi günlerde.öpüyorum.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Evet alışveriş terapi gibi oluyor. Bende öpüyorum seni canım. Sevgiyle kal.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Aldıklarını iyi günlerde kullan:İ)

Primarima dedi ki...

Maydonoz suyu içmek niyetindeysen allah kolaylık versin ben kansızlık için içmeye kalkmışdım ama kokusu bile yetti aslaiçemedim evde kaçıdak delik aradım valla:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, teşekkür ederim canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet tadı iğrençmiş. Denememeye karar verdim:))
Zaten çok kilomda yok du :)))