25 Ocak 2009 Pazar

HAYATTA YAPTIĞIM 4'LER- MİM

Sevgili arkadaşım Gülcan beni mimlemiş. Biraz geç oldu özür diliyorum ve hemen cevaplamaya geçiyorum…

Yaptığım 4 iş;


**** Sabah işe gitmek
**** İş çıkışı derse gitmek
**** KPSS çalışmak
**** Akşamları bilgisayar başında azıcıkta olsa hasret gidermek (En güzeli de bu :) )

Defalarca izleyebileceğim 4 film;

**** New York’ta Bir Sonbahar
**** Melekler Şehri
**** Pretty Woman
**** Babam ve Oğlum

Yaşadığım 4 yer;

**** Adana
**** Mersin

İzlediğim 4 Tv programı;


**** Komedi Dükkânı
****Çok güzel Hareketler Bunlar
****Beyaz Show
****Var mısın Yok musun?

Tatil için gittiğim 4 yer;

**** Mersin
**** Ankara

En sevdiğim 4 yemek;

**** Adana Kebap :)
**** İçli Köfte
**** Sarımsaklı Köfte
**** Tavuk

Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer;

**** Sevdiğimin yanında
**** Sessiz sakin deniz kenarında bir evde
**** Şömine başında, dışarıda kar elimde kahvem ve kitabım bir dağ evinde

Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer;

**** Sevdiğimin yanağına :)
**** Okyanusa

Bende sevgili arkadaşımız Flame'yi ve Sude-Buse'nin annesini mimliyorum. Kolay gelsin size...
Sude ve Buse'nin tatlı annesi Cemile MUTLU YILLAR ARKADAŞIM. İYİ Kİ DOĞDUNNN :)

20 yorum:

Adsız dedi ki...

sevdiğinin yanağına demek :) bende kirpiğine :) romantikiz biz bea yahu, öptümmm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, evet çok romantiğizzz :))
Biz kızlar genelde böyleyiz zaten. Değilmi :)
Bende öptüm canım.

Unknown dedi ki...

ÖZLEM DOLU ROMANTİK:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bir ahhh çeksem anlarsın dimi :))

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim, ne kadar güzel bir yazı olmuş..İnanmayacaksın verdiğin cevaplar aşağı yukarı benimde vereceğim ceveplar olmuş..
Muhabbetle kal sevgili arkadaşım..
İyi tatiller bu arada..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, merhaba. Demek cevaplarımız benzer. Ne güzel.
Bana tatil yok canım. Sömestirdede çalışıyoruzz :(
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

anlamam mı:)

beenmaya dedi ki...

bak şimdi bende de vardı bu mim ve unutmuştum hatırlattın bana iyi oldu :))

Adsız dedi ki...

vakit ayırıp cevapladığın için çok teşekkür ederim... ayrıca içli köfte benim de favorilerimden biri :)

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

delisin kızım sen ::):):) bir yanıma gelmediğin kaldı be yavvv :):):) sağol cnm benim çokkkk çokkkk sağol güzelimmmm bütün güzelliklerde hep beraber buluşmak dileğiyle cnm uzun uzun yıllarda...

en kısa zamanda cvplayacağım tatlım..öpüyorum kocaman kocaman...

HAYAT dedi ki...

çiçeğim bütün 4*4 lerin senin olsun:)
öptüm seni

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, anladın demek :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, beklyoruz o zaman seninde 4 lerini :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım,ben teşekkür ederim asıl böyle keyifli bir konuda beni mimlediğin için. İçli köfte nefiss dimi:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, seni mutlu ettiysem ne mutlu bana :))
Keşke yanınada gelebilseydim:)
İnşallah birgün tüm güzellikleri paylaşacağımız bir ortamda biraraya geliriz. Çok öptüm sizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım,sağol canım benim. Bende çok öptüm.

Mehtap dedi ki...

Çok güzel cevaplar canım.Yalnız Adana-Mersin arasında sınırlı kalmışsın.Biraz çık dolaş memleketimizi.Mesela buraya Ankara'ya da bekleriz.Öpüyorum kocaman.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet fazla gezme şansım olmadı. üniversiteyide masterıda adanada yapınca hep bağlı kaldım. Ankara'ya gezmeye gittim. Birgün sanad auğrarım inşallah.
Bende öptüm çok.

Primarima dedi ki...

Melekler şehri eşiminde çok ama çok sevdiği bir filmdir.Oysa o kadar romantik bi adamda değil ama :)
var demekki bişey bu filmde...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, bende çok seviyorum o filmi. Banada romantik geliyor. Çok fedakar bir erkek :)))