4 Ocak 2009 Pazar

MİM VE SORULAR

Merhabalarrrr.Yine bir mimle karşınızdayım. Sevgili arkadaşım Gülcan beni mimlemiş. Ve bana toplam 20 soru sormuş. Bayağı birdüşündüm :) Ve cevapladım.

1. En sevdiğiniz kelime nedir? –Aşkım :)

2. En nefret ettiğiniz kelime nedir? - Sanane

3. Sizi ne heyecanlandırır? -Uzaklardan hasretle beklenen kişinin aniden çıkıp gelmesi ve hiç ummadığım anda alacağım bir evlenme teklifi

4. Heyecanınızı ne öldürür? - İlgisizlik

5. En sevdiğiniz ses nedir? – Dalga sesi

6. Nefret ettiğiniz ses nedir? – Cakkıdı cakkıdı sakız sesi :)

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? – Ütücü (Ütü yapmaktan hoşlanmam :))

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? –Enstrümantal bir alet çalmak
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? – Yine kendim olmak isterdim

10. Nerede yaşamak isterdiniz? – Yine Adana’da

11. En önemli kusurunuz nedir? – İnsanlara çok fazla güvenmek.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? – Çok iştahlı olmam :) Sanırım birazda pis boğazım :)

13. Kahramanınız kim? – Annem

14. En çok kullandığınız küfür nedir? – Küfür etmem hiç ( İçimden çok sayarım bazen ama :))

15. Şu anki ruh haliniz nasıl? –Özlem doluyum

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? -''Aslında hiçbirşey iyi veya kötü değildir. Herşey bizim onlar hakkında ne düşündüğümüze bağlıdır."

17. Mutluluk rüyanız nedir? – Ailem

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir? – Sevgisizlik+ihanet+yalan+yalnızlık

19. Nasıl ölmek istersiniz? - Kimseye muhtaç olmadan ilerde torunlarımı gördükten sonra hiç acı çekmeden sessizce uykuda ölmek isterdim.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz? – Cennete hoş geldin...

Şimdi bende Flame'ye soruyorum aynı soruları. Kolay gelsin.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

ah canım benim başım üstüne....

Lalegül dedi ki...

Muhabbet Çiçeğim bende cevaplayacağım..içimden geldi..

1. En sevdiğiniz kelime nedir? –Gülüm :)

2. En nefret ettiğiniz kelime nedir? - Aptal

3. Sizi ne heyecanlandırır? -Bir telefon, bir çiçek ve özlediğim birini aniden görmek..

4. Heyecanınızı ne öldürür? - İlgisizlik

5. En sevdiğiniz ses nedir? – Dalga sesi, sevdiğim şarkılar

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
– Korna, telefon alarmı:)

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
– Ütücü banada uyar
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
–resim yapmak
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
– Özel biri yok ama, bir sentez yapardım belki..Güzel+akıllı+iyi huylu

10. Nerede yaşamak isterdiniz? – deniz kenarında bir kasaba, isim önemli değil

11. En önemli kusurunuz nedir?
– Bazan çok dobra olmam

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
– Çok alışveriş yapmam.
13. Kahramanınız kim?
– Babam
14. En çok kullandığınız küfür nedir?
– çok kötü biliyorum ama, içimden olmak koşuluyla, gerizekalı
15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
Karışık

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
-
İmkansız diye bir şey yoktur veya her iyinin kötü ve her kötünün iyi bir yanı vardır.
En önemlisi ne yaparsanız yapın , hayat bildiği gibi akar..
17. Mutluluk rüyanız nedir?
– sakin ve huzurlu bir yaşam
18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
– Sevgisizlik+yalnızlık

19. Nasıl ölmek istersiniz? - Sessiz ve hızlı.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz? –
Artık dinlenebilirsin..
Kusura bakma uzun oldu ama..

Primarima dedi ki...

Sakız sesi! evet bende fena halde uyuz olurum.

Mehtap dedi ki...

Cevaplarını keyifle okudum.Çok içten, hoş cevaplar.Bende buna benzer cevaplar verirdim herhalde.Çok beğendim.umarım hayat sana her arzunu sunar.sevgiyle kal canım.öpüyorum.

41 kitchen dedi ki...

''Aslında hiçbirşey iyi veya kötü değildir. Herşey bizim onlar hakkında ne düşündüğümüze bağlıdır." ne güzel bi sözmüş bu. tuttum bir de keyifle okuduuum;)

Adsız dedi ki...

sakız sesiii ıyyy öldüresim gelir öyle çiğneyenler :)) ve sanane nefret edilmeyecek gibi bi laf değil

böyle şeylerle birbirlerimizi daha iyi tanıyor ve yaşadıklarımızı birbimizin blogundan okurken konuyla gerçekten bütünleşebiliyoruz. vakit ayırıp ta tek tek hepsini cevapladığın için teşekkür ederim blog arkadaşım.

Unknown dedi ki...

cevaplar muhabbetçe olmuş tamda...

Funda dedi ki...

Cevaplar süper :))
Bende içimden cevapladım hepsini :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Flamecim, bekliyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, cevapladığın için çok teşekkürler. Çok hoş olmuş canım. Benzer huylarımız çok :)
Sevgiyle kal...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sakız sesinden nefret ötesi nefret ediyorum :)) Hele de patlatırlarsa benim suratlarına patlatasım geliyor:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, seninde aynı cevapları verebilecek olman çok iyi anlaşabileceğimizin göstergesi. Teşekkür ederim arkadaşım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc, canım hayat felsefem hoş dimi:)
Teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, bu mimi cevaplamak çok keyifliydi. Asıl ben teşekkür ederim. Sakız sesinde ortağız demek :))
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, teşekkür ederim canım arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, içinden cevaplamak yerine yazsaydın keşke. Bak merak ediyorum mutlaka yaz sende olurmu. Sevgiyle kal.

Funda dedi ki...

Tamam canım bende bigün kendi kendimi mim'leyince yazarım :)))
benim diğer blog arkadaşlarımda mim yok şimdilik :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, tamam tatlım. Bundan sonra ilk mimimde seni mimlicem :)
Sevgiylekal canım.

Funda dedi ki...

:)))
Zor olmasın ama :P :)
Sevgiler benden,