3 Ocak 2009 Cumartesi

10 HİT PARÇAM- MİM

Canım arkadaşım tatlı ikizlerimiz Sude ve Buse'nin annesi ve canım arkadaşım Mehtap'cım beni mimlemiş.
Bugünlerde dinlediğim 10 hit parçamız neymiş acaba. Sürekli dilimizde olsada öyle pat diye sorulunca aklıma gelmedi birden :))
Evet düşünelim bakalım...

Türkçe


1-Ayla Dikmen - Anlamazdın
2-Semiramis Pekkan - Bana Yalan Söylediler

3-
Toygar Işıklı - Kalbimdeki Sancı (Dudaktan kalbe)

4-
Gökhan Türkmen - Büyük İnsan

5-Sevda- Annem Gibi

6-
Sezen Aksu-Hoşgeldin

7-
Gökhan Türkmen- Çareler Çaresiz

8-
Badem- Sensiz Kalacak Bu şehir

9-
Zuhal Olcay-Kalbim Uzaklarda Biryerlerde

10-
Ebru Gündeş- Kızıl Mavi


Yabancı


1-
Toni Braxton-spanish guitar

2-
Spice Girls- Viva Forever

3-
Notting Hill-From Your Heart
4-
Celine Dion- My Love

5-
Savage Garden- Truly madly deeply

6-
Shakira-Underneath your clothes

7-
Jennifer Rush-The power of love

8-
98 Degrees-I Do (Cherish You)
9-Celine Dion - Alone
10-
Marc Anthony- I need you

Bende
Aquamarine'mi mimliyorum. Nelermiş hit parçaları acabaaa :)

22 yorum:

Adsız dedi ki...

celine dion şarkılarına bayılıyorum ve underneath your clothes benim de favorilerimden biridir. ben yazarken aklıma gelmemişti...

Mehtap dedi ki...

Aşkolsun muhabbet çiçeğim bende hatırlarsan bu konuda seni mimlemiştim.Notunu kırayım mı şimdi senin.şaka tabii.Neyse benim vermiş olduğum miminde cevabı gelmiş oluyor.sevgiler.Yalnız gökhan Türkmen'i dinlememiştim bu şarkılarıda dinleyeyim zaten senin bloğundaki fon müziklerine bayılıyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, bende çok seviyorum Celine Dion'u.Underneath your clothes şarkısıda çok güzel.İnsan unutuyor işte :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim yaa çok özür dilerim. Nasılda atladım. Yani unuttum. Halbuki önce sen mimlemiştin beni dimi :( Yaa çok özür çok. Hemen ekledim canım benim. Affettinmi :) Bloguma koyduğum şarkıları beğenmene sevindim canım.
Öpüyorum kocaman.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
çok güzel şarklılar gerçekten..
Çok beğendim çoğunu..Bazılarını dinlememiştim, dinledim..
Eline sağlık..

aquamarine dedi ki...

canım mimi mi aldım saol yazıcam en kısa zmnda :)
bu arada bu blogunda çalan gökhan türkmen şarkısını ilk kez dinliyorum burdan çok güzelmiş:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, beğenmene sevindim canım şarkılarımı. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, canım bekliyorum mim cevabını. Sevgiler tatlım.

41 kitchen dedi ki...

sevda annem gibiyi yazmayı unutmuşum bnde bak:D çok güzel seçimler canım.

Funda dedi ki...

Çoğu paraçalarımız aynı çıktı :)
Ben fazla yabancı dinlemiyorum aslında yani bu aralar :)
Ama türkçe parçaların çoğu benim tarzım diyebilirim :)

Mehtap dedi ki...

Şakaydı zaten tatlım.Önemli olan cevaplamış olman.Dinlediğin müzikler benim için de önemliydi.Seni seviyorum canım.Bu günlerde pek arkadaşları ziyarete fırsat bulamıyorum canım bunu da belirtmek istiyorum.Yoğunluktan dolayı.sevgiyle kal tatlım.çok öpüyorum seni.

Unknown dedi ki...

kızıl mavi tamamdır...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc, canım annem gibi şarkısı çok güzel değilmi...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, zevklerimiz aynı demekki şarkılarda. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, aynen bend eçok yoğunum. Hele ki bu hafta iş yerinde nöbetçiyim. Zor bir hafta olacak benim için. Sevgiyle ka canım. bende seni seviyorum canım arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bencede kızıl mavi tamamdır :)

Ferhanca dedi ki...

Harika şarkılar.
Nilüfer den bir şarkıda ekle:))
sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, haklısın canımm yaa nilüferi nasıl unuttumm bennnn.
Sevgiyle kal canım.

Nazan Apaydın Demir dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
Eski şarkılarda güzeldir..Zeki Müren'den mesela..Erol Evgin, ne bileyim Ayna'dan.
Yabancı şarkılarda iyidir tabiki..Aslında müziğin dili evrenseldir..Ve hepsi hitap eder bir duygumuza..Ama en çok hüznümüze eşlik eder şarkılar ve bu acıların daha önce başkaları tarafından da yaşandığını gösterir bir çoğunun her dilde çok sevilmesi..
Yüreğine sağlık..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Narçiçeği, merhaba.Evet dediğin gibi evrenseldir. Hertür müzik dinlerim bende. Seviyorum bana yaşattığı duyguları. Kimi zaman uzaklara gidiyorum, kimi zaman geleceğe, kimi zaman geçmişe. Ahh bu şarkılar ahh :)
Sevgiyle kal.

bensivas_guzeli dedi ki...

turk sarkilarin listendekilerin cogu benim listemdde var :) ama yabanci pek sevmedigimden onlara yorum yapamicam..ama sarkilar super..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzelim, listemdekilerin seninde favorinlerin olması ne güzel. Aynı tarz seviyoruz o zaman. Sevgiyle kal.