28 Ocak 2009 Çarşamba

VAZGEÇİLMEZİMSİN SEN...

İnsanın içine işleyen bir ayaza ev sahipliği yapan kış sabahında, seni düşündüğümde içime yayılan sıcaklığın, dışarıdaki iki metre karı bile eritebileceğini düşünüyorsam...

Uykudan yüzümde mutlu bir gülümseme ile kalkıp benimle birlikte uyanan güne senin adını veriyorsam...

Evimin bütün duvarlarında senin yüzünü görüp, bana baktığını hissediyorsam...

Ve bu beni her gün hep aynı şekilde heyecanlandırıyorsa...

İçtiğim çayın şekeri, kahvaltımın her lokması sen oluyorsan...

Sokakta bana bakan her insan, yüzümdeki tarifsiz sevinci görüp hayrete düşüyorsa...

Sevdiğin şarkıyı defalarca başa alıp bıkmadan defalarca dinleyebiliyorsam...
O şarkının her sözüne seninle ilgili ayrı bir anlam yüklüyorsam...

Yüzlerce kişinin arasında bile kadehimi sadece senin şerefine kaldırıyorsam...
Başımı döndüren şeyin aslında içki değil, sana olan aşkım olduğunu biliyorsam...

Yorucu bir günün sonunda ufacık bir sözünle, bir gülüşünle uzun bir tatilden dönmüş gibi enerji doluyorsam...

Ve o enerjiyle hiç uyumadan günlerce çalışabileceğimi duyumsuyorsam...

Gün boyu saatleri, dakikaları sayıp 'Neden geçmiyor bunlar' diye hayıflanıyorsam...

Hep döneceğin günü ve buluşacağımız anı bekliyorsam...

Kitap okurken seni düşünmekten kendimi alamayıp aynı satırı defalarca tekrar ediyorsam...

Sonra sana bunu anlattığımda birlikte ne kadar güleceğimizi düşünüp keyifleniyorsam...
Seninle ilgili planlar yapıyorsam geleceğe dair...
Sadece varsayımlara dayalı olsa bile o planları mükemmelleştirmek için her ayrıntının üzerinde dakikalarca düşünüyorsam...

İzlediğim filmdeki başrol oyuncularının yerine kendimizi koyup 'Biz olsaydık böyle yapardık' diyorsam...

Yüzyıllardır sevgililerin kullandıkları klasik sözcüklerin benim duygularımı anlatmaya yetmediğini fark ediyorsam...

Yine de bunları söylemekten hiç ama hiç bıkmıyorsam...

Aşkımın coşkusunu sana yansıttığımda senin de bana aynı coşkuyla karşılık vereceğini biliyorsam...

Kahkahanın en güzelini seninle atacağımı, yemeğin en güzelini seninle yiyeceğimi, içkinin en keyiflisini seninle içeceğimi düşünüyorsam...

'Hayatının en anlamlı şeyi ne' diye sorduklarında tereddüt bile etmeden senin adını verebiliyorsam...

Sen benim için vazgeçilmez olmuşsun demektir...

26 yorum:

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
çok ama çok güzel bir yazı olmuş bence..O kadar sevilmek çok güzel olmalı..
Bir şeyi merak ettim, resim senin mi?
Selamlar, sevgiler..

Lalegül dedi ki...

Arkadaşım netim sorunlu..Umarım kaydedilmiştir yorumum..
Selamlar yeniden..

beenmaya dedi ki...

vazgeçilmez olması bir kenara varlığını bilmek bile güzel olmalı :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, beğenmene sevindim canım.Evet sevilmek çok güzel. Resim bana ait değil. Ama keşke ben yazabilseydim kumsala o sözü. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, evet canım yorumun geldi. Sevgiler :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet varlığını bilmek, özlemek bile güzel :)

Ferhanca dedi ki...

Canım benim bu ne missing:))her yeri sarmış sen çok missing olmuşsun gelsin gayri:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, o missing hayatımın heryerinde şuan :))
Bencede gelse artık dimi. Ama beklemesi bile güzel:)

HAYAT dedi ki...

aşk bir kıvılcım gibi doğar içine
gözlerde başlayan heycan
yüreğinin her tarafına yayılır
hastalık gibidir bazen
kolay kurtulamazsın ondan
saatleri sayarsınız
ardından günleri
sonra aylar dolanır
dilinizden düşmek bilmez
bi heycandır bu
aşkda böyle değil midir?
bunu hissetmek, yaşamak,paylaşmak
gerekir.
yıllar geçer üstünden
işte yaşananların hepsi o zaman güzel gelir.bir aynadan yansır yüreğinize.
aşkı doyasıya sevdiğinle beraber yıllarca yaşamanı diliyorum.
çünkü aşık olmak, sevmek bambaşka bir büyü.
çiçeğiniz hiç solmasın
sevgiler.....

Unknown dedi ki...

ah aşk ah sen nelere kadirsin,çok güzeldi,çiçeğim....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, ne güzel bir şiirle yer vermişsin yorumuna. Teşekkür ediyorm canım.Sevmek bambaşka bir büyü katılıyorum. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet aşk nelere kadir dimi :)))
Beğenmene sevindim canım. Öpüldün.

mercumek tanesi dedi ki...

Ne güzel bir yazıymış.
Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mercumek tanesi, merhaba. Hoşgeldin. Bencedegüzel yazmış değilmi. Sevgiler.

bensivas_guzeli dedi ki...

ah ahhhhhhhhhhh cektim icimden muhabbet cicegi ya:)) keske keske o duygulari biliyorum yasadim,ama yine yasamak istiyorummm:) cok sevilmek ve cok sevmek ne guzel bisey yaaa,allah sevenleri ayirmasin..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzelim, yine yaşarsın inşallah canım .Aşk güzel şey. Acısıda var bazen ama yinede yaşamaya değer. Çok öptüm.

Mehtap dedi ki...

Ne güzel duygular bunlar.Eğer bütün bunları hissediyorsan sen aşıksın, aşıksın, aşıksın arkadaaaş.(şarkı sözü hatırlarsın) sevgiler canım.herşey gönlünce olsun.öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, aşıkmıyım dersin :))))))))
Evet öyleyim.Şarkı sözünü hatırladım evet. İnşallah herşey iyi gider ve hayal kırıklığına uğramam canım. Öpüyorum bende.

Mehtap dedi ki...

canım Allah bozmasın.Allah nazarlardan esirgesin.Dualarını esirgeme Allahtan.Herşey gönlünce olsun.sevgiyle kal canım.öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, inşallah canım benim. Sağol. Dualarımı hiç esirgemiyorum zaten. Bende öptüm canım. Sevgiyle kal sende.

Primarima dedi ki...

Yine harika yazmışsın:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum,beğenmene sevindim canım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

seni böyle görmek ne güzel,ama gerçekten sen müthis bir aşk yasıyorsun :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, diliyorum ki beni hep böyle görürsünüz :))

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim allah aşkınızı bozmasın,tez vakitte kavuştursun canım:))Öptüm seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, amin canım aminnnn :)
Bende öptüm seni canım.