8 Ocak 2009 Perşembe

BEN KİMİM?

Candan Erçetin’in bu şarkısını yeni dinledim daha. Bu yılının ilk aylarında vizyona girecek olan “Gölgesizler” filminin şarkısıymış. Çok cahil kaldım şu sıralar :))) Şarkıyı beğendim. Fon müziğim yaptım. Bakalım siz beğenecekmisiniz???

BEN KİMİM
AZ MIYIM ÇOK MUYUM
VAR MIYIM YOK MUYUM
BEN NEYİM
MASAL MIYIM GERÇEK MİYİM
KAÇ MIYIM GÖÇ MÜYÜM
HİÇ MİYİM SUÇ MUYUM
BEN KİMİM
İBRET MİYİM CİNNET MİYİM
HİÇLİKLER İÇİNDE KANAYAN YÜREK
YOKLUKLAR İÇİNDE SAVAŞAN BEDEN
BOŞLUKLAR İÇİNDE KARIŞAN ZİHİN
GÜÇLÜKLER İÇİNDE DEĞİL MİYİM
YOKSA…
YOKSA…
HER İHANETE AKIL ERDİREN
HER CEHALETE KILIF UYDURAN
HER ESARETE FİYAT BİÇTİREN
SEN DEĞİL DE BEN MİYİM?
GEÇİMSİZİM BU GÜNLERDE
KİMSESİZİM BU YERLERDE
DEĞERSİZİM BU ELLERDE
ÇARESİZİM DOĞDUĞUM YERDE
GÖLGESİZİM HER GÜN HER YERDE
SES MİYİM SUS MUYUM
SİS MİYİM PUS MUYUM
BEN NEYİM
DEHA MIYIM HEBA MIYIM
AK MIYIM PAK MIYIMAL MIYIM SAT MIYIM
BEN KİMİM
YARAR MIYIM ZİYAN MIYIM
YALANLAR İÇİNDE DOĞRUYU BULAN
CAYANLAR İÇİNDE SÖZÜNDE DURAN
SATANLAR İÇİNDE AYAK DİREYEN
YANANLAR İÇİNDE DEĞİL MİYİM
HER ADALETE DUVAR ÖRDÜREN
HER CESARETE KİLİT VURDURAN
HER ASALETE BOYUN EĞDİREN
SEN DEĞİL DE BEN MİYİM
GEÇİMSİZİM BU GÜNLERDE
KİMSESİZİM BU YERLERDE
DEĞERSİZİM BU ELLERDE
ÇARESİZİM DOĞDUĞUM YERDE
GÖLGESİZİM HER GÜN HER YERDE
Söz- Müzik: Candan Erçetin

28 yorum:

Adsız dedi ki...

bana daha önce dinlediğim bi melodiyi anımsattım, güzel ama

neseileberaber dedi ki...

yeni yılın kutlu olsun canım. herşey gönlünce olur inş.
bu arada sen den daha cahilleri de var. Mesela BEN :)
öpüyorum.

41 kitchen dedi ki...

canımmm ben daha önce dinledim bunu çok da severim koyacaktım bu aralar bloga bi baktım burda var o zaman yorum yapayım dedim:Pp candan erçetin çok başarılı bence, şarkının da sözleri çok güzel.BEn en çok şunu sevdim;
ÇARESİZİM DOĞDUĞUM YERDE! =) öpüyorum canım

Unknown dedi ki...

çok güzelmişşş sözleri dur bir de dinliyeyim...........

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

aaa candan erçetinci olarak çok dinledim bu parçasını :) çok güzeldir zaten candan söylüyorsa kötü parça yoktur :)

özii dedi ki...

Candan olması yeter zaten ...Çok güzel

Funda dedi ki...

Sözleri çok güzel. Müziği bana da yabancı gelmedi nedense.
Teşekkürler paylaşımın için :)
Sevgiler,

bensivas_guzeli dedi ki...

cok beyendim, degisik olmus ..ama candan a uymus bu parca bence..ben beyendim;)

zuzuların annesi dedi ki...

Çoooook güzel gerçektende,herkes bir şeyler bulabilir kendice...

Adsız dedi ki...

canım ben de çok cahilim şu sıralar. ne oluyo bitiyo hep geriden takip ediyorum. bu şarkıyı da şimdi senin sayende ilk kez dinledim. sözlerden çok müziğe bayıldım. güzel bi şarkı... beğendim :)

Primarima dedi ki...

Bİ KERE KADIN KALİTELİ MÜZİK YAPIYOR EE SESDE GÜZEL, SÖZLER DE Bİ O KADAR MANALI OLUNCA ,NASIL DİNLENMEZ Kİ?SAĞOL CANIM SAYENDE BİR KERE DAHA BİLDİK KIYMETİNİ BU ŞARKININ.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, bencede güzel dimi ama :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, sanada iyi yıllar tatlım. Demek sende bilmiyordun şarkıyı:) Tek ben değilmişim demek:)
Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, demekki kalplerimiz bir canım. Demek sende koyacaktın bu şarkıyı :)
Güzel şarkı dimi :)
Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, beğenmene sevindim canım arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, katılıyorum. Candan söylüyorsa tatrtışılmaz zaten. Öpüldünüz canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, evet canım Candan Erçetin olması yeter. Gözüm kapalı alırım cdsini.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, beğenmene sevindim canım. Önceden dinlemişsin demek yabancı gelmediyse. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzelim,beğenmene sevindim canım.Candan'a bencede uymuş.Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, haklısın çok yönlü bir şarkı.Herkes kkendine birşey alabilir bu şarkıdan.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım,sende bendensin demek :))
İyi oldu desene şarkıyı paylaşmam. Bencede müziği çok güzel. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet Candan Erçetin çok kaliteli müzik yapıyor. Sözler ve müzikte süper zaten. Sevgiyle kal canım.

Mehtap dedi ki...

Bu bayanı bende çok beğeniyorum.çok hoş bir şarkı gerçekten.sende çok zevklisin tatlım.sevgiler.

beenmaya dedi ki...

ee candan yapmışsa güzeldir tabi :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, ssanırım Candan'nın sesini beğenmeyen yok. Seninde zevkin çok güzel canım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, dimi ama :)) Tartışılmaz bile.

Lalegül dedi ki...

Kim olduğumuz çok da önemli değil..
Gökkubbe altında nefes alan bir süreliğine, bir insan işte..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, kim olduğumuz bana göre önemli. Önce insan kendini tanımalı. Yoksa başkalarının seni anlamasını ve tanımasını nasıl beklerki insan kendi kimliğini bilmiyorsa.
Sevgiyle kal.