15 Ocak 2009 Perşembe

KİTAP FUARI...

Merhabalar herkese , bu haftam bayağı yoğun geçiyor.
Adana'da yapılan 2. Çukurova kitap fuarına götürdüm öğrencilerimi.
Çok gezdik ve çok yorulduk. Bayağı kalabalıktı. Okullar hep öğrencilerini getirmişler. İyi ki de getirdim öğrencilerimi dedim.
Çeşitli yazarların imza günleri var fuarda. Gittiğimiz gün Muzaffer İzgü'nün imza günüydü.
Bayağı bir ezdikten sonra canım yeğenlerime kitap aldım. Bizim afacanlardan biri çok seviyor kitap okumayı. Annelerine ve teyzelerine çekmişler yani bana :) Biride pek sevmiyor ama onuda alıştıracağız inşallah. Biraz önce tlf açtım. Bayağı bir konuştuk. Soruyorlar teyzecim aldığın kitapların isimleri ne diye. Umarım beğenirler. İşte aldığım kitaplar. ''Çocuk Kalbi'' ve ''Dedemin Denizaltısı''.
Kendimede bol bol KPSS testi aldım :))
Kitap almadım başka o an elim çok doldu ve dönmemiz gerekiyordu. Ama yine gideceğim yarın fuara diğer öğrenci grubumla. O zaman alacağım.

Kitap okumayı çok seviyorum. Mutlaka her gece yatmadan okurum. Yazın zaten sürekli okurum elimden düşmez kitaplarım.

Şimdi ders çalışmalıyım. Birsürü test aldım dimi ama çözmek lazım :)

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

18 yorum:

beenmaya dedi ki...

tüyap fuarlarını özledim şimdi :))

Adsız dedi ki...

bende öğretmenim nerelerde diyorum :)
Ne güzel bir etkinlik olmuş fuara gitmeniz..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, çok güzel oluyor tüyap fuarları evet. Ben birsürü şey aldım, gezdim :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, yoğunum bu hafta. Okulun kapanıyor olması etkinlikler falan yoruldum. Üstelik bu hafta cumartesi nöbetçiyim :(
Sevgiler canım.

Unknown dedi ki...

ama bana almamışsın:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim alırım tatlım almammı. Sen gel bir buralara:)

Primarima dedi ki...

Nasıl özendim ama nasıl anlatamam.Kitap fuarı denılınce akan sular duruyor çok ıstıyorum gitmezk gezmek ama hıc nasıp olmuyor.Neden dersen istanbulda hep benden çoook uzaklara kuruluyor bu fuarlar velhasıl gitmek bana mümkün olmuyor.Şimdi sen anlatınca içim çekdi yine milyonlarca kitap ve onların kokusu aman allahım:)insan oraya bi dolu para ile gitse yine bitirir o paraları herhalde:):)

Lalegül dedi ki...

Muhabbet Çiçeğim,
bir yorum yazdım ama sanki bir sorun çıktı gibi..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, yaa çok haklısın o kitap kokusunu bende çok severim. Kesinlikle insan çok parayla gitse bile bitirir :))
Ben kitapçıya girdimmi kendimi unuturum. Hepsini alasım gelir:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm,bana başka yorumun gelmedi canım.

bensivas_guzeli dedi ki...

ne guzel canim ya kitap okuyup,bilgini gelistirmek,bende okuyordum bi ara,ama zaman olmuyor,aslinda kendi elimizde bir saat tv izliceme yarim saat izleyip kitaba zaman ayirabilirim:)

Adsız dedi ki...

kalplerimiz ne kadar da birmiş , geçende de oldu şimdi de aynı zamanda gülcana yorum bırakmışız..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sivas güzelim, evet kitap okumayı çok seviyorum. Okurken kedimi başka diyarlarda buluyorum.En iyi stres atma ilacı sanırım. Sende az tv izle acıcık kitap oku:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, evet yaa gördüm.Kalplerimiz bir :))

Mehtap dedi ki...

Çiçeğim, kitap okumayı bende çok seviyorum ve deli gibi kitap almak istiyorum.Evde de henüz okunmamış kitaplarımız var.Eşimde bazen evdekileri bitirip öyle alalım diyor.gerçekten de doğru.çünkü yenisini alınca bu sefer evdekiler bekleme de oluyor.Fuarda olsaydım herhalde bende çok zor ayrılırdım.sevgiler canım.öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ne zaman bi kitapçıya girsem yanımda "hadi hadi" diyen biri de yoksa saatlerce çıkamam. bayılıyorum kitapları incelemeye evirip çevirmeye. o fuarda ben de olsaydım kendimi kaybederdim oralarda kesin :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, aynen canım. Evde okunmamış kitaplar var ama ben doyamıyorum kitap almaya :))
Sanırım bu bir bağımlılık. Ama iyi bir bağımlılık.Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, aynen. Yanımda biri hadi hadi dedimi çileden çıkıyorum. Bakamıyorum rahat rahat kitaplara. En iyisi tek gitmek kitapçıya. O zaman rahat rahat inceliyorum :)