1 Şubat 2009 Pazar

5. CÜMLE MİMİMİZ

Merhabalar, sevgili arkadaşım Gülcan'cım beni mimlemiş. Teşekkür ediyorum canım. Kitap okumayı çok seven biri olarak zevkle yazıyorum.

1-Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.

^^ Evet aldım. Başucumda duran V.C Andrews'in kitabı ÇATI. Güzel bir kitap ama yoğunluktan ancak 1-2 sayfa okuyabiliyorum. Sonrasına göz kapaklarım izin vermiyor :))^^

2. 161. sayfayı açın.

^^Evet açtım :)^^

3. 5. cümleyi okuyun.

^^ Okudum :) ^^

4. Blog sayfasına yazın.

'' Kilitli kapımızın dışında neşeli bir yaşamı sürmekte olduğunu öğrenmek umutlandırmıştı bizi.''

5. En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin. Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.

^^Kitap yatağımın başucumdaydı. ^^

6. 5 blog arkadaşınıza yollayın.

Eğer cevaplamadılarsa Sevgili arkadaşlarım;

* Elçincim

* Lolacım

* Ferhancım

* Aquamarine

* Hayatcım

sizleri mimliyorum.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

bende bu kitabı okuduydum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, güzel kitap dimi. Ama işte zaman bulup bitiremedim birtürlü. Bu arada diğer yorumunu yayınlamadım mail adresin var diye. Sana mail attım. Öpüldün canım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu 5.cümle mimi bazan çok anlamsız cümlelere denk geliyor ama senin kitabının cümlesi anlamlı olmuş....

HAYAT dedi ki...

çiçeğim mimini yazıcam:)tşk ederim

Mehtap dedi ki...

Canım bende bu mimi birçok kişi yazdı diye kimseye göndermemiştim.seninde yazdığını düşünmüştüm.Senin kitaptan da çok güzel anlamlı bir cümle çıkmış gerçekten.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, evet haklısın. Kitabı açarken anlamsız olmasın diye dua ettim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, bekliyorum canım mime cevabını.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet neyse ki anlamlı çıktı :)
Önceden cevaplamamıştım bende. Öptüm canım.

beenmaya dedi ki...

daha önceden 56.sayfa diye hatırlıyorum bu mimi ben. sayfa değişmiş ve yeniden başlamış sanırım :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet yaa 56. sayfa diye hatırlıyorumn bende :))

Adsız dedi ki...

saol canım yine ayırıp cevapladığın için. sen çok yoğun olduğundan sana uğraştırıcı mim yollamamaya çalışıyorum aslında :) bu çok kolaydı o yüzden sana da pasladım. ;) sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, büyük bir zevkti canım. Teşekkür ediyorum. Öpüyorum seni canım. Sevgiler.