20 Şubat 2009 Cuma

YORUCU AMA EĞLENCELİ BİR HAFTA


Merhabalar, bir hafta sonuna daha girmekteyiz. Bu haftam yine herzaman ki gibi yoğundu. Ama hemde eğlenceli geçti diyebilirim. Öğrencilerimin bana oyuncak verme sevdaları bitmedi :))

Bizim iş yerinin yanında ki kırtasiyede şu para atılınca oyuncak yakalayan makinadan var. Öğrencilerim ordan kazandıklarını hep bana getiriyorlar. Yakında oyuncakçı dükkanı açacağım :))

Ama hepsi o kadar şirin şeyler ki. Tweetyi çok sevdiğimi bilen bir öğrencim sırf benim için Tweety oyuncağı kazanmış. İşte bu hafta aldığım oyuncak hediyelerim..

Bu hafta ayrıca etkinlik saatlerimizde genellikle tabu oynadık öğrencilerimizle. Çok eğlenceliydi. Kuklalı tabu. Tabu oyununu oldum olası sevmişimdir ama kuklada eklenince daha zevkli olmuş oyun. Tavsiye ederim sizlerede. Oynarken hele ki o öğrencilerin mızıkçılığı, anlatma şekilleri, kelimeyi görünce tutulan dillleri komediydi :)

6. sınıf erkek biröğrencim aşık olmuş :)
Görseniz nasılda mutluydu... Dün etüte geldiğinde öğretmenim bugün çok çok mutluyum dedi. Niye dedim. Anlattı bana. Kızsam bir türlü, gülsem bir türlü. Dinledim bende sonra dedim derslerini aksatma, öyle kendini kaptırma, önünde sınavların var gibi şeyler söyleyerek konuştuk.
Bugün geldi tekrar öğrencim çok mutsuz. Kız yüz vermiyormuş. Kız dün senden hoşlanıyorum derken bugün hoşlanmıyorum senden demiş. Ayy bu yaşta kızlarda çok fena olmuş canım :))

Bende aldım karşıma konuştum. Bunların ilerde gülüp geçilecek şeyler olduğundan bahsettim. Biraz dertleştik işte arkadaş gibi.
Sonra öğrencim çok değişti ve o kederli çocuk gitti birden düzeldi :) Derste süper performans gösterdi. Çok mutlu oldum bende tabi.

Bu hafta anneannem rahatsızladı :( Çok korkuttu bizi. Neyse ki iyi şimdi.

Haftaya iş yerinde hafta içi nöbetim var. İş yerinde mesaim 1 saat önce başlayıp 1 saat geç bitecek. Haftaya çok yoğun geçireceğim. O yüzden bu hafta sonu iyice dinlenmem gerekli.

Hepinizin iyi bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.

SEVGİYLE KALIN...

26 yorum:

LoLa dedi ki...

anneciğine geçmişler olsun canım. dikkat edin.
tweety e bayıldım ya ne şanslısın :)
çocukluk aşkları öledir işte gerçekten aşık oldugunu sanırsın falan sonrada gülersin çook tatlılar :)

beenmaya dedi ki...

senin gibi bir öğretmene az bile o hediyeler :))

Unknown dedi ki...

ah sen bu aşk yüzünden oğlundan çektiklerini bir bilsen Anemonun:))

canım geçmiş olsun aman diyeyim..

öptüm kocaman seni..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sen ne güzel bir öğretmensin, iyi tanıdım yazılarını, senin de hafta sonun güzel geçsin.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

kuklalı tabuyu hiç oynamadım ama merak ettim şimdi. ben de çok severim tabuyu. öğrencilerinin sana oyuncaklar getirmesi ne güzel bişey. demek ki seni hem bir büyük gibi hem de bir arkadaş gibi görebiliyorlar. seni çok sevdikleri belli.

Mehtap dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Hafta sonunun iyi geçmesine de sevindim.Ne güzel bir meslek şu öğretmenlik.seninde öğrencilerine o içtenliği sağlayabilmen çok hoş.Seni ne kadar çok sevdikleri belli oluyor.herşey gönlünce olsun.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, annem değil anneannem kötülendi.
Çocukların aşkları tam birkomedi.ne kadar gülecekler sonra ilerde kendilerine değilmi:))
Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım,teşekkür ederim canım benim :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım. Anemona Allah kolaylık versin :))
Bu yaşta aşkları zor valla.
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim,çok teşekkür ederimcanım benim. Bende iyi ki tanıdım senin yazılarını.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, tabu çok zevkli bir oyun. Öğrenciler onu dahada zevkli hale getirdiler :)
Evet hem öğretmenleriyimhem arkadaşlarıyım öğrencilerimin.Böylesi dhaa iyi değilmi:)
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, bend eöğrencilerimi çok seviyorum. Karşılıklı olmasa olmazdı bu bağ sanırım. Öğretmenlik güzel meslek. Birde devlet kıymetini bilse bizi atasa daha güzel olacak :))
Öptüm canım.

Funda dedi ki...

Öncelikle anneanneciğine çok geçmiş olsun canım. Bu arada oyuncaklar çok şeker gerçekten ve seni hiç tanımamama rağmen çok mükemmel bir insan ve öğitmen olduğunu düşünüyorum :)
Herşey gönlünce olsun canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, teşekkür ederim canım. Benim hakkımdaki düşüncelerin beniçok mutlu etti canım sağol.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

annanene geçmiş olsun cnm.

Canım ya o twettyi bayıldım istiyorum ben :))) şaka şaka...öptüm seni kocaman...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, teşekkür ediyorum.
Çok beğendiysen sana göndereyim canım. Çok ciddiyim.
Bende öptüm seni canım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
ne güzel anlatıyorsun..Seni okumak bile çok güzel gerçekten..Anneannene geçmş olsun.
Öğrencilerini çok şanslı diyorum yine..
İyi bir hafta sonu geçir e mi?
Sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, teşekkür ediyorum.
Öğrencilerimin şanslı olduğunu düşünmen çok hoş.
Sanada iyi hafta sonları canım.
Sevgiler.

Primarima dedi ki...

anneannene geçmişler olsun...oyuncak olayına bayıldım tweety çok şekermiş.

Aylin Ünlü dedi ki...

Sıcacık dakikalar yaşıyorsun Muhabbet Çiçeği,ne mutlu sana.Umarım bu haftan aynı güzellikte devam eder,öpüyorum,şimdiden iyi haftalar...

eviminnuru dedi ki...

umarım çook güzel bir haftasonu geçirirsiniz çocukların sızıngibi zinde ve mutlu eğitmenlere ihtiyaçları var sevgilerimle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım. Tweetye bende bayılıyorum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet sıcacık saatler yaşıyorum bazen. Seninde iyi bir hafta geçirmeni diliyorum canım benim.Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Evimin Nuru merhaba. Çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için. Sevgiyle kal herzaman.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

ne güzel oyuncaklar bunlar bende isterim bende :)

öğrencinede çok güldüm zamanımız iyimi kötü ayıramıyorum eskiden bizdemi böyleydik onuda çözemiyorum.ama hiç iyiye gitmediği kesin allhım hayırlı yazılar yazsın evlatlarımızın başına kimbilir bizler neler görecez...

öpüyorum cnm benim ...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, hemen göndereyim sana canım benim.
Zamanımızın çocukları çok fena. Ne yapacağız bilmiyorum.
Bende öpüyorum canım.