12 Şubat 2009 Perşembe

I LOVE YOUR BLOG

Merhaba arkadaşlar, Çok mutlu oldum. Sevgili arkadaşlarım ÇALIKUŞU, AQAMARİNE VE FERZAN tarafından ödüller almışım. Ama bu ödülün şartları varmış.

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2. Bu ödülü 7 başka blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Şimdi ödül vereceklerimi bir düşüneyim. Ama kimse darılmasın kırılmasın. Çünkü sevdiğim ve takip ettiğim bloglar 7'yi geçiyor. Ama ben daha fazla yazacağım.

*Atakan ve Bora'nın Tatlı annesi
*Aylincim
*Elçincim
*Sude ve Buse'nin Tatlı annesi
*Lolacım
*Aquamarinecim
*Zarifecim
*Nalancım
*Gülcancım
* Hayatcım
*Mehtapcım
*Prima Rima
* Zuzuların Annesi
* Beenmayacım
*Periciğim

Blogunu yazamadım tüm dostlarım hepinizi çok seviyorum.
Sevgiyle kalın.
..

14 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Canımcım teşekkür ediyorum,bende dağıtayım şu ödülü kısa zamanda:)Öpüyorum çok çok seni

aquamarine dedi ki...

canımm benim tesekkür ederim:))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Çiçeğim çok teşekkürler bende seviyorum seni ve blogunu:)

HAYAT dedi ki...

tatlım çok teşekkür ederim bu sabah aldığım 2.ıncı sürpriz:)

Adsız dedi ki...

bende seni seviyorum cnm :)

beenmaya dedi ki...

çok teşekkür ediyorum canım senin aklında ve yüreğinde yer edinmiş olmak yeter bana sevgiler :)))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

sağolasın cnm benim en kısa zamanda dağıtacağım bende :)

öpüyorum güzelim...

zuzuların annesi dedi ki...

Çiçeğim teşekkür ederim:))Yazdım sayfama hemencecik...Öpüyorum seni:))

Aylin Ünlü dedi ki...

Çiçeğim,benden de sana bir ödül geldi,okursan sevinirim:)

Lalegül dedi ki...

Bende ödül alanların mutluluğunu paylaşıyorum..Muhabbet çiçeğime sevgilerimi yolluyorum..

Primarima dedi ki...

Çok teşekkürler:) diyeceksinki yenimi geldi aklına, kaç gün geçdi... ama senin blog bana kapris yapıyor, giriyorum yorumu yazıyorum, kelime doğrulama çıkmıyor, göstermiyor harflerini, yeniliyorum yine olmuyor.Arada sırada uğruyor ve gösterdiği an yorum bırakıyorum haberin olsun :):)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Tek tek hepinize ben teşekkür ediyorum.
*Ebrucum, demek sayfam öyle gıcıklık yapıyor :) Ama bende kelime doğrulama yok ki. Kaldırmıştım taa ne zamandan beri ben onu. İlgileneceğim en kısa zamanda. Yeni bir şablon yapacağım yakında :)

EBRU dedi ki...

Sevgili kardeşim ödül için teşekkür ediyorum. En kısa zamanda dağıtacağım. Çok öptüm seni...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ablacım, bende öpüyorum seni canım.