15 Şubat 2009 Pazar

YAĞMURLU BİR PAZAR GÜNÜ...

Yağmurlu bir hava var dışarıda. Bugün ki yağmurdan nasibimi aldım. Hiç dışarı çıkasım yoktu bu havada ama mecburdum.
Öğlen kursa gittim, çıkışta da dersim vardı. Tam dersten çıkacağım öyle şiddetli bir rüzgar,yağmur ve dolu indi ki şaşkınlık içinde yolda koşuşan insanları izledik öğrencimle. Hemen çıkamadım dersten tabi yağmurun azalmasını bekledim
.

Bir karar verdim arkadaşlar. Blog adresimde küçük bir değişiklik yapacağım. Ama okuyucularımı kaybetmek istemediğim için yeni linkimi vereceğim sizlerin bloguna uğrayarak.


Geçen haftadan beri benim canım pamuk anneannem bizde kalıyor. Bu haftada bizde yine. Bugün beni çok güldürdü. Tutturdu sakın kilo verme diye. Ben az yedikçe bana sofrada bak hala rejim yapıyor diye söylenmesi :)
Sonra köşeye sıkıştırıp bu yaşa gelmeme rağmen hala gıdıklaması beni gülmekten öldürdü. Ben çok gıdıklanırım. Bunuda biliyor. Küçükken anneannem beni çok fazla gıdıklardı. Bu huyundan hala vazgeçmedi ama :)

Yarın yeni bir haftaya başlıyoruz. Umarım hepimiz için iyi bir hafta olur.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN
...

28 yorum:

Adsız dedi ki...

okuyucularını kaybetmeyeceğine eminim canım. sadece haberdar etmen yeterli. sen nereye biz oraya :)

Anneannen konusunda da çok şanslısın. Ben 2,5 sene önce kaybettim. acısı hala içimde. benim anneanneme de Pamuk diye lakap takmışlardı. çünkü gerçekten de pamuk gibiydi. annannenin pamuk ellerinden benim yerime de öp.

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım bende link istiyorum:)Umarım yarın hepimiz için güzel bir başlangıç olur,öpüyorum.

özii dedi ki...

İyi bir hafta dilerim Muhabbet çiçeğim ...

Unknown dedi ki...

geliriz yeni adrese benden kurtuluş yoookkk:))
senin anneanne süper canım ısssız adamlar falan:)))

Unknown dedi ki...

uğra bana emanetin var...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sini gibi dostlarımı kaybetmek istemem tabiki haber vereceğim.
Başın sağolsun. Anneannem pamuk gibidir. Allah uzun ömür versin. Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, sana linkimi ilk verenlerdenim emin olabilirsin:)
Umarım iyi bir hafta olur bizim için canım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, teşekkür ederim canım. Sanada iyi haftalar.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sizden kurtulmak isteyen de kimmiş:)
Anneannem süperdir. Issız adamı izlicem diye tutturdu ama hep uyudu canım yaa :)
Sonrada yok uyumadım izledim dedi hep:)
Emanetini aldım canım.Öpüldün.

beenmaya dedi ki...

senin bu gayet içten, olduğu gib hafta özeti yapıp da bize iyi haftalar dilemene bayılıyorum o kadar doğal ve sıcakki...

sana da iyi haftalar canım :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, teşekkür ederim canım :))
Beni içten ve sıcak bulmana çok sevindim. Gerçektende tüm yazılarımda öyleyim:)
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

arkadaşııım yeni adresin hayırlı olsun,sabah sabah yorumunu aldım çok sevindim.iyiki varsınız sizleri çoookkk seviyorum.allah işlerine kolaylıklar versin canım.sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, günaydın. İşe gitmeden arkadaşlarımın blogunu gezeyim dedim. Biraz erken uyandım :)
Bizde seni çok seviyoruz ve sende iyi ki varsın canım. Sevgiler.

Mehtap dedi ki...

Canım adresini düzelttim linkimde.Hafta sonu Ankara'da da yağmur vardı.uzun zamandır böyle yağmamıştı ve ben ne yaptım.Resmen cımcılık su olduk.herkes yağmurdan kaçarken ben yağmurun altında inadına yürüdüm ve yağmuru sevdiğimi bildiği için eşim de bana eşlik etti doğal olarak.Canım yeni adresinde hayırlı olsun.Sana da güzel bir hafta diliyorum.sevgiler.çok öpüyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Değişiklği kaydeetim, sana da burada günaydın demek istedim:)

HAYAT dedi ki...

burada yağmur ve kar yağdı çok güzeldi.
çok şanslısın anneannen olduğu için onunla böyle güzel vakitler geçirdiğin için.her zaman böyle insanlara imrenirim.bu duygular nasıldır hiç yaşamadım çünkü.
hep böyle olun çiçeğim...

Lalegül dedi ki...

Günaydın Arkadaşım,
dün akşam sayfana girip bulunamadığında kendimi çok kötü hissettim inan..
Sakın kaybolma tamam mı Muhabbet çiçeğim..
Şarkın en sevdiklerimden..
Muhabbetle kal..

Lalegül dedi ki...

Kendi bloğumda adresini görünce çok sevindim..
Sen uyma kilo konusunda büyüklere, onlara kalsan 100 kilo olmak işten değil..
Selamlar, sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım benim. Yağmurda yürümek güzeldir. Ama zevkine yürümek güzel. Mecbur kalınca elde kitaplar falan kötü oldu :)
Öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, öğlen yorumunu okudum. Bende sana tünaydın diyeyim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet anneannem olduğu için şanslıyım. Allah uzun ömürler versin. Çok öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, sizlere haber vermeden gidermiyim hiç. Haber verdim herkese tek tek. Kilo konusunda uymuyorum zaten hiç :)
Dediğin gibi 100 kilo olunur onlara uysak :)
Sevgiler.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Anneanneler ne tatlılar.Allah başımızdan eksik etmesin uzun ömürler versin...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, evet çok tatlılarr. Allah uzun versin. Aminn canım.

ev perisi;) dedi ki...

Selam canım!

Sen mecbur kalmışsın lakin ben kendime mecbur ederim yağmuru atarım kollarına yürürüm ahankle salına salına, hele o toprak kokusu yok mu? dolduruveririm ciğerlerime, beynime ...

Su damlasından müteşekkil olan insanoğlunu çekici bir yanı var sanırım...

Anneanneye selam;)

muhabbetle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ev Perim, evet mecbur kaldım ıslanmaya :)
Yoksa bende severim ıslanmayı :))
Aleyküm selam canım.Söylerim anneanneme :)
Sevgiyle kal.

Funda dedi ki...

Anneannenin ellerinden öp benim için de yaşlılar bir başka tatlı oluyor nedense :)
Hafta geçti ama ben bu pazara kadar güzel bir hafta diliyorum sana :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım,öperim canım. Eevet çok tatlı oluyorlar. Öpüyorum canım.