8 Şubat 2009 Pazar

PAZAR KEYFİ

http://www.evimdergisi.com.tr/yazarlar/lerzan/00786/homepage_image.jpg
Merhabalar, bir pazar günü akşamı ve ben keyif yapmaktayım. Ne çabuk bitti hafta sonu diyerek biryandan yarın ki iş planımı yapıyorum. Bu hafta sonu evde keyif yaptım.

Cumartesi akşamı kuzenim aradı. İlla dışarı çıkalım dedi. Kıramadım. Nişanlısıyla birlikte beni gelip aldılar evden. Yaklaşık 1,5 saat oturduk bir cafede. Sohbet ettik. Kuzenim gelecek ay evleniyor . Yaptığı hazırlıklardan konuştuk. İmrendim birden :)

Bende o günleri yaşayacağım inşallah diyerek bir iç çektim :)


Bugün evden hiç çıkmadım. Yağmurlu bir hava vardı. En güzeli Tv, bilgisayarım, kahvem ve kitaplarımla başbaşa kalmak diye düşündüm.
İyi geldi bana.


İYİ BİR HAFTA GEÇİRMEYİ UMUT EDİYORUM.

HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM.
SEVGİYLE KALIN...

28 yorum:

Unknown dedi ki...

imren meeeee...:)

beenmaya dedi ki...

sana da iyi haftalar :)))

özii dedi ki...

Bazen ev inanılmaz güzeldir.
Keyfini sür tabii ileride çok ararsın :))
2.dönemin hayırlı uğurlu olması dileğiyle...sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, pekiiii:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım,sanada iyi haftalar canım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Az kaldı cicim sanada.İmrenme onun için.Süpper bir hafta olsun:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Öziicim, evet evin keyfini sürmek güzel. 2. dönemimiz hayırlı olsun canım. Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, az mı kaldı acaba:) Bilmem ki. Bakalım zaman ne gösterecek. Sanada süper bir hafta olsun canımcım.

Adsız dedi ki...

evet uzun tatilden sonra okula alışmak için bu iyi dileğe ihtiyacımız var... Hepimize iyi haftalar...

HAYAT dedi ki...

burda da hava yağışlıydı.btün gün evde oturunca sanki zaman hiç geçmiyor saatler aynı gibi geldi.
yağmur havasıda bir başka:)
inşallah hayal ettiklerini bir gün burda bizlere yazmayada kısmet olur :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşum, evet sizlere uzun bir tatildi.Ama ben tatil yapamadım 3 gün dışında:(
Hepimize hayırlı bir öğretim dönemi olsun. Çok öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, en sevdiğim şey yağmurda evde oturmaktır. Sevmem yağmurlu günlerde dışarı çıkmayı. Dünde aynen öyleydi. Ama bugün işe gidesim gelmedi hiç :)
Mayışmışım iyice. İnşallah o imrendiğim günleri görürümde sizlere anlatırım burda canım :))

Mehtap dedi ki...

Canım bu 2.eğitim döneminde de kolaylıklar diliyorum.Çok güzel bir gün olmuş.Çalışınca insanın evde geçirilen böyle zamanlara ihtiyacı oluyor.Hayırlı ve güzel bir hafta diliyorum bende.sevgiler canım.öptüm.

Adsız dedi ki...

Bi gün bu sayfalarda senin de düğün hazırlıklarını okuruz canım. herşeyin hayırlısı olsun hayatında. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canımcım.Evde oturmayı özlüyorum yaa. Çok evcimenimdir. Sanada iyi haftalar canım. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sağol canım. İnşallah :))
Sevgiler.

Üfürükten Prenses dedi ki...

evlilik hazırlıklarını dinleyince insan heyecanlanıyor,kıpır kıpır oluyor içi..

ama sonra gördüğün bütün kötü örnekler geliyor aklına yada yolunda gitmeyen ilişkin,bende öyle oluyor yani..

kuzeninize mutluluklar..

Adsız dedi ki...

nişanlanmak darısı başımıza çiçeğim....

Primarima dedi ki...

Üff ben yazını okuyana kadar pazar geldi geçdi de salı oldu.Üzgünüm.Umarım haftan iyi geçiyordur:)

zuzuların annesi dedi ki...

Biraz geçte olsa:p
Sanada iyi haftalar çiçeğim:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Üfürükten Prenses, merhaba.Haklısın. İnsan mutsuz çiftlerigörünce korkuyor evlilikten.Teşekkür ediyorum. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, aminnn canım :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, olsun canım. İyi bir hafta sayılır :)
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, sağol canım. Sanada iyi haftalar.

Lalegül dedi ki...

Muhabbet çiçeğim, yağmurda evde olmak süper bence..
Bende olsaydım keşke..
Sessizce otururdum sadece..
Selamlar, sevgiler..

Adsız dedi ki...

çiçeğim ödülün var sayfamda...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, nerelerdeydin?
Evet yağmurda evde olmaya bayılırım bende.
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Flamecim, hemen bakıyorum :)