11 Şubat 2009 Çarşamba

NALAN ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜRLER...

Bugün Nalan arkadaşımızdan çok şirin hediyeler aldım. Kargo bizim iş yerini bulamamış. Şehrin göbeğinde en ünlü okulun karşısında yani nasıl bulamamışsa anlamadım ve ben gittim kargoya almaya. Kargodakilere de nasıl bulamazsınız pess yani dedim. Neyse aldım hediyemi sonunda :)) Çok teşekkür ederim Nalan'cım. Anahtarlarımı hemen taktım anahtarlığıma.
Çok sevdim.
Kartın için, küpe ve bileklik içinde çok teşekkür ederim.

Yoğum bir hafta geçiyor yine herzaman ki gibi. Ama çabucak haftayı ortaladık sanki.
Bahar geliyor Adana'ya derken bugün yine soğudu hava. Öğlen iş yerinden kargoyu almak için çıktım üzerime kaban bile almadım. Ama akşam birden serinlik çöktü.

Şimdilik benden bu kadar. Sevgiyle kalın...

16 yorum:

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
yoktum ben bir süredir, yazılarını özledim..Hayırlı olsun hediyelerin..Güzel günlerde kullan..
Bende sevgilerimi yolluyorum kabul edersen..
İyi geceler..

Aylin Ünlü dedi ki...

Dostluğunuz daim olsun,güle güle kullan Muhabbet Çiçeği...

Mehtap dedi ki...

canım hediyelerin çok güzel.Güle güle kullan.Bu arada mimledim seni.Bir ara uğrarsan sevinirim ok öptüm.

beenmaya dedi ki...

oh ne güzzel keyfini sür hediyelerinin ve en önemlisi dostluğunun...

HAYAT dedi ki...

çok cici şeyler ya çok beğendim insan çok mutlu oluyor gerçekten güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

o anahtarlıkların talihlerinin biri de bendim di mi. unutmuşum ben onu :) şimdi burda sende okuyunca aklıma geldi :)
güle güle kullan canım.

Primarima dedi ki...

Kabansız çık bakalım bi kaç gün sonra hastayım deme sakın:) gelip sana hatırlatırım:):)bazen o güzel dediğimiz havalar yakıyor başımızı...ne güzel armağanlar onlar güle güle kullan.

Adsız dedi ki...

canım hediyelerini güle güle kullan hepsi de çok şık ve güze,arkadaşının ellerine sağlık.sevgiler,ha bu arada bi ara fırsat bulursan bana gelirmisin bir ödülüm var sana..sevgileeer

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, aldım sevgilerini. Çok teşekkür ediyorum. Bendende sevgiler sana.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım arkadaşım teşekkür ediyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ediyorum canım. Hemen bakıyorum mimime. En kısa zaman da inşallah :)
Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, teşekkür ediyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım. Sende aldın aynı hediyleri sanırım :)
Güle güle kullanalım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sağol canım. O zamanda sanada hayırlı olsun diyelim:))
Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, valla haklısın . Yalancı hava bu havalar. Bıgünde yağmur var Adana'da.Kabansız çıkmam mı asla :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, teşekkür ediyorum. Hemen geliyorum sanada canım. Öpüldün.