18 Şubat 2009 Çarşamba

30'lardan Sonra Dostluk Hallerimiz... 'MİM'

Sevgili arkadaşım Mehtap beni mimlemiş. Biraz geç oldu kusura bakma canım.
Henüz 30 yaşıma gelmedim ama yinede bu mimi cevaplayacağım. Sonuçta dostluk her yaşta var olan birşey değilmi.

Kimi zaman dostluk acı bir tecrübe kimi zaman en iyi şey oldu hayatımda. Arkadaşım çok oldu ama gerçek dostu hep buldum derken aslında onun gerçek dost olmadığını anladım. Çok üzüldüm bu konuda hep. Genelde güvendiğim insanların gerçekten dostum olmadığını gördüm.

Ama dostların zaten bir elin parmağını geçmeyecek kadar olduğunu düşünüyorum hayatımda.

30 yaşımdan sonrada ailecek eşimlede görüşebileceğim dostluklarımda olsun isterim. Benim dostumun eşiylede eşim dost olursa süper olmaz mı :)

Bu zamanda gerçek dost çok zor bulunuyor. İnsan buldumu kaybetmemeli dostunu diye düşünüyorum. Blog alemindede güzel dostluklar elde ettim ve bu yüzden de hep diyorum iyi ki blog dünyasına girmişim.

Bende sevgili dostum Aylin'i, Elçin'i ve Lola'mı mimliyorum. Kolay gelsin :)

HAYATTA HEP GERÇEK DOSTLUKLAR BULMAMIZI DİLİYORUM.
SEVGİYLE KALIN...
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ.

30 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım cevaplayacağım en kısa sürede,burada da bir dostun olduğunu unutma her daim sana destek.Öpüyorum seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım benimm. Sende benim dostumsun ve hiç kaybetmek istemeyeceğim bir dost.Bunu sakın unutma. Çok öpüyorum seni.

Adsız dedi ki...

insana dost lazım mutlaka iyi bir dost olmalı:)

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
gerçeğini bırak sahtesini bulmak bile çok zor artık dostun..Herşey işporta malı..
En küçük bir bilgiyi bile saklayan birinden ne olur ki..
Gönlüne göre dostların olması dileğiyle..

Adsız dedi ki...

canım burada da bir dostun var unutma...dostça sevgiyle kal

Primarima dedi ki...

Bak bu doğru, zor bulunan dostluklar gerçek hayatta...

Ama sanal dünyada ne çok dostumuz var değilmi?

Mehtap dedi ki...

Canım ben yine en içten duygularımla herşey gönlünce olsun diyorum.Hayatta en büyük ödül güvenebileceğin bir dosttur.Onu bulduk mu sıkı sıkıya sarılmalıyız.Ama maalesef insanların çoğu bu değerin anlamını kavrayamıyor.Allah bizleri iyi,güzel insanlarla karşılaştırsın.Umarım herşey dilediğin gibi olur.sevgiyle,sağlıkla kal.çok öptüm bende.

HAYAT dedi ki...

"ailecek eşimlede görüşebileceğim dostluklarım olsun isterim" demişsin ya aynen benimde öyle isteklerim var mesela sıradan değilde köklü her zaman derdimizi anlıycak sadece iyi değil kötü günlerimizde de bizlerle olucak insanlar olması gerek:)

beenmaya dedi ki...

dileklerin dileğimdir...sevgiyle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Dostluk çok özel bir duygu sevgili Muhabbet Çiçeğim,dostluklarımız ve dostlarımız daim olsun. Ben de zaman zaman düşünmüşümdür iyi ki blogda yazıyorum diye. Buradaki paylşım bambaşka çünkü.
Sevgi ve dostlukla kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, katılıyorum. her insana bir dost lazım. Dostsuz çok zor hayat.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, haklısın artık dost bulmak çok zor. Buldumu insan kaybetmemeli. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, biliyorum. Ve siz dostlarımı çok seviyorum.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, haklısın. Gerçek hayatta gerçek dostt bulmak artık bu devirde çok ama çok zor. Güvenemiyor insan . O güveni kazandınmı bırakmayacaksın.
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet güvedinmi gerisi kolay. İşki o güveni sağlayıp. Onunla paylaşabilmek acıyı , tatlıyı.
Hayatta hepimizin gerçek dostlar bulması dileğim. Sevgiyle kal canım. Bende çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet tatlım. Gerçek dostluklar kalıcı olursa ilerde ailecek görüşmeyi çok isterim. Ne güzel olur dimi:)
İmreniyorum öyle dostluklar görünce.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, teşekkür ederim canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, bende diyorum hep iyiki blog yazmaya başlamışım ve tanımışım sizleri.
Sevgiyle kal canım.

LoLa dedi ki...

canım gerçekten bazen büyük hayal kırıklığı yaşıyor ya insan dostluk konusunda..
öpüyorum cnm mimi yerine getirmeye gidiyorum şimdi :D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, ben çok yaşadım o hayal kırıklığını. Umarım bundan sonra yaşamam. Bekliyorum senin mime cevabını. Öptüm.

Gamzelianne dedi ki...

Allah ömür boyu sürecek gerçek dostlar versin hepimize.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabbet çiçeğim hep güzel dostluklarımız olsun inşallah:)

Funda dedi ki...

Çok güzel bir mim gerçekten. Eminim sotluklara şâyan dizeler dökülecek dillerden.
Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

insan bir ömre kaç tane dostluk sığdırabiliyo ki zaten? bi tane bile olsa kıymetini bilmek lazım..
blogger dostlarım sayesinde ben de "iyi ki girmişim blog dünyasına" diyorum.

Adsız dedi ki...

merhabalar muhabbetcicegi;)..
öncelikle yeni blogun hayırlı uğurlu olsun..
aynı güzelliklerin burada da devam edeceğinden kuşkum yok;)..
sevgilerim sana;)..
ÇoCuK

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gamzeli anne, teşekkür ediyorum. Gerçek dostlar bulmamız dileğiyle.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zilsiz zarifem, amin canım aminn :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, evet canım. Anlamlıbir mim. Bende eminim canım.Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, evet canım, bir dostum olsa bile yerer diyorum bende.Yeterki gerçek dost olsun.Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ediyorum. İnşallah dediğin gibi hayırlı olur. Sevgiyle kal ÇoCuK :)