3 Şubat 2009 Salı

BOL ETKİNLİKLİ BİR HAFTA

Merhabalar dostlarım, çok yoğun bir hafta geçiriyorum. Diğer öğretmen arkadaşımızın izinde olmasından dolayı tüm dersler bana kaldı. Çocukları sıkmadan biraz ders biraz etkinlik yapıyoruz. Bugün etütçe çocukları tiyatroya götürdük. Benim öğrencilerim büyük sınıflar oldukları için biraz sıkıldılar bu çocuk oyunundan ama yinede güzeldi.

Tiyatrodan sonra Adana 'da bulunan Atatürk'ün evine götürdük bizim öğrencileri. Ve işte Atatürk'ümüzün Adana'da ki evinden sizler için resimler.
Saat tam 09:05 de durdurulmuş.






Be ilkokulda okurken Atatürk'ün evine gittiğimde Atatürk'ün, annesinin, babasının mumyaları vardı. Ama artık yok. Kaldırılmış.
Gezi sonrası etüte geri döndük. Öğrencileri derse konsantrede biraz zorlandık. Canları hiç ders işlemek istemiyordu. Bende oyun gibi yapalım bu dersi o zaman dedim ve gruplara ayırıp bilgi yarışması yaptım .Çok keyifli oldu.
Bu hafta böyle geçiyor bakalım. Umarım herkesin haftası iyi geçiyordur.
HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

22 yorum:

Adsız dedi ki...

vayyy ne güzel gezilmiş:) öğretmenim beni de gezdirin ltfn.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Dolu dolu süper bir yazı olmuş muhabbet çiçeğim:)

zuzuların annesi dedi ki...

Bende gezmiştim Adanadaki Atatürk evini,ne iyi yapmışsın foto koymakla bak şimdi anılarım depreşti:)))

beenmaya dedi ki...

valla öğrenci olasım geldi :))

HAYAT dedi ki...

buram buram tarih kokan resimler,
ilk defa gördüm sana teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

ne iyi ettin de bu fotoğrafları bizlerle paylaştın. çok hoşuma gitti Atamın Adana'daki evini görebilmek.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalacım, gel Adana'ya senide gezdirelim :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim,sağol canım benim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, o günlere seni geri götürdüysem ne mutlu bana canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, evet canım yaa öğrencilerde ne dert ne tasa:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, beğenmene sevindim canım. Sizler için çektim zaten bu resimleri.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, ne demek benimiçin bir zevktisizlere resim çekmek. Sevgiler canım.

Primarima dedi ki...

Mumyalar neden kaldırılmış acaba?Fotolar için teşekkürler gezmiş gibi olduk.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum,valilik öyle karar almış ama yeniden koyacaklarmış sanırım. Beğenmene sevindim canım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

atatürkün adanada evi olduğunu bilmiyordum iyimi :) elbiseler çok orjinal duruyor bunca zamandır böylesine güzel kalması çok ilginç ...

Unknown dedi ki...

gezilmiş eğlenilmiş eğlendirilmiş...hoca dediğin böyle olur zaten seni sevmeyen ölsün...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, tabi ki Adana'da evi varr :))
evet elbiseler çok orjinal.Nasıl öyle kaldı bencede ilginçç dimi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, gezdik, eğlendirdik evet. Öğretmenlik herşeyi yapmayı gerektiriyor. Ders+oyun+gezdirme+etkinlik....
Beni sevmeyen ölsün :))

Mehtap dedi ki...

Canım Allah kolaylık versin.Bu kadar yoğunluğun arasında bizim içinde birşeyler düşünmen çok hoş.Atamızın Adana'da da evi olduğunu bilmiyordum.Benim için çok anlamlı oldu.ellerine sağlık.sevgiler.çok öpüyorum.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

eh tatil bitiyor artık ,yine rutin derslere devam :)
attaürk giysi ve eşyarı hem özel,hem farklı ,....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, sizlerede Atamızın Adanadakini evini tanıtmak bir zevkti. Çok öptüm canım. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, benim tatilim yok tu ki. Sadece 3 güncük tatil verdiler bize. Okul açıldı açılacak derken dönem bitti 2. dönem başlıyor. Hepimiz için iyi bir dönem olsun inşallah. Çok öptüm.