24 Şubat 2009 Salı

YAĞMURLU BİR GÜN

Merhabalar, bugün Adana'da çok şiddetli yağmurlar yağdı. Göl oldu heryer. Bende nasibimi aldım sabah sabah. Nöbetçi olduğum için işe yaklaşık 1 saat önce gidiyorum. O kadar soğuk ki hava. Sabah saat 7'ye doğru evden çıktım. Şemsiyemi sıkı sıkı tutmuş hızlı hızlı yürüyorum otobüs durağına doğru.
Bir seçim otobüsü yanımdan geçti veee yerde ne kadar çamur varsa üzerime.
Dedim zaten sana oy vermicektim artık hiç vermem :))

Kabanım, pantalonum mahvoldu. Ne biçim laf yedi arkasından ama yani tahmin edersiniz :) O an ki halimi kameraya çekseler görseniz çok gülersiniz sinirimden köpürüyordum yani.
Eve dönsem işe geç kalacam mecbur çıkardım çantamdan kolanyalı medilleri ve peçeteleri siliyorum.

Sabah sabah böyle başladı gün işte. Öyle de devam etti.
İş yerindede çok aksilikler oldu. Anlayacağınız berbat bir gündü.
Çok gergindim bugün hala da öyleyim.
Umarım yarın iyi birgün olur.

SEVGİYLE KALIN...

36 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım benim öncelikle bu temada nedir,ne kadar hoş,hemen tıkladım adresi bende başarabilirsem yapacağım:)
Bugün ki aksiliklerin bugünde kalsın ve yarının süper başlasın inşallah canım,öpüyorum seni.

şengül dedi ki...

canım ya çok aksilikler yaşamışsın bende senin gibi yaşamış olsam ben senden çok daha fazla tepki verirdim heralde (aksilik başladımı devamı gelir )

Mehtap dedi ki...

canım geçmiş olsun.maalesef insanca yaşamayı öğrenemiyoruz.bende bu tür şeylere sinir oluyorum.sevgiler.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
gerçektende ne kötü olur öyle bir durum sabah sabah..Ama öyle işte, geliyor insanın başına zaman zaman..
Sevgiler, hoşbulduk bu arada..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, beğenmene sevindim canım benim. Yardımcı olurum bir durum olursa.
Umarım bugün iyi bir gün olur canım.
Öpüldün tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, kesinlikle katılıyorum. Aksilik bir başlaya dursun gerisi geliyor maalesef. Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, kesinlikle katılıyorum. Öyle şeyler görüyorum ki bazen insan insanlığından utanıyor yani.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya Zamanı, hoşbulduk canım. Evet böyle sabah sabah aksilikler başladımı kötü oluyor. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

gıcık bi durum yaşamışssın, bende sinir olurdum kesin :))

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

dün benim içinde öyleydi yavv :( yağmur altında 10 dkka dolmuş bekleyince ayaklarım sırılsıklam olunca hiçte iyi başlamadı gün malesef :( aynı duygular içindeymişiz çiçeğim :)

beenmaya dedi ki...

sabah aksilikle başlamış -ki benim de en nefret ettiğim durumlardan biridir bu- ama umarım sonrasında herşey güzel gider...

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
ne gıcık olur insan değil mi, öyle bir durumda..Ve Adana'nın o yağmurları evet bereketir ama, çok da ıslatıp üşütür insanı..
Sevgiler arkadaşıma..

Funda dedi ki...

Geçmiş olsun :) gerçekten kötü bir günün başlangıcı olmuş senin için
Ayrıca şablonun çok hoş geçenlerde bir adreste gördüm çiçekli bir şablon dedim tam muhabbet çiçeğime göre :))
Sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sanırım yağmur her yerde var.
Buralarda öyle bu gün:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım,evet gıcık çok bir durumdu :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, demek seniniçinde aynı durum vardı. Yağmur yağdığında trafik berbat oluyor. Ve biz rezil oluyoruz. Sevgiler canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, evet sabah kötü başladımı hiç iyi olmuyor.
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, evet Adana yağmuru üşütür insanı. Çünkü birden yağar hiç beklemezsin yağmuru ve ksin ıslanırsın :)Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, beğenmene sevindim şablonumu:)Bu şablonumu gördün önceden beğendin?
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim,yağmur iyidir berekettirama çamuru kötü yaa. Tüm Türkiye yağışlı sanırım. Sevgiler canım.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
sayfama bir iki papatya koymak istiyorum ama, bana bu konuda bir önerin var mı arkadaşım? Şablonla ilgili yani..Senin bu işten anladığın bloğun güzelliğinden belli.
Teşekkür ettim şimdiden..
Sevgiler..

Primarima dedi ki...

aksilikler bir başladımı ardı arkası kesilmiyor.Günlerin iyi geçer inşallah.Neyseki çok abartılıcak şeyler değilmiş geçmiş olsun diyelim:):)

Funda dedi ki...

Yok canım başka bir şablondu. Çiçekler vardı :)

Adsız dedi ki...

2 gün gecikmeli okuyorum yazını, umarım bitmiştir aksilikler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatyacım, tabikiyardımcı olurum.
Bak şimdi bir adres yazacam. Benim şablonumu yaptığım siteden seniniçin papatyalı bir şey buldum.

http://www.thecutestblogontheblock.com/free-backgrounds/item/552/asInline

Bu adrese gir oradaki kodu kopyala.Kendi sayfandada yerleşim seçeneğini tıkla. Sonra sayfanın en altında öğe ekleme yerinden html kodu olarak ekle ve o açılan pencereye yapıştır. Bu kadar. Eğer anlatmayı başaramadıysam sormaktan çekinme canım.Anlatırım.
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum,sağol canım. Evet geçti gitti diyelim :)
Sevgiler canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, tamam canım anladım :)
Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, bitti şükür. Sağol canım.

Papatya Zamanı dedi ki...

Muhabbet Çiçeğim, çok sağol..Bilmiyorum iyi oldu mu?Ama yaptım dediğini..İnan kaç gün uğraşmış yapamamıştım..
Çok teşekkürler, emek verip aradığın için..

Aylin Ünlü dedi ki...

Canımm,blogumda sana ait bir sobe var,bakarsan sevinirim,öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Papatya, birşey değil canım. Çok güzel olmuş, sana uymuş şablon. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, en kısa zamanda yanıtlayacağım. Çok keyifli bir sobe:)
Öptüm.

HAYAT dedi ki...

hayatta en nefret ettiğim olayı yaşamışsın arkalarından her türlü şeyi söyleseydin:)biraz yavaş dikkatli gidilse ne olur saki.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet canım çok söylendim arkasından arabanın :)
Biraz dikkatli olmazlar onlar. Cins insanlar çünkü:)

Adsız dedi ki...

canım çok üzüldüm olanlara ama malesef memleketimizde böyle insanlar çok.neyse geçmiş olsun allah herkese biraz da olsa saydı denen duyguyu versin.sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferzancım, böyle insanlar maalesef çok fazla canım. Biraz saygı duygusu taşımayan çok insan var ne yazıkki.
Sevgiler canım.