7 Şubat 2009 Cumartesi

YaRıM KaLaNLaRa RaGMeN

YaRıM KaLaNLaRa RaGMeN


ZeYNeP SaGDaS-YaRıM KaLaNLaRa RaGMeN - HaSReTiM

Söylemezdin tüm o sözleri

Görseydin en gerçek halimi

Artık önemi yok

Her yanlışta doğar bir doğru

Belkide böyle olmalıydı bu

Boşver ziyanın yok

Başka birine kendimi anlatmak

Başka birine duvarlarımı yıkmak

Başka tenlerde aşkı aramak

İnan istemem artık

Zor duramam ayakta hergün kırılıpta

Zor aşk yaşanmıyor hergün her an yanılıpta

Her giden bir parça çalıyor benden

Yarım kalanlara rağmen

Yok bağırma hiç şimdi alınıpta

Yok üstüme gelme hiç eskiye sarılıpta

Her acı bir günah siliyor benden

Yarım kalanlara rağmen

Şimdi yaramı sarmam gerek

Aşkla aramı yapmam gerek

Kime inanmalıBaşka birine kendimi anlatmak

Başka birine duvarlarımı yıkmak

Başka tenlerde aşkı aramak

İnan istemem artık

Söyleyen : Zeynep Sağdaş

***************

Çok hoşuma gitti bu şarkı. Ama bu şarkı bana uymuyor yanlış anlaşılmasın :))) Nazar değmesin ki aşkı aramıyorum. Buldum :)

20 yorum:

Adsız dedi ki...

bir ömür boyu mutlu ol çiçeğim :)

Adsız dedi ki...

başta korktum da sonunu okuyunca rahatladım :)
Allah bozmasın...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nalancım, teşekkür ederim canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çalıkuşum, korkma korkma Allah bozmasın herşey yolunda :)

HAYAT dedi ki...

MUTLULUKLAR....
AŞKINIZ SONSUZ OLSUN...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım. Aminn.

Adsız dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın. Bir ömür boyu mutlu ol muhabbet çiçeğim..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülcancım, sağol canım. İnşallahhh. Aminn:)

Primarima dedi ki...

Bulduğun aşk ile yaşa:) mutlu ol...

zuzuların annesi dedi ki...

Eyvah!dedim baştan...Sonunu okuyuncada rahatladım Çiçeğim:))
Bu arada güzel bir şarkıymış duymamıştım...Sevgiler sana:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol canım. Teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum,öyle düşüneceğinizi tahmin ettiğim için sonun açıklama yaptım bende:)
Sevgiler canım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

sanada hayırlı haftalar cnm benim :)
herşey gönlünce olsun tatlım ...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, sanada iyi haftalar canım. Öpüyorum

Mehtap dedi ki...

Allah bozmasın canım.bir ömür boyu mutlu ol canım.sevgiyle çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ederim.Bende öptüm canım.

MAVİ UMUT dedi ki...

Şarkı çok güzel gerçekten.
Ve bulduğunuz aşkın son nefese aynı güzellikte olmasını, devam emesini dilerim.:) İstisnalar olsun artık yeter ya.:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ufuk Çizgisi, merhaba. Teşekkür ediyorum. İstisnalar derken ne kasdettiniz? Ben anlamadım da pardon :))
Sevgiyle kalın.

neseileberaber dedi ki...

canım okuduğumda çok şaşırdım ve çok sevndim.
Aşkınızın daim olması ve birbirinizden hiç ayrılmamanız dileği ile..
Öpüyorum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, teşekkür ediyorum. İnşallah canım. Sanırım hayatımın anlamını buldum. Bende öptüm.