8 Nisan 2008 Salı

BİRAZ DA KENDİME YAŞAYACAĞIM...

Garip gelir kokusu gülün, dikeni eline batmadıkça.

Yıldızların bir anlamı kalmaz uzaklarda özlenen bir sevda olmadıkça.

Tozpembe hayallerin tozu kalır, unutulan siz olursunuz unutamadıkça.

Özlem, önce bir isim idi dilimden düşmeyen sonraları bir duygu oldu kalbimi sömüren.

Nefreti öğrettin baharın ilk deminde ve ben kin ile doluydum koca yaz mevsiminde.

Zor geldi minik bir bedene nefreti taşımak ve bir rüya misaliydi aşkı senden sonra yaşamak.

Önce aşka susamış kalbim kapadı gözlerini ve nefret yerine tekrar özlemi benimsedi.

Sevgi oldu adın birdenbire ve aşk olup büyüdü minik kalbimde.

Rüyanın sahteliğiydi bu sanırım, aklımı kaybettim ve kendimi bir sevdaya emanet ettim.

Sayfalar kirlettim uzun zaman aşk için ve ben artık ben değildim.

Karşımda bir kral var zannettim, kendimi ona adadım…

Aşk, önce bir kavramdı satırlarımda artık bir hayat olmuştu yaşanacak doyasıya.

Yaşadım sanıyordum kendi zannımca ama bir tokat indi suratımın tam ortasına.

Kalbimde kanayan bir yara, eskiye açılan bir yol, nefretin kucağında aldatılmış buldum minik bedenimi bu kâbusa dönen rüyada.

Bir tek ruh kaldım sonra, bedenim cansız yatarcasına onu da teslim etmek istedim güzellikleri kâbusa çeviren zavallıya.

Kirlenmemeliydi kefeni toprak altındaki bedenlerin ve inadına kokmalıydı nefreti koparılan güllerin.

Bir zırh ördüm koza misali etrafıma ve küskünlüğü yaşadım karanlıkta doyasıya.

Bütün duyguları karanlığa gömdüm ve zırhı deldim yeni bir baharın başlamasıyla.

Bir kelebek oldum her duygunun rengi kanatlarımda, bu defa özgürlük için yaşıyorum güller arasında.

Ne kırmızısı umurumda güllerin ne de güzel sesi bülbüllerin.

Yıldızlar sadece ışık saçıyor, pembe ise mazide kalıyor.

Bir papatya tarlası düşledim ve ayrılığın sarısında aldım yerimi.

Huzura kavuştu ruhum, artık ben de mutluyum.

Yeniden aşık olmak artık çok zor çünkü küllerin arasında kalan aşk defterine eklenecek yeni satırlar anlamsız...
Not: 20.06.2004 tarihinde günlüğümün tozlu sayfalarına yazdığım alıntı bir yazı...

17 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ben sana bişey söyleyimmi canım arkadaşım:Yeniden sevmek olurda yeniden aşık olmak imkansız bence:((Ne kadar kendini zorlasan da hayat belli bir yerden itibaren mantığı devreye sokuyor ve doğrudan aşkı hissetmeden sevgiye gözünü dikiyor...Seni çok iyi anlıyorum.Sen boşvar hayat bu varsın aşk olmasın ama sevgi her zaman olsun yüreğinde ister ailene,çevrene ister karşına çıkacak kişiye...Öptüm canım.Yüreğine sağlık...SEVGİyle kal...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,imkansız diye birşey yok bence. Birgün yeniden aşk çalabilir insanın kapısını. Hayat bu belli mi olur:))
Ama dediğin doğru biraz zor aşk sanırım. Hepimizin yüreği sevgi dolsun herzaman. Sevgiyle kal canım. Bende öptüm.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
yazacak çok şey var aslında ama..
Senin doğrularına saygılı olmak adına, hiç birşey yazmayacağım..
Yeni bir aşk çalsın kapını, en güzelinden..Hatta onunla ötekini konuşur gülersin...
"Sayfalar kirlettim uzun zaman aşk için ve ben artık ben değildim".
Ama aşk üstüne yazmak asla sayfa kirletmek olarak tanımlanmalıydı bence..
Aşk herkesin canını yakar..Sadece seni mi??..
Bak İzel Başka bir şarkısında ne demişti.
"Mutlu aşk yoktur sevenler ateşe yürür bile bile"""
Sevgiyle kal..
Gülendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, Aşk çoğu zaman can yaktığı gibi mutluda edebilir tabi. Hayat hepimize can yakmakyan aşklar versin. Sevgiyle kal canım...

Bendeniz.. dedi ki...

çieğim bir an çok doldum içimi döktüm sana:))
yayınlama senin okuman yeter..
yada baş tarafı kopyala yeni yorum aç ordan adı url den benim adıma yayınla sen bilirsin.
seni çok seviyorum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizcim,dök tatlım içini. Seni üzmüşler belli. Anladım! Boşver canım.Kendini niye üzüyordun ki. Kapatın konuyu gitsin. Uzatmanın alemi yok sonuçta. Bende seni çok seviyorum canım...

Adsız dedi ki...

Arkadaşım,
can yakmayan aşk yoktur..
Yakmayan ateş var mı??
Ya da üşütmeyen buz??
Acıtmayan aşk ta yoktur işte..
Aşkın kanunu bu..
Acı,gözyaşı, kıskançlık, özlem belki delice..Büyülü iksir bu..Birini kendinden çok sevmek özetle..
Beğeni yada başka türlü çekimlerle karıştırmamak gerek..Ben sana bu konuda akıl verecek, yarışacak durumda değilim ki..Bilirsin benden çok daha iyi..Malum öğretmen olan sensin..
Çok güzel ama, lütfen bu güzelliği bu kadar basite indirgeme..Bunu ne kendine ne de yaşadıklarına yapma.
Yazı için konuşuyorum tabi..Sen yazdığın için.
Nurbanu.

Adsız dedi ki...

yeniden aşık olmak zor ama küllerin arasından öyle bir kor çıkar ki bir gün..
ve kapılarını kapatma o sevgiyi anlamını bilip sana verebilecek oana çiçeğim:))

Adsız dedi ki...

İnşallah diyorum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum,haklısın canım. Can yakmayan aşk yoktur belkide. Ben öğretmenin diye herşeyin iyisini bilmiyorum canım. Bilseydim hiç acı çekmezdim değilmi. Ama insan bazen acıdan kaçamaz. Acı verdiğini bilsede. Umarım hayatta hiçbirimiz acı yaşamasın bu konuda. Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ben Denizim,canım benim kapılarımı kapamadım :)) Ama niye yalan söyleyim çok da üzüldüm geçmişte.Belli mi olur küllerin arasından birgün kor çıkar belki :)) Öptüm canım benim.

aquamarine dedi ki...

Nefreti öğrettin baharın ilk deminde ve ben kin ile doluydum koca yaz mevsiminde.
hüzünlü ve çok güzel bir yazı canım.

Mutluveumutlu dedi ki...

İnce ruhlu arkadaşım, kalemine, yüreğine sağlık...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, beğenmene sevindim tatlım. Sevgşyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım arkadaşım sağol. Öptüm seni.

Unknown dedi ki...

canlan biraz..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, hemen tatlım hemen:))