13 Nisan 2008 Pazar

DERS DERS DERS...

Merhaba dostlarım.
Bugünlerde pek değişiklik yok bende. Herşey aynı... Şu aralar biraz bunaldım bu yüzden. Üniversite sınavı, OKS ve SBS sınavları yaklaşınca öğrencilerimin sınav stresini bende yaşıyorum. Herbiri ayrı stres yaratıyor bende. Umarım emeklerim boşa gitmez. Bir de kendi sınavım var tabi. KPSS :(

Yukarıda gördüğününüz resim de harıl harıl ders çalışmaktayım :))) Masamdan hiç eksilmeyen kahvem ve rengarenk kalemlerim. Bu arada kahvem bitmiş :)) Boş bir bardak olmuş çektiğim resimde ama olsun idare edin:))

Çalıştığım kitabı bir görseniz renk cümbüşü:)) Her önemli yer, önem derecesine göre renklendirilir :)

Aslında fazla çalıştığım söylenemez. Yeterince değil yani. Çünkü ezberlenmesi gereken o kadar şey var ki. Ezberden nefret ederim...

Derse ara verdiğimde biraz blogları geziyorum. Sizlerle biraz stres atıyorum. Ara ara odamdan çıkıp anneannemle annemin sohbetlerine katılıyorum. 1 hafta sonra gidiyor pamuk anneannem evine. Çok özleyeceğim yine.

Şimdi şöyle sessiz sakin bir deniz kenarında olmak isterdim. Kafa dinlemeye çok ihtiyacım var. Buralar da hava da çok sıcak artık. Yaz geldi nerdeyse. Pişiyoruz :)))

Şimdilik bu kadar. Ben derse dönüyorum :)

Herkese iyi haftalar diliyorum...

SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...

29 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hocam bilerek mi yazdınız yoksa yanlışlıkla mı oldu bilmiyorum ama "renk cümbüşü" olacak o.

Bu arada kolay gelsin. Umarım öğrencilerinizin ve sizin sınavınız en iyi şekilde geçer...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Recep, yanlışlıkla yazmışım:)) Düzelttim hemen.
Teşekkür ederim. Umarım iyi geçer sınavlarımız. Sevgiyle kal.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım aynı dertleri paylaşıyoruz.SBS-OKS'ye girecek öğrencilerimin stresi,benim KPSS stresim ve biryerler gitme isteği.bu kadar olur yani.Şu sınav bir bitsin yaza müthiş planlarım var:))Ama zaman çabuk da geçmesin ben herşeye çalışim ondan sonra sınav zamanı gelsin dimi:))öptüm canım sevgilerle...

emel'ce dedi ki...

Canım kolay gelsin. Ne denir bu durumlarda Allah zihin açıklığı versin.Öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, birbirimizi en iyi biz anlarız desene. Nedir çektiğimiz şu sınavlardan dimi ama. Yazın yap vallahi güzel planlar. Bende yapacağım. Öptüm arkadaşım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emelcim,sağol canım.Öpüyorum bende seni.

Unknown dedi ki...

canım allah zihin açıklığı versin,denir dimi bu durumda:))

bir an önce en güzelinden atlatırsın umarım tüm sınavları.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol tatlım. Amin deyim bende. Biran önce inşallah...

Aylin Ünlü dedi ki...

Sessiz sakin deniz kenarımı dedi biri,ben bir yer biliyorum :))))

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
sayfana bahar gelmiş..
İnan çok güzel olmuş..
Sınavlar, sınavlar...
Hayat=sINAV HOCAM...
Dert etma bence..
Sen yaparsın..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,evet tatlım şöyle sessiz sakin bir deniz kenarında olmak vardı şimdi :)) Bende biliyorum öyle biryer. Aynı yerimi biliyoruz yoksa:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba arkadaşım. Baharı getireyim dedim sayfama. Beğenmene sevindim.Doğru söylüyorsun hayat bir sonav değilmi.
Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

DENİZE GİDERKEN HABER VER PEŞİNE TAKILACAM :)

Lalegül dedi ki...

Bu arada,
deniz lafı bile çok güzel..Ben de biliyorum çok güzel bir yer..
Sayfandan kopya çeksem hocam müsade var mı??
Gerçekten çok güzel..

Mutluveumutlu dedi ki...

Öğrencilerin stresi senin stresinle karışınca durmalrada karışıyordu eminim. İnşallah öğrencilerinin ve senin sınavın çok güzel geçer tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim,tabi tatlım haber veririm. Seninde stres atmaya ihtiyacın var dimi. Haklısın :))Öptüm kızlarla seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm,o kadar güzel yerler var ki aslında. Önemli olan stresi gittiğin yere götürmemek. Yoksa en güzel yer olsada pek bir işe yaramaz.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, tatlım sen stresimi çok iyi bilirsin :)))))
Sağol canım o güzel dileklerin için. Amin canım...

şengül dedi ki...

çok çok kolay gelsin canım kendini çok fazla zorlarsan hiç bişi alamassın kendini sakin dinleye bileceğin yerlerde ders çalış bence umarım başarılı olursun istediğin yeri tutturursun sana kolay gelsin canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, sağol tatlım. Sakin yerlerde çalışmaya çalışmaya çalışıyorum. Teşekkür ederim canım.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
bu arada yaz geldi gerçekten..
aMA SEVİNEMİYORUM..
Allah sonumuzu hayır etsin..
Başarılar sevgili arkadaşım..
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, yaz geldi buralara.Çok sıcak. Yazlık kıyafetlere geçtik biz. Buralarda pek bahar yaşanmıyor. Sağol arkadaşım. Sevgiyle kal.

Ferhanca dedi ki...

Kolayliklar dilerim.
Sicaklari buralara da yollasiniz hic fena olmaz ..hala havalar isinmadi.
sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ederim tatlım. Sıcakları hemen oraya gönderebilirim. Bugün güneşte sıcaklık 35 dereceydi inanabiliyormusun... Resmen kavruldum. Şimdiden böyle ise yazı düşünemiyorum :(

Adsız dedi ki...

14 Nisan 2008
>
> ONEMLİ NOT:
> Bebegin tam adi 'Ege Mahir Yildiz' bu isimde internette web
> sitesi varmis. mumkun oldugunca yaygin duyurabilirsek belki
> kurtarabiliriz. Sevgiler d.
>
> Merak etmeyin, bu bir para yardımı talebi v eya hergün gelen
> sıradan zincir maillerden biri değil..
> Asla para istemiyorlar, bizden tek bekledikleri bu haberi
> mümkün olduğunca çok insana duyurmamız ve bu nakli
> Ege bebek için mümkün kılmamız.
> Bir de dualarınızı esirgemeyin diyorlar..
>
> Lütfen alttaki mektubu okuyun ve mümkün olduğu kadar
> etraftakilerinize iletin, ki yitirilen bir can bir bebeğe can versin
> olsun !
>
> Ümit beyin iletişim bilgilerini aşağıda bulabilirsiniz.
> O Hayata sımsıkı tutundu ama...
>
>
> [IMAGE]
>
> AdıEGE, bizim 2 aylık bebeğimiz....
> 51 günden beri İ.Ü. Tıp Fakültesi Yenidoğan yoğun bakımında
> yatmaktadır.Şu anda damardan beslenerek hayata tutunuyor. Çeşitli
> hastalıkların birbirini tetiklemesi
> sonucu incebarsağın tamamı ve kalınbarsağın yarısı alındı.Doktorların
> yaşamasına mucize dedikleri EGE'mize bir umut ışığı doğdu.
>
> İzmir Tepecik Eğitim Araştırma Hastanesi'nde incebarsak nakli
> yapılacak,tabi ki uygun donör(gönüllü)bulunabilirse. Donörün0-2 yaş
> arası 0RH+ kan grubuna dahil biri olması gerekiyor.Ne yazık ki
> ölmek üzere veya yeni kaybedilmiş bir donör olmak zorunda.
>
> Ailelerin ikna edilmesi gerekiyor bir şekilde. Bir hayat kaybedilirken
> bir hayatı kazanmak an meselesi...Eğer bulunursa ve nakil başarıyla
> geçerse Türkiye'de bir ilk yaşanacak, belki de Dünya'da..
> Zaman Ege'nin aleyhine işliyor . Lütfen yardım edin...
>
> Bir cana can katma zamanıdır...
> Herkes e haber verelim. Herkes e mail yollayalım.
> Tvlere,gazetelere ajanslara,hastanelere, belki milyonlara...
> Bu mucizeye herkes ortak olsun...
> Küçücük bir hayat yardımınızı bekliyor..
>
> Babası : Öğretmen Ümit Fikret YILDIZ
> umitfikretyildizz@hotmail.com 0505 662 68 72
>

Adsız dedi ki...

çok iyi anlıyorum..
vize haftam benim de...
hepsi ağır...hepsi zor...
mukavemetti, akışkanlar mekaniğiydi, diferansiyel denklemlerdi vs vs vs vs vs...
şimdi niye saydıysam...
çok içime oturmuşlar sanırım;)
mutlu huzurlu geceler, sevgiler;)
buğradan..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, Allah sana da kolaylık versin. Saydığın derslerden akışkanlar mekaniği ve diferansiyel denklemler derslerini üniversitede bende gördüm. Bölümün fizik mi yoksa senin de benim gibi? Tüm vizelerin iyi geçer inşallah, içine oturtma :))
Sevgiyle kal.

LoLa dedi ki...

inş. başarılı olacaksın cnm bu arada ne düzenli bir çalışma masasıdır o ya benim olsa ohooo kağıtları yerlerden toplardım kalemler cicili bicili helal valla :)
pazar gününü iple çekiyorum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, canım inşallah tatlım.
Masam dağınıksa hayatta ders çalışamam. İlla böyle düzgün olacak :))
PAzar günün bende iple çekiyorum:)) İnşallah bir sorun çıkmaz tatlım. Öpüldün