28 Nisan 2008 Pazartesi

HEM İYİ HEM KÖTÜ BİR HAFTA SONU...

Bu hafta sonu hem iyi geçti hem kötü. Cumartesi günü canım arkadaşımın düğünü vardı. Düğün şehir dışındaydı ama bizim buradan 45 dk uzaklıkta. Çok uzak değil yani.

Bir arkadaşla gitmeye karar verdik. Arkadaşımın da akşam dersi ancak 20.30 da bitti. Koşuşturmalı bir şekilde gelip beni alması ve düğüne gitmemiz 21.30’u buldu.

Ama arkadaşımın öyle beyaz gelinlikler içinde görünce tüm koşuşturmamı unuttum. Peri kızları gibi olmuştum canım arkadaşım. Çok duygulandım. Gözlerim doldu. Çok güzel olmuştu. Ben düğünlerde hep öyle duygulanırım nedense.

Geçen sene aynı iş yerinde çalışan bir öğretmen arkadaşım kendisi. Sonra ikimiz de çalıştığımız kurumla bu yıl için anlaşamadık. Uzun zamandır göremiyordum. Çok özlemişim. Salona girdiğimde arkadaşım pistte eşiyle dans ediyordu. Beni görünce bıraktı dansı falan. Hemen yanına gittim. Biz salonun ortasında öyle bir sarıldık ki herkes bu geline sarılan kız kim diye beni inceliyordu :)))

Arkadaşım biraz fazla süslüdür. Sarılıp kucaklaşmamızın ardından ilk lafı şu oldu. Nasılım dedi ve şöyle gelinliğiyle döndü :))) Gelinliğim nasıl, şu nasıl bu nasıl derken birden gülmeye başladık :))) Konuştuğumuz şeylere bak yaa düğünümde dedi :))) Ayakkabısının altına ismimi yazmış :)))

İyice sürtüyorum ki ayağımı yere ilk silinen senin ismin olsun dedi. Arkadaşım âlem kızdır.
Umarım birgün bende öyle mutlu bir gelin olurum :)
Bende çok şıktım o gece :)) Düğün yemekliydi. Arkadaşlar bir yandan yiyor bir yandan yediklerini eritir derecesinde göbek atıyorlardı :) Ben pek oynayamadım.


Orada bir baş dönmesi başladı bende. Etrafa pek çaktırmamaya çalıştım ama ne olduğunu anlayamadım.
Sanırım kaç günün yorgunluğu ve stresten oldu.
Sonra düğün bitti eve geldim ve hemen yattım. Sabah uyandım hala dönüyor başım derken dün tüm gün sürekli yattım. Arada bir yatmaktan sıkılıp bilgisayar başına geçtim ama daha kötü oldu.
Bu sabah daha iyi uyandım. Şimdi daha iyiceyim çok şükür.
İşte böyle hem iyi hem hasta geçirdiğim bir hafta sonu oldu.

HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM.

SEVGİYLE KALIN...

29 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Geçmiş olsun canım, dikkat et kendine.
Bend eher düğünde, n,kahta çok duygulanırım. Arkadaşınada mutluluklar diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım sağol. Düğünlerde hep bende duygulanıyorum nedense:) Arkadaşım çok mutluydu, dilerim hep öyle olur. Sağol tatlım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
demek düğündeydin.."Darısı sana olsun" deyim mi, demiyim mi??
Şaka tabii..
Hayırlı olsun arkadaşına da..

Nazan Apaydın Demir dedi ki...

Merhaba, düğünler güzeldir..
Bir de okadar gürültülü olmasa..
Belki de ses rahatsız etmiştir seni..
Sevgiler.Geçmiş olsun..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm,diyebilirsin tabi :)) Darısı tüm bekarlara olsun :))
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

NarÇiçeğim, evet çok gürültülüydü. Belki de dediğin gibi ses rahatsız etti beni. Bilmiyorum.
Teşekkür ederim. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

iyi bir hafta diliyorum...
sevgiler size;)
bugra

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, teşekkür ederim. Sana da iyi haftalar. Sevgiyle kal...

Ferhanca dedi ki...

cicekcim ne oldu cok guzeldinde nazrmi degdi sana..
Bazen olur oyle nedenini anlamazsin.
Neyse kismettse senide goruruz insallah cagirirsin herhslde.
cok optum canim hayirlisi olsun oncelikle..

Ferhanca dedi ki...

Cicek snada yazmam gerkiyor gokkusagina yazmistim

ask ask olmez biz oluruz
sertab erener

dinle sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, dediğin gibi olabilir sanırım :)) O gece çok iltifat aldım :)) Nazarmı ettiler dersin:))
Kısmetse birgün evlenirsem tüm blog alemi davetli canım.Tabi Allah herkese hayırlısı ile evlenmek nasip etsin. Yoksa hiç olmasın dimi.
Sertab erenerin o şarkısını açtım şimdi dinliyorum. Çok güzel şarkı gerçekten.
''Aşk ölmez biz ölürüz...
Unutmak kolay değil acıtır derinden. Hatalar, yeminler,bitişler, başlangıçlar, yalanlar, suskunluklar,kıskançlıklar,terkedişler, pişmalıklar, yalvarışlar...
Kırılmasın diye durur kalbim usul usul bedeni aşar.
Aşk ölmez biz ölürüz...''

Ferhancım sağol canım.Çok güzel bir şarkı bu.
Sevgiyle kal.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

umarım baş dönmesi bir daha tekrar etmez. çok geçmiş olsun...

inşallah bir gün sen de beyaz gelinlik içerisinde çok mutlu olursun. sen mutluluğu o kadar çok hakediyorsunki...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, teşekkür ederim. Daha iyiyim, geçti çok şükür.
İnşallah dediğin gibi mutlu bir gelin olurum...
İnşallah sende mutlu bir damat olursun. Seni ve sevgini hakeden bir kızla mutlu olursun.Sende fazlasıyla çok mutlu olmayı hakediyorsun...
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Arkadaşına mutlulular dilerim darısı sana olsun inşallah,kardeş ders çalışmaktan sınava girmekten bünyen ambele oldu kolaymı biraz dinlendir kendini aman diyeyim...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, haklısın arkadaşım. Yorgunluk ve stresten oluyor böyle.Ambele oldum :)))
Dinleneyim canımcım sen iste. Öptüm.

HAYAT dedi ki...

geçmiş olsun cnm yoğun çalışma iş stresinden hep oluyor bunlar allah daha kötüsünün vermesin.arkadşaın için hayırlısı olsun bir yastıkta kocasınlar :))))) ben bu lafı çok seviyorum herkesede söylüyorum inş bir gün sende bende tüm sevenler muradına erer bak hangimiz önce giderse ayakkanın altına yazıcak anlaştık mı:)))))))
sağlıcakla kal kocaman öptümmmmm

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

of şebo çalıyo hımm,iyi geldi şimdi ...:)
ayakakbıda yazı çabuk silinisin ve senin de güzel haberlerini alalım,
eee en yoğun günlerin sınavlar yaklaşıyor yorgunluktandır umarım...
teşekkürler,büyüyorum sizinle....:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, teşekkür ederim canım. Daha iyiyim. Arkadaşım bir yastıkta kocasın kocasıyla. Tamam arkadaşım söz. Kim önce evlenirse ayakkabıların altına isim yazacak anlaştık :)
Sevgiyle kal canım. Bende kocaman öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, bende bayılıyorum bu şarkıya.Sana da iyi gelmesine sevindim :)
Yazı silindimi bilmiyorum:)) Soramadım daha. Yeni evlileri arayıp rahatsız etmeyim dedim :))
Bende büyüyorum sizinle:)
Öptüm canım.

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,ben zaten hayretler içindeyim seni nasıl bırakmışlar böyle:)Vallahi bir abim falan olsa oy oy oy:))İnşallah herşey dilediğin gibi olur

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, bilmem bıraktılar işte :))))
İnşallah canım herşey dilediğim gibi olur. Hepimiz için. Öptüm arkadaşım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bak herkez tek tek evleniyor çiçeğim sendende bekliyoruz artık bi haber :)
aman dikkat et kendine cnm büyük ihtimal tansiyondan kaynaklanıyor...

öptük seni teyzecik ballı ballı...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, canımcım vallahi doğru söylüyorsun. Teker teker evleniyor herkes:)) Artık kısmet canım. Birşey olursa ilk haberi olanlardan biri sen olursun merak etme.
Sanırım bugünlerde kendime dikkat etmiyorum. Doğru :(
Dikkat edeceğim bundan sonra.
Bende sizi öptüm kocaman ballı ballı.

Bendeniz.. dedi ki...

güzel çiçeğim sanada yapmak istyorum çok tatlı çiçekli bembeyaz bi şablon var heryeri minik çiçek,mailleşelim:))
malum şifre gerek bana,öpüyorum çok

neseileberaber dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Umarım daha iyisindir. Seni de beyaz gelinlik içinde görmek isterim inş. hayırlısı ile.Arkadaşına da hayırlı olsun Allah mesut etsin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bendenizim olur tatlım. banada yap:)) Zemini beyaz istiyorum bende zaten. MAilleşelim. Neyin şifresi gerekiyor. Blogunmu. Hotmailin yokmu canım. Msnden konuşurduk. Mail atıyorum şimdi sana. Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim, iyiyim canım. Sen yine yoksun uzun zamandır. Sağol.Herşeyin hayırlısı canım benim. İnşallah o günler gelecek :))
Sevgiyle kal. Öptüm

Ferhanca dedi ki...

Hadi artik iyilesmisindir hani yeni siir, yazi bekliyoruz optum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, haklısın yeni birşeyler yazmam gerek :)) Bugün yoğundum çok.En yakın zamanda yazacağım canım. Belki yarın belki yarındanda yakın :) Bende öptüm.