1 Nisan 2008 Salı

^^GECE VE KARANLIK^^

Yine batıyor güneş...

Yine karanlıklara terkediyor beni...

O büyük yakıcı ışıl ışıl kollarını,

Ayın zayıf kollarına bırakıyor...

Yine gecenin sırları başlıyor...

Çığlık çığlık sessizce sarıyor beni.

Tek tek yavaş yavaş şehir ışıkları yanıyor.

Hepsi yanarak bana göz kırpıyor.

Yıldızlar da onlara meydan okurcasına ışıldıyor.

Sanki bana biz buradayız diyorlar.

Çok sessiz de olsa çevrem,

Ben yine de gecenin sesini duyuyorum.

İçin için sessizce ağlıyorum...

Neden ağlıyorum diye kendime soruyorum...

Gecenin o sessiz, sinsi, yalnız halinden korkuyorum.

Bir an ay ışığıyla hayallere dalıyorum.

Geçmişi ve geleceği düşünüyorum.

Güzel şeyler düşünmek, ümitlerle neşelenmek istiyorum.

Artık geceleri hüzünlenmek değil,

Gecenin sessiz neşesine ortak olmak istiyorum...

MUHABBET ÇİÇEĞİ- 01.04.2008

16 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Dogru diyorsun her gunde aglamak olmaz:))Candan Ercetin gibi Elbette demek gerkir..
yuregine saglik..sevgi dol her zaman ..
sevgiler.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bazı yazım yanlışları var. Düzeltsem kızmazsınız değil mi?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sağol tatlım. Sende herzaman sevgi dol. Öptüm. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Recep, düzelt tabi. Nedir hatalar???

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bencede canım sen gecenin sessiz neşesine her zaman ortak ol çünkü sen güzel şeylere layıksın.Şunu unutma bir kişiye üzülmek için bu üzülmeyi önce o insanın hak etmesi lazım...Sevgiyle kal canım .Çok öptüm...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,çok haklısın. Gecenin neşesine ortak olmak istiyorum bende ama...
Sende sevgiyle kal canım. Bende çok öptüm.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
sen bizi muhabbet çiçeğimizsin ..Bizim mutluluk kaynağımız...Ağlamak yok.Yasak sana..Senin hayattaki rolün bu değil..Çok mutlu ol arkadaşım..
Bırakalım kötüler mutsuz olsun..
Gulendam

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım, sağol tatlım.Ağlamak yasaksa bana hemen sustum :)) Teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Çok sevildiğini bil ve mutsuz olma sakın..
Nurbanu

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, çok teşekkür ederim canım.
Sevgiyle kal herzaman...

Unknown dedi ki...

Evet artık hüzünlenme neşelen,neşeye ortak ol...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım benim. Neşeye ortak olacam inşallah...

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
bugün çok iyi olduğunu düşünmek istiyorum.Bütün hüzünler uzak olsun senden...
İnsan Adana'da yaşayacak,mevsim ilkbahar ve senin kadar cici birisi, geceler de onu üzecek!
Olmaz yani..
Selamlar, sevgiler..
Nurbanu

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

eline sağlık :) noktalama işaretleri dışında bir hata göremedim ben :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, iyiyim sağol.Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Sende sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, teşekkür ederim :)))